Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

s0enice skrev:Hvad med nogle citater der siger noget om dig, dit liv, din familie eller noget andet der betyder noget for dig?
Men ellers, carpe diem, lol.

shakur skrev:s0enice skrev:Hvad med nogle citater der siger noget om dig, dit liv, din familie eller noget andet der betyder noget for dig?
har tænkt på (dont be afreid death is just the beginning) fordi jeg tror på sjælen lever videre efter kroppen er færdig

shakur skrev:s0enice skrev:Hvad med nogle citater der siger noget om dig, dit liv, din familie eller noget andet der betyder noget for dig?
har tænkt på (dont be afreid death is just the beginning) fordi jeg tror på sjælen lever videre efter kroppen er færdig

s0enice skrev:shakur skrev:s0enice skrev:Hvad med nogle citater der siger noget om dig, dit liv, din familie eller noget andet der betyder noget for dig?
Så længe du sørger for at det bliver skrevet uden stavefejl!![]()
Men det har jeg langt mere "respekt" for, end hvis du fik skrevet noget random gøgl der intet betød for dig.

dornerd skrev:Hvad med at du selv finder ud af hvad du vil have på din krop resten af dit liv. Hvis du ikke engang selv kan finde på noget er du ingenlunde klar til noget så drastisk...

shakur skrev:dornerd skrev:Hvad med at du selv finder ud af hvad du vil have på din krop resten af dit liv. Hvis du ikke engang selv kan finde på noget er du ingenlunde klar til noget så drastisk...
bad om forslag, ikke din latterlige kommentar.

dornerd skrev:shakur skrev:dornerd skrev:Hvad med at du selv finder ud af hvad du vil have på din krop resten af dit liv. Hvis du ikke engang selv kan finde på noget er du ingenlunde klar til noget så drastisk...
bad om forslag, ikke din latterlige kommentar.
Jeg giver dig et godt råd, men du vil tydeligvis ikke høre sandheden. Held og lykke med tattoveringen..

8800 skrev:Jeg forstår ikke helt hvor tussen skal være? Hvis du mener den skal kunne ses på din hals, så tænk dig om en gang til
Og enig med de andre. Det vil klart være bedst du selv fandt frem til hvad der skulle stå. Du siger jo selv, at du tror på liv eller lignende efter døden - så er det jo bare at bruge Google til at finde citater, der omhandler det

shakur skrev:hej bb`er jeg skal have lavet en ny tus et citat i ved sådan under halsen der buger ned af.
har i nogen fede citater, må være gerne være citater om alt muligt.

s0enice skrev:8800 skrev:Jeg forstår ikke helt hvor tussen skal være? Hvis du mener den skal kunne ses på din hals, så tænk dig om en gang til
Og enig med de andre. Det vil klart være bedst du selv fandt frem til hvad der skulle stå. Du siger jo selv, at du tror på liv eller lignende efter døden - så er det jo bare at bruge Google til at finde citater, der omhandler det
Kunne forestille mig han mente noget ala. det her ;)

Backbone skrev:shakur skrev:hej bb`er jeg skal have lavet en ny tus et citat i ved sådan under halsen der buger ned af.
har i nogen fede citater, må være gerne være citater om alt muligt.
Idiotisk tanke at du vil lade dig tatovere, når du ikke engang er klar over hvad du vil have lavet.
POP.

Pind skrev:shakur skrev:s0enice skrev:Hvad med nogle citater der siger noget om dig, dit liv, din familie eller noget andet der betyder noget for dig?
Det ville være mega epic hvis du fik det skrevet sådan der!

shakur skrev:Pind skrev:shakur skrev:s0enice skrev:Hvad med nogle citater der siger noget om dig, dit liv, din familie eller noget andet der betyder noget for dig?
Det ville være mega epic hvis du fik det skrevet sådan der!
fordi det er stavet forkert

KristianS skrev:Fuck om man doer ung bare kisten er tung

KeepGoing skrev:KristianS skrev:Fuck om man doer ung bare kisten er tung

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster