Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Superwoman skrev:Du skal prøve dem, når dine fødder er godt kogt op og er rigtig varme. En Adidas powerperfekt 2 er lavet i læder, og vil derfor give sig - også i længden hvis tåen kysser yderlæderet.

Oliverg skrev:Superwoman skrev:Du skal prøve dem, når dine fødder er godt kogt op og er rigtig varme. En Adidas powerperfekt 2 er lavet i læder, og vil derfor give sig - også i længden hvis tåen kysser yderlæderet.
Det er syntetisk læder, så det er begrænset hvor meget den udvider sig.

Superwoman skrev:Oliverg skrev:Superwoman skrev:Du skal prøve dem, når dine fødder er godt kogt op og er rigtig varme. En Adidas powerperfekt 2 er lavet i læder, og vil derfor give sig - også i længden hvis tåen kysser yderlæderet.
Det er syntetisk læder, så det er begrænset hvor meget den udvider sig.
Ja, det er rigtigt - men til forskel fra f.eks. Adipower, som har det man i teknisk sprog kalder næsestop som og ses på løbesko(syntetisk eller ej), vil de udvide sig...
I forhold til materiale valg og pasform, syntes jeg selv at powerperfect er et dårligt valg. Her betaler man virkelig for striberne. Adidas har produceret rigtig mange lækre sko igennem tiden, blandt andet Adistar - som havde en to delt opbygning.. Det vist også den, Klokov bruger.. Jeg producere selv en, som er i ægte læder og en kende bredder end Powerperfect. Jeg syntes, at powerperfect'en, er lavet i nogle tarvelige materialer. Med chance for, at blive upopulær på sites, så mener jeg det faktisk.. Vælg hellere en reebok, eller hvis pengene er til det den nye adipower som bodyman vist også sælger.. Eller få et godt tilbud fra mig
. Sorry fordi jeg ikke kender dig?
.

Cajus skrev:Skide godt indlæg. Skal ud og ha et par også og ser frem til de svar der kommer. Hvor har du købt dine for jeg har aldrig set dem nogen steder.
bustedActive skrev:De udvider sig i bredden, men det er minimalt. De skal sidde ok stramt, men ikke for meget. Jeg måtte sælge mine efter jeg havde brugt dem i nogle måneder, de var simpelthen ubehagelige at gå rundt i, så det var lidt for stramt, det var dog kun i længden
Oliverg skrev:Jeg bruger str. 41 1/3 i Spezial, men skulle ha' en str. 42 i Power Perfect 2, ellers sad de alt for stramt i bredden.
Fik dem for 2 måneder siden, og selv en str. 42 klemte en smule i bredden (ca. 1-1.5 cm i længden tilbage af plads). Det er dog ikke eksisterende længere, da de har udvidet sig. Men en str. 41 1/3 ville være alt for smal - de første 5 træninger klemte de også så meget, at jeg næsten blev nød til at tage dem af.
Jeg vil nu hellere anbefale lidt for store, da man altid kan stramme dem godt til, kontra en sko der klemmer så meget at man ikke kan have den på.

LedSmed skrev:Har jeg også overvejet, og så smide nogle tennissokker på i stedet for tynde sokker. Du føler ikke at du bare glider frem i skoen pga. hælen, så den ekstra længde er irriterende eller ligegyldig?

ProteinPtrutten skrev:#Tulle
Må ærligt indrømme, at jeg synes det er lidt komisk se dig kommentere på kvaliteten af Adidas sko, nu hvor jeg ikke så længe siden har haft en større snak med flere angående dine VL sko. Vi sammenlignede mine powerperfekt 2, som er ca. 3 år gamle imod det par VL sko han købte af dig for ét år siden. Mine var lidt slidte i "Læderet", men ellers i fin stand, hvorimod hans allerede var ved at gå op i sålen ved svangen. Begge sko har kun været brugt under squat, bænk.
Alle dem jeg kender, som ejer et par Powerperfekt har været meget tilfredse med dem også under konkurrencer. Flere mente at dine sko var en begynder sko, som kunne bruges det første år på højde med et par Handball Spezial.
Nu skulle snakken ikke handle om dig, men synes at dine synspunkter er rimelige farvet af, at du forhandler dine egne sko og Powerperfekt skoen rent prismæssigt ligger tæt på de sko du forhandler.
God aften derude..
MadPanda skrev:En VL-sko skal - udover at give lidt hæl - give maksimal stabilitet, hvorfor den skal sidde lidt stramt. Den kan naturligvis godt sidde for stramt, men når det er samme størrelse, tror jeg bare at du skal vænne dig til dem og gå dem lidt til.
Personligt vil jeg hellere have dem lidt for lille end lidt for stor.

Mash skrev:Så hvis man bruger 44 i "Handball spezial", brude "Adidas Power Perfect 2" 44½ passe perfekt?

andreas7074 skrev:
Jeg har set adipowers inde på nerlinger til rimelig billige penge i forhold til danske forhandlere, ca. 1300 med forsendelse (tror jeg, fik 03 i tysk
). Så dem har jeg også overvejet.
LedSmed skrev:andreas7074 skrev:
Helt i orden.Jeg har set adipowers inde på nerlinger til rimelig billige penge i forhold til danske forhandlere, ca. 1300 med forsendelse (tror jeg, fik 03 i tysk
). Så dem har jeg også overvejet.
Ville gerne høre folk, om hvor meget plads må der være til tåen?
Den der velcro strop modvirker vel at man glider frem, så man kan sagtens have 1 cm til spidsen for at gøre skoen mere behagelig?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster