Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mikkel_baech skrev:kom med lidt stats om dig selv,
størrelse, vægt, trænings erfaring, alder og deslige, det gør det en del lettere at kloge i den

Jaspar skrev:Kan godt være, jeg farer for meget ud, men du er en torsk. Sæt dig ordentlig ind i kost og træning, køb nogle bøger eller what-ever. Du vil desuden ikke vokse en fløjtende fis med krudt, i hvert fald ikke, hvis du ikke kan gaine uden.

Ode skrev:Lad os så sige at jeg spiser for lidt.. Endten må jeg spise heeeelt forkert, siden jeg ikke laver andet end at proppe mig med havregryn, tun, æg, nødder plus de almindelige måltider. Drikker sødmælk til det hele. Da jeg havde diætist til at give mig en plan, spiste jeg mere end der stod på planen
Nogen idéer til hvad jeg skal gøre istedet?

Ode skrev:Det kan godt være du har ret!
Det med krudt , var nu også mere for at vise hvor desperat jeg er, ikke fordi jeg har planer om at tage det. Men problemet er nok at det flair jeg har haft for det ikke har givet pote. Det er over en efterhånden lang periode jeg har prøvet...
Jeg vil forsøge med nøddetesten der! Og så må jeg lige op på hesten og forsøge med et nyt program.
Men der er vel væsentlig forskel på stofskifte fra person til person?
Skal jeg eventuelt tage andre tiltag, som at skære ned på byture, tage andre kosttilskud i forbindelse med kostprogram osv?
Husk nu jeg spørger jer, fordi i ved mere om det end mig

Ode skrev:Her er lige et surt opstød og jeg håber virkeligt at der er nogen derkan hjælpe, eventuelt nogen der har fundet løsningen på et lignende problem. Here goes.
Jeg har gennem snart 2 år forsøgt at tage på i vægt. Jeg har fulgt kostplaner fra andre, jeg har fulgt lægens ordre, jeg har snakke med diætister, jeg er endda stoppet med at ryge! DET VIRKER IKKE!!!
Jeg tager ikke engang bare lidt på. jeg spiser den rigtige kost, på de rigtige tidspunkter og i de rigtige mængder, og har supleret med alle former for kost tilskud og protein/WG produkter. Alt er fulgt til punkt og prikke!!
Jeg er nu stoppet med at træne, da der slet ikke er nogen synlig fremdrift. Og det skal siges at det ikke er et halvhjertet forsøg jeg har givet.
Jeg ville være så ked af at skulle thy til ulovlige hjælpemidler, men jeg er så evig træt af fiaskoer hvad angår træning! Lægen trækker på skuldrende, men hvad gør jeg???
Please kom med idéer (ikke: spis noget mere) da jeg allerede spiser til jeg er ved at kaste op!

Ode skrev:Det eneste jeg selv kan sætte en finger på er at jeg til tider (bestemt ikke hver dag!) har en tendens til at stå sent nok op til ikke at få den store morgenmad. Hvor vigtigt er det og hvad kunne være en god ide til morgenmad (pt står den på havregryn)

poul hansen skrev:Der er lavet forsøg med overfeeding hvor mennesker der deltog ikke fik den forventede øgning af kropsvægt.
Når du nu skriver din morgenmad smutter en gang imellem så tror jeg dog ikke på du hører til den kategori. Du passer ikke dine ting, så enkelt er det.
5x5, spis igennem og bliv swole.
Hvis du aldrig har brækket dig af at spise for meget, så har du ikke forstået hvad det handler om.

Ode skrev:Sidste ting!
Hvilke kosttilskud er gode at tage ved siden af kosten?
Og så lige en ting jeg kom til at tænke på: Meget tykke mennesker taber sig ekstremt let i starten. Er det på samme måde men meget tynde mennesker?

Og så lige en ting jeg kom til at tænke på: Meget tykke mennesker taber sig ekstremt let i starten. Er det på samme måde men meget tynde mennesker?

The Little Kid skrev:Ode skrev:Sidste ting!
Hvis din kost spiller er der ingen grund til proteinshakes og WG shakes men kreatin er aldrig helt galt at bruge.

mikkel_baech skrev:The Little Kid skrev:Ode skrev:Sidste ting!
Hvis din kost spiller er der ingen grund til proteinshakes og WG shakes men kreatin er aldrig helt galt at bruge.
hvorfor vil du absolut proppe ham med kreatin? det har da ikke noget at gørr med vægtøgning? regner da med at det er fordi han gerne vil have lbm og ikke bare mere væske i kroppen og tror ærlig talt ikke han er på niveau i træning til at kunne benefitte af det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster