Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1082
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1080

Følg bodybuilding.dk på

Ny i træning

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

hej alle på BB..

Nu er jeg så endelig kommet igang med at træne, men da jeg hader at gøre noget halvhjertet har jeg prøvet så godt jeg kan, men kan nu mærke at jeg mangler jeres hjælp! Jeg har ændret min kost totalt, er gået fra drikke 2l cola om dagen til noget som jeg tror lyder lidt mere fornuftigt, men vil gerne vide om jeg er helt galt på den:

kostplan

Da jeg er meget slank (og slap :verysad: ) af bygning er jeg startet på dette program artikler/traeningsprogrammer/stoerrearmepaa12uger.php, da jeg syntes meget af det lød meget fornuftigt, Men jeg har ingen ide om, om jeg er startet det rigtige sted. Alt kritik bliver glædeligt modtaget ! tak på forhånd.

20 år
højde : 180cm
vægt : 70kg

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Mer fedt og grønt

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 187.50

Logbog: Vis logbog

Start med et FB pogram ikke store arme på 12 uger :)
Jack S. Jonathanson: SUNDHED og FISSEFORM?! Hva fuck snakker du om?! Jeg træner for at blive en freak!
Brugeravatar

Geografisk sted: Nakskov

Træner her: Fitness Center Wing Tsun Do

Kostplan: Ingen kostplan

kan du sende et link?

Selvom du vil være bodybuilder, skal du stadig køre efter de "gode råd" Spis frugt og grønt 6 gange dagligt :)
Går ud fra du drikker en WG efter træning, og en ingen senge tid.. Drop den ved senge tid, du bruger ikke de kulhydrater du får ind. Personligt ville jeg blive træt af at drikke 300gram pulver om dagen :-). Jeg drikker kun 35g WG på trænings dage ellers ikke andet pulver (Eller jo Kreatin)..
Din mad vil du blive træt af, du spiser en fornuftig morgenmad. Gulerods bolle med smør dur bare ikke [-X
En gulerods bolle med mandler er bedre, da animalske og mejeri fedt er ikke særligt sundt for dig. Smid noget skummetmælk ind og så kan du drikke 400% mere mælk (Pretty good deal tho), eller i princippet :)
Vil gerne komme med flere råd men start med at læse dette, hvis du fatter noget.. Er godt smadret (Ikke noget ondt ment mod dig) :dance: :dance:
Pain is weakness leaving your body!
Slagter logbogen! :roll:

Geografisk sted: Vestjylland, 7600, Struer

Træner her: Herkules

Styrkeliste
- Dødløft: 100.00

Og tror du får for mange proteiner, som kan føre til dårlig mave :cry:
Pain is weakness leaving your body!
Slagter logbogen! :roll:

Geografisk sted: Vestjylland, 7600, Struer

Træner her: Herkules

Styrkeliste
- Dødløft: 100.00

Mere fedt, der er ingen evidens for, at du skal have så meget protein.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Dødløft: 10.00

Mon dog at 4,8 g animalsk fedt gør den store forskel.. Og du får ikke dårlig mave af at spise 236 g protein om dagen, selvom det absolut ikke er nødvendigt. Men flere grøntsager og prøv at gå mere efter nogle umættede fedtsyrer.. Ved ikke lige hvad der er i gaineren men ja, mere umættet fedt. Drop gaineren inden sengetid, den peaker dit unsulinniveau og giver generelt et ustabilt blodsukkerniveau.. Spis noget mad i stedet. :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus Ø

Træner her: Ultimate Gym

Jeg synes din morgenmad ser ganske ok ud. Jeg ville nok bare smide det æble væk og smide lidt mandler over din havregryn i stedet for.
Til frokost, ville jeg bruge en øko smør i stedet for alm. Og så smid et par skiver tyk kød pålæg på dit brød. Evt smide lidt avokado ind for mere sundt fedt.

150 gram ris, bliver til en hel del når det er kogt. Jeg ville nok vælge noget mindre her, og så smide en god potion grøntsager ind. Evt smide lidt olie over dine grøntsager.

Nat mad ville jeg smide den weight gainer ud, og evt smide noget skyr eller en dåse tun. evt et par mandler.

allesammen tak for den hurtige respons!

troede man skulle spise ca 40% protein 40% kulhydrater og 20% fedt, men kan nu hurtigt regne ud jeg har taget fejl :)
Gog vil jeg lige gøre klart at det er gulerodsrugbrød fra schulstad og ikke en gulerodsbolle :)..

Det har jeg fået ud af det indtil videre:
Tror jeg vil smide noget avokado samt nogle mandler ind i den daglige kost for at få noget mere sundt fedt. Droppe min aften shake, og istedet tilføre nogle grøntsager til min aftensmad.

hvad med trænings programmet ? er det helt ude i hampen?

synes også jeg har hørt at sted at man skal have et energi overskud på 500 kcal før man kan tage rigtigt på er det helt ved siden af ? ..

ellers rigtig MANGE tak, super respons indtil vidre! :)

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster