Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MadsMortensen skrev:han er satme da hård til det :O
Synes det er FEDT!
Men vil hellere foretrække at gå i centret
havde lovet at reklamere ham lidt ;) 

Friche skrev:Hvor i landet er du? Der er jo nogle udendørs steder man kan lave sådan noget i den stil i mange af de store byer. Måske ikke lige helt med den lange stige, men pullups osv burde ikke være noget problem.
Iøvrigt ville jeg godt kunne følge med ham
Tror bare det med at komme i gang, ham der er ikke andet end i slutningen af 17 , gik i gang da han var 16. Tror jeg går ud og finder et træ nu, og hænger mig op af det

men hva faen

steveowe skrev:Hannibal er den ukronede konge af den her sportsgren

airidukas skrev:Hvad synes I er det er en god idé, at ligge centeret på hylden her om sommeren og går igang udenfor i det gode vejr ligesom knægten her
Det bare ærgeligt, at der ikke findes så mange af de redskaber som der er i video i DK, synes aldrig at sporten har været særlig populært i vesten.
Men hvor lang tid, tor der skal til for kunne følge med ham i videon?

MaNyRa skrev:airidukas skrev:Hvad synes I er det er en god idé, at ligge centeret på hylden her om sommeren og går igang udenfor i det gode vejr ligesom knægten her
Det bare ærgeligt, at der ikke findes så mange af de redskaber som der er i video i DK, synes aldrig at sporten har været særlig populært i vesten.
Tror ikke det giver det samme at lave den slags øvelser udendørssom det gør at løfte jern i fitnesscentret..

airidukas skrev:MaNyRa skrev:airidukas skrev:Hvad synes I er det er en god idé, at ligge centeret på hylden her om sommeren og går igang udenfor i det gode vejr ligesom knægten her
Tror ikke det giver det samme at lave den slags øvelser udendørssom det gør at løfte jern i fitnesscentret..
Alligevel er det mega nice![]()
Fra i morgen (i dag, mandag) begynder jeg med at træne det seriøst.

MaNyRa skrev:airidukas skrev:MaNyRa skrev:airidukas skrev:Hvad synes I er det er en god idé, at ligge centeret på hylden her om sommeren og går igang udenfor i det gode vejr ligesom knægten her
Det er to forskellige ting man kan ikke Samligne dem!!

Thegame skrev:MaNyRa skrev:airidukas skrev:MaNyRa skrev:airidukas skrev:Hvad synes I er det er en god idé, at ligge centeret på hylden her om sommeren og går igang udenfor i det gode vejr ligesom knægten her
Det er to forskellige ting man kan ikke Samligne dem!!
Musklen kan sku da ikke mærke, om den løfter en tung vægt, eller løfter din egen vægt??

A Menace To Chicken skrev:Mnøh, men muskler kan mærke om de løfter en vægt de er konditionerede til løfte eller om de løfter en vægt, de ikke er konditionerede til at løfte. Og hvis de er konditionerede til at løfte din kropsvægt i udsatte positioner, og dit træningsprogram er opbygget af kropsvægtsøvelser, så vokser de ikke mere end de har brug for for at håndtere din kropsvægt. Dermed ikke sagt at drengene i videoerne ikke er awesome - for det er de - eller at deres form ikke er god - for det er den - men hvis dit mål er at blive swole, så er det ikke den slags træning du skal vælge.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster