Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

S.jacobsen skrev:det var mere fordi der stod anabolic på (anabolske) så vagte det jo lidt opsigt hehe, men vil gerne høre om det er noget som giver noget og folk har haft god erfaring med ? har p.t kun taget kreatin gennem det sidste år, og det har givet en god del også

Bay skrev:De amino tabs er glimrende, især hvis man er på farten og ikke kan få sin shake.

J-S-O skrev:Bay skrev:De amino tabs er glimrende, især hvis man er på farten og ikke kan få sin shake.
Det er nemlig meget ofte, at man er i det tilfælde?![]()
(aminosyrepiller er overvurderede)

Lundique skrev:Det er aminosyre piller.
De proteiner du spiser, indeholder en masse forskellige aminosyrekæder.

BBA skrev:Lundique skrev:Det er aminosyre piller.
Er der nogen der kan give mig en forklaring på hvad forskellen på aminosyre og protein er? Eller måske rettere, hvad er fællesnævneren?
Spiser man så en masse forskellige aminosyrekæder? (jeg lyder sikkert helt vildt dum, men jeg aner det ikke)

Bay skrev:BBA skrev:Lundique skrev:Det er aminosyre piller.
Er der nogen der kan give mig en forklaring på hvad forskellen på aminosyre og protein er? Eller måske rettere, hvad er fællesnævneren?
Spiser man så en masse forskellige aminosyrekæder? (jeg lyder sikkert helt vildt dum, men jeg aner det ikke) :oops:
Protein er opbygget af aminosyre. Så når du indtager din shake, så indtager du peptidkæder, altså kæder af aminosyre. Peptidbindinger skal nedbrydes før kroppen kan bruge aminosyrene fra proteinet. Ved amino tabs springer du over det "nedbrydnings"-trin.
Håber det hjalp :)

).

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster