Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hvis jeg holder vægtene lodret, som når de bliver holdt vandret.

darkthrone skrev:Det må sgu da se ret disco agtigt ud hvis du holder dem lodret![]()
Kør dem rigtigt i stedet
Edit: Eller lad mig lige se om jeg har forstået det rigtigt. Når du ligger fladt ned på ryggen og kører db bænkpres. Holder du så håndvægtene lodret????

iboy skrev:darkthrone skrev:Det må sgu da se ret disco agtigt ud hvis du holder dem lodret![]()
Kør dem rigtigt i stedet
Edit: Eller lad mig lige se om jeg har forstået det rigtigt. Når du ligger fladt ned på ryggen og kører db bænkpres. Holder du så håndvægtene lodret????
Ja

Det må sgu da se ret disco agtigt ud hvis du holder dem lodret![]()
Kør dem rigtigt i stedet

Bone-14 skrev:Holder du neutralt greb ("lodret") vil meget af aktiveringen falder over på triceps. Du har helt ret i at den er mindre hård for skuldrene, men hvis du vil ramme bryst er det mest at holde "vandret".
Du kan dreje håndvægtene en smule for at få albuerne længere ind mod kroppen.
Hvordan ser din teknik ud? Ligger dine albuer og flagre ud til siderne? I så fald løber du nok ind i skuldreproblemer.Det må sgu da se ret disco agtigt ud hvis du holder dem lodret![]()
Kør dem rigtigt i stedet
Gode argumenter...

Mussetrussen skrev:Det The Rookie laver er nærmest kunst. Det' sgu smukt

Bone-14 skrev:Holder du neutralt greb ("lodret") vil meget af aktiveringen falder over på triceps. Du har helt ret i at den er mindre hård for skuldrene, men hvis du vil ramme bryst er det mest at holde "vandret".
Du kan dreje håndvægtene en smule for at få albuerne længere ind mod kroppen.
Hvordan ser din teknik ud? Ligger dine albuer og flagre ud til siderne? I så fald løber du nok ind i skuldreproblemer.Det må sgu da se ret disco agtigt ud hvis du holder dem lodret![]()
Kør dem rigtigt i stedet
Gode argumenter...

Larsjensen skrev:Jeg holder ikke lodret og heller ikke vandret. hvis man kan sige det er det en i midten også kører jeg armene lidt ind langs kroppen hvis I forstår. Jeg gør det pga. jeg har haft ondt i skulderen pga. det. Det jeg har hørt var, at med den teknik ville jeg ikke ligge så meget pres på skulderene + øvelsen ville gå mere centralt i brystet. Hvor ved, at køre dumbells press vandret og 90 graders arme på vej ned ville det være mere det ydre bryst man trænede. Er jeg helt forkert på den? hvis ja uddyb gerne

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster