og har i fået gode eller dårlige resultater???

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BodyBlom skrev:hjalti22 skrev:ville bare se om nogen har prøvet at cutte ketonic style
Går udfra at ketonic style er det samme som ketodiet?
I så fald, så har jeg lige tabt 9 kilo ved hjælp af det

Zoolen skrev:Hvor kan man finde denne såkaldte ketonic diet?

hjalti22 skrev:BodyBlom skrev:hjalti22 skrev:ville bare se om nogen har prøvet at cutte ketonic style
Går udfra at ketonic style er det samme som ketodiet?
I så fald, så har jeg lige tabt 9 kilo ved hjælp af det
på hvor lang tid??
virker helt urealistisk at man kan tabe sig med all den gode fede mad

Tha K skrev:...Kan så lige hilse og sige at hørfrøolie og olivenolie som "shots" bare er mega klamt.. MEN NED SKA DET!

Christian W.C. skrev:Tha K skrev:...Kan så lige hilse og sige at hørfrøolie og olivenolie som "shots" bare er mega klamt.. MEN NED SKA DET!
Hehe, ja hørfrøolien er sku slem, men har da endelig fundet en billig og ikke så stærk olivenolie (en koldtpresset ekstra jomfru) og der findes også endnu mildere, som er øko for eksempel.

Martin88 skrev:Christian W.C. skrev:Tha K skrev:...Kan så lige hilse og sige at hørfrøolie og olivenolie som "shots" bare er mega klamt.. MEN NED SKA DET!
Hehe, ja hørfrøolien er sku slem, men har da endelig fundet en billig og ikke så stærk olivenolie (en koldtpresset ekstra jomfru) og der findes også endnu mildere, som er øko for eksempel.
Synes ikke 55kr for 500ml hørfrø olie er dyrt

Martin88 skrev:Christian W.C. skrev:Tha K skrev:...Kan så lige hilse og sige at hørfrøolie og olivenolie som "shots" bare er mega klamt.. MEN NED SKA DET!
Synes ikke 55kr for 500ml hørfrø olie er dyrt

Hansi skrev:som sagt er jeg igen med denne diæt..
Jeg har tabt mig virkelig meget dog er det desvære også gået ud over styrken er ikke helt så stærk som på bulk..
men ellers syntes jeg det er en meget næm diæt jeg har slet ikke været sulten i denne periode.
Jeg har en uge tilbage når den er gået kan jeg lige komme med nogle facs..

junjer skrev:hmm kan en af jeg komme med et eksempel på en kostplan?

Hansi skrev:som sagt er jeg igen med denne diæt..
Jeg har tabt mig virkelig meget dog er det desvære også gået ud over styrken er ikke helt så stærk som på bulk..
men ellers syntes jeg det er en meget næm diæt jeg har slet ikke været sulten i denne periode.
Jeg har en uge tilbage når den er gået kan jeg lige komme med nogle facs..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster