dog vil de bytte Tim Tebow væk,
arrgggggggg NFL Draft Day 2012 falder 26., 27. og 28. april med første runde sat til at blive afviklet torsdag d. 26. april, .... yeah yeah cant wait

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
dog vil de bytte Tim Tebow væk,
arrgggggggg 

Asomugha skrev:Han passer slet ikke ind i deres scheme.

Solosesso skrev:Asomugha skrev:Han passer slet ikke ind i deres scheme.
fortæl mig om det , han bliver totalt kørt over når lommen ikke kan holde på modstanderen fordi han ikke kan løbe ....
Gad vide hvad Tebow my favorit skal hen !!!!

Solosesso skrev:Asomugha skrev:Han passer slet ikke ind i deres scheme.
fortæl mig om det , han bliver totalt kørt over når lommen ikke kan holde på modstanderen fordi han ikke kan løbe ....

TheCzech skrev:Mange folk griner af, at Eagles har hentet Plaxico, men næstefter V. Jackson var Plaxico den offensive spiller jeg helst så komme til Eagles.

Teh lightmilkz skrev:Solosesso skrev:Asomugha skrev:Han passer slet ikke ind i deres scheme.
Manning får fuldt ansvar og kontrol over angrebet - Manning slipper bolden (meget) hurtigere end Tebow. Og med en yderligere forstærket O-line (Saturday fx) så er det nu langt fra sikkert dette skulle være et problem.

Rasmuskrogh

Rasmuskrogh skrev:Teh lightmilkz skrev:Solosesso skrev:Asomugha skrev:Han passer slet ikke ind i deres scheme.
Manning får fuldt ansvar og kontrol over angrebet - Manning slipper bolden (meget) hurtigere end Tebow. Og med en yderligere forstærket O-line (Saturday fx) så er det nu langt fra sikkert dette skulle være et problem.
Jeg er meget enig med dig, som man også kan se i mit indlæg, men tror lidt du undervurderer, hvor elendig en o-line de har. Det er virkeligt skidt, i hvert fald når det kommer til pass protection.

Det er jeg så dybt uenig i. Eagles har ikke brug for spillere som Plaxico, de har alt for mange kontroversielle spillere som Michael Vick som skaber ustabilitet på holdet. De har brug for nogle clutch stabile spillere. Jeg synes Plaxico er dumt valg af Eagles.

Asomugha skrev:Chiefs er tæt på det dårligste hold i NFL i mine øjne, de ligner til tider et College hold, og deres slutspils drømme er allerede så godt som slukket (lol).
Broncos er generelt bare uduelige.
Chargers er cho-kings.
Så mit bedste bud er at Raiders går i playoffs.
, de vinder deres Division igen ...
rekvium skrev:Rasmuskrogh skrev:Teh lightmilkz skrev:Solosesso skrev:Asomugha skrev:Han passer slet ikke ind i deres scheme.
Jeg er meget enig med dig, som man også kan se i mit indlæg, men tror lidt du undervurderer, hvor elendig en o-line de har. Det er virkeligt skidt, i hvert fald når det kommer til pass protection.
Det er svært at være god i pass protection, når quarterbacken har det suverænt længste release i hele ligaen. Det vil ændre sig markant med Manning under center

TheCzech skrev:Det er jeg så dybt uenig i. Eagles har ikke brug for spillere som Plaxico, de har alt for mange kontroversielle spillere som Michael Vick som skaber ustabilitet på holdet. De har brug for nogle clutch stabile spillere. Jeg synes Plaxico er dumt valg af Eagles.
Det er sådan, det skal være i Eagles. Det er vel lidt ligesom at holde med AGF - det er bare ikke det samme uden dramaet, uanset om man vinder eller taber. Plaxico er en god go-to guy når man først kommer i redzone, og det har vi i den grad manglet i denne sæson, hvor både Desean og Maclin får problemer på de korte ruter, og vores TEs har generelt ikke leveret det store de seneste år.

Rasmuskrogh skrev:rekvium skrev:Rasmuskrogh skrev:Teh lightmilkz skrev:Solosesso skrev:Asomugha skrev:Han passer slet ikke ind i deres scheme.
Det er svært at være god i pass protection, når quarterbacken har det suverænt længste release i hele ligaen. Det vil ændre sig markant med Manning under center
Enig, det vil helt sikkert ændre sig med Manning, men selv under Orton var de elendige. Og nej han var ikke meget bedre, men det er altså en dårlig o-line. Men man skal ikke undervurdere hvor meget qb kan betyde for o-line. En god QB kan få en dårlig o-line til at se god ud og omvendt.

Asomugha skrev:Chiefs er tæt på det dårligste hold i NFL i mine øjne, de ligner til tider et College hold, og deres slutspils drømme er allerede så godt som slukket (lol).
Chargers er cho-kings.

Asomugha skrev:Han passer slet ikke ind i deres scheme.

Træningsgnu skrev:Asomugha skrev:Han passer slet ikke ind i deres scheme.
Det jeg sikker på ikke passer. Peyton manning agerer ligeså meget offensive headcoach som han agerer QB, han skal nok få det til at du med de super offensive kræfter som Broncos øjensynligt har/havde.
Hvad der dog bliver ligeså interessant nu, bliver at følge Andrew Luck (Rookie QB) når han (med sikkerhed) bliver draftet af Colts.

Fusser skrev:tjaaaeh, nu har de da en quarterback der kan kaste bolden. Nu mangler de jo bare en receiver der kan gribe den >.<

Solosesso skrev:Fusser skrev:tjaaaeh, nu har de da en quarterback der kan kaste bolden. Nu mangler de jo bare en receiver der kan gribe den >.<
Demaryius Thomas og Eric Decker fungere super fint de 2 unge spiller

Rasmuskrogh skrev:Asomugha skrev:Chiefs er tæt på det dårligste hold i NFL i mine øjne, de ligner til tider et College hold, og deres slutspils drømme er allerede så godt som slukket (lol).
Chargers er cho-kings.
Lidt svært at tage dig seriøs når du kalder Chiefs ligaens dårligste hold. Det var trods alt dem der stoppede GB fra deres undefeated season, og et hold der spillede lige op med flere slutspilshold og vandt over Broncos.
Dolphins, Bills, Browns, Jaguars, Colts (selv med Luck), Vikings, Bears, Seahawks, Rams, Cardinals, Redskins er bare nogle af de hold, som jeg mener er dårligere end Chiefs.

Asomugha skrev:Rasmuskrogh skrev:Asomugha skrev:Chiefs er tæt på det dårligste hold i NFL i mine øjne, de ligner til tider et College hold, og deres slutspils drømme er allerede så godt som slukket (lol).
Chargers er cho-kings.
Lidt svært at tage dig seriøs når du kalder Chiefs ligaens dårligste hold. Det var trods alt dem der stoppede GB fra deres undefeated season, og et hold der spillede lige op med flere slutspilshold og vandt over Broncos.
Dolphins, Bills, Browns, Jaguars, Colts (selv med Luck), Vikings, Bears, Seahawks, Rams, Cardinals, Redskins er bare nogle af de hold, som jeg mener er dårligere end Chiefs.
Bears et dårligere hold? Du er jo langt ude. Af de hold du har nævnt der så vil jeg tillade mig og nævne dem der er bedre end Chiefs;
Dolphins, Bills, Browns, Jaguars, Colts, Vikings, Bears, Seahawks, Rams, Cardinals og Redskins.
Redskins - Dolphins - Bills - Vikings - Bears <--- Er langt bedre, de resterende hold ville have en smal edge mod Chiefs imo.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster