Alex4049 skrev:Har du set udsendelsen? For de snakker meget omkring metoden brugt til at lave kaffe, hvilket er meget relevant.
Off topic; Synes lige du skulle chille lidt med at kalde folk for arrogante og være kritiske overfor folk, som egentlig blot prøver at oplyse folk omkring gode investeringer, i denne omgang, kaffemaskiner. Det kan godt være, at baristaen, har motiv for at alle DRs seere skal finde ham på facebook, og hyre ham til at rejse DK rundt, for at lave deres morgenkaffe.
Nej, jeg har ikke set det, for som sagt er jeg rigtig godt tilfreds med den kaffe, min Nespresso maskine laver, så jeg ved ikke, hvad jeg skulle få ud af at se udsendelsen. Jeg er ret ligeglad med, hvordan kaffen er lavet, bare den smager godt og det synes jeg som sagt, den gør.
Selvfølgelig skal jeg være kritisk overfor folk, der har en mere eller mindre skjult dagsorden i en given sag og som utvivlsomt er voldsomt subjektive. Man skal ikke sætte ræven til at vogte høns, så naturligvis skal man heller ikke spørge en barista, hvilken slags kaffe, der er bedst, for svaret er givet på forhånd.
Spørger man TÆNK, der umiddelbart er mindre subjektive end en barista og en tv-vært, der utvivlsomt gerne vil fremstå som kvalitetsbevidst og sofistikeret, så er de ret godt tilfredse med maskinen:
LINK
Go fuck yourself.