Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mds skrev:ja hvad er jeres holdninger til dette produkt? evt nogle's erfaringer? virker skidtet uden man smadre sin krop fuldstændig, eller er det helt hul i hovedet at prøve sådan noget, i stedet for den altid så langsomme -500kcal kur?

Casper.S skrev:mds skrev:ja hvad er jeres holdninger til dette produkt? evt nogle's erfaringer? virker skidtet uden man smadre sin krop fuldstændig, eller er det helt hul i hovedet at prøve sådan noget, i stedet for den altid så langsomme -500kcal kur?
Well, min mor har brugt det i et stykke tid, og ja, det har da virket. Problemet med det er bare smagen, efter en uge eller to med det har man lyst til at brække sig når man drikekr det (siger hun).
Men ja, for hende har det virket ;)

mds skrev:Casper.S skrev:mds skrev:ja hvad er jeres holdninger til dette produkt? evt nogle's erfaringer? virker skidtet uden man smadre sin krop fuldstændig, eller er det helt hul i hovedet at prøve sådan noget, i stedet for den altid så langsomme -500kcal kur?
Well, min mor har brugt det i et stykke tid, og ja, det har da virket. Problemet med det er bare smagen, efter en uge eller to med det har man lyst til at brække sig når man drikekr det (siger hun).
Men ja, for hende har det virket ;)
ja okay, men tænker os mere i om det sådan er sundt for kroppen? for den får jo så enormt lidt energi at den vel må tære på både muskler og til sidst organer og alt muligt? går ikke udfra at selvom man måske tager en shake for at dække sit protein niveau at det er noget man kan opretholde når man lever efter den kur?

Madsen123 skrev:Da Henrik Bruhn (fra comedy kuren) var på nupo tsbte han 22kg på 2 måneder 14kilo fedt 8 kilo muskler
den bliver tit opdateret med nye billeder, og nye træninger næsten hver dag (: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... highlight=

nicklas.b.jensen skrev:Madsen123 skrev:Da Henrik Bruhn (fra comedy kuren) var på nupo tsbte han 22kg på 2 måneder 14kilo fedt 8 kilo muskler
Nu var han også meget overvægtig ;)
Jeg syntes klart at man skal spise rigtig mad. Man vil få det bedre under kur, og miste mindre muskelmasse.
Men hvis man er meget overvægtig har jeg hørt det kunne være et motivations bust at tage 2-4 uger på nupo. Men mad er klart bedst (:

Madsen123 skrev:nicklas.b.jensen skrev:Madsen123 skrev:Da Henrik Bruhn (fra comedy kuren) var på nupo tsbte han 22kg på 2 måneder 14kilo fedt 8 kilo muskler
Jeg syntes klart at man skal spise rigtig mad. Man vil få det bedre under kur, og miste mindre muskelmasse.
Men hvis man er meget overvægtig har jeg hørt det kunne være et motivations bust at tage 2-4 uger på nupo. Men mad er klart bedst (:
og hva så?det var for at vise at han tabte 8 kilo MUSKLER hvilket jeg ikke regner med nogen er interesseret i, normal kost og et under skud på ca 500kcal er vejen frem, så kan det godt være det tager lidt længere tid at få vægten ned men resultatet bliver så meget bedre
den bliver tit opdateret med nye billeder, og nye træninger næsten hver dag (: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... highlight=

nicklas.b.jensen skrev:Madsen123 skrev:nicklas.b.jensen skrev:Madsen123 skrev:Da Henrik Bruhn (fra comedy kuren) var på nupo tsbte han 22kg på 2 måneder 14kilo fedt 8 kilo muskler
og hva så?det var for at vise at han tabte 8 kilo MUSKLER hvilket jeg ikke regner med nogen er interesseret i, normal kost og et under skud på ca 500kcal er vejen frem, så kan det godt være det tager lidt længere tid at få vægten ned men resultatet bliver så meget bedre
Jeg skrev også at var bedst. Menjeg mener at jo højere fedt% man har, jo mere fedt ryger der i forhold til muskler. Mennersker med høj fedt% kan også tåle et langt større underskud end folk med lavere fedt% (læs: Cut - vejen til lavere fedt% i artikel sektionen) (:
Men jeg tror vi mener det samme (:

Randi skrev:Det er i orden at brugen hjernen selv.

Madsen123 skrev:nicklas.b.jensen skrev:Madsen123 skrev:nicklas.b.jensen skrev:Madsen123 skrev:Da Henrik Bruhn (fra comedy kuren) var på nupo tsbte han 22kg på 2 måneder 14kilo fedt 8 kilo muskler
Jeg skrev også at var bedst. Menjeg mener at jo højere fedt% man har, jo mere fedt ryger der i forhold til muskler. Mennersker med høj fedt% kan også tåle et langt større underskud end folk med lavere fedt% (læs: Cut - vejen til lavere fedt% i artikel sektionen) (:
Men jeg tror vi mener det samme (:
jeg ved godt at folk med højere fedt procent taber kan tåle at tabe mere. problemet med nupo er at underskudet blir for stort og derfor tabes der unødvendigt mange muskler.. så ja vi er vist enige om at nupo er lort i pulver form som man ska holde sig fra

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster