På forhånd tak

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

dk95 skrev:mankini

Mikkel leicht skrev:dk95 skrev:mankini
Hvad er det??
Jo så må jeg jo få fat i nogen pæne bukser, vel cowboy bukser der tænkes? og så en skjorte og et slips.. Snakker vi sort hvid eller bar alm ?

Mikkel leicht skrev:dk95 skrev:mankini
Hvad er det??
Jo så må jeg jo få fat i nogen pæne bukser, vel cowboy bukser der tænkes? og så en skjorte og et slips.. Snakker vi sort hvid eller bar alm ?

?

Mikkel leicht skrev:Så hvad med sorte bukser fx, med let vasket udseende, en hvid (eller hvilken farve synes du der?) og så et lilla slips fx?
Skal skjorte i bukserne?

StefanM skrev:Mikkel leicht skrev:Så hvad med sorte bukser fx, med let vasket udseende, en hvid (eller hvilken farve synes du der?) og så et lilla slips fx?
Skal skjorte i bukserne?
Det kommer naturligvis an på hvilken type skjorte der er tale om![]()
Men pæne bukser (Ikke jeans), skjorte og slips er helt fint, som regel. Har også ladet mig fortælle at mørke jeans skulle være acceptabelt ift moden, nu (Hvis det er noget man går op i)
Tror selv at jeg vælger mørkeblå jeans, sort skjorte og hvidt slips.
tænkte mest på nogen sorte jeans med let vask..

Mikkel leicht skrev:StefanM skrev:Mikkel leicht skrev:Så hvad med sorte bukser fx, med let vasket udseende, en hvid (eller hvilken farve synes du der?) og så et lilla slips fx?
Skal skjorte i bukserne?
Det kommer naturligvis an på hvilken type skjorte der er tale om![]()
Men pæne bukser (Ikke jeans), skjorte og slips er helt fint, som regel. Har også ladet mig fortælle at mørke jeans skulle være acceptabelt ift moden, nu (Hvis det er noget man går op i)
Tror selv at jeg vælger mørkeblå jeans, sort skjorte og hvidt slips.
pæne bukser som ikke er jeans? sku være hvad så?tænkte mest på nogen sorte jeans med let vask..

ZinK_ skrev:nogle humor bukseren fed skjorte med farvespil og slips? og nogle fede sko til

Ronzefar skrev:ZinK_ skrev:nogle humor bukseren fed skjorte med farvespil og slips? og nogle fede sko til
Humor bukser?
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

lopstar skrev:Ronzefar skrev:ZinK_ skrev:nogle humor bukseren fed skjorte med farvespil og slips? og nogle fede sko til
Humor bukser?
- Så vi rigtig tilbage i 7. klasse, lol

ThirtyEight skrev:Ville lige hører hvad i siger til dette sæt til nytårs aften? http://www.toejeksperten.dk/default.asp ... item=39329

Wopper skrev:ThirtyEight skrev:Ville lige hører hvad i siger til dette sæt til nytårs aften? http://www.toejeksperten.dk/default.asp ... item=39329
Det er nice nok. Pænt og minimalistisk. Kunne måske godt være lidt mere shiny, nu hvor det er nytår, men man kan jo peppe det up med en butterfly eller noget.

ThirtyEight skrev:Wopper skrev:ThirtyEight skrev:Ville lige hører hvad i siger til dette sæt til nytårs aften? http://www.toejeksperten.dk/default.asp ... item=39329
Det er nice nok. Pænt og minimalistisk. Kunne måske godt være lidt mere shiny, nu hvor det er nytår, men man kan jo peppe det up med en butterfly eller noget.
Ja, eller et slipsJeg vil køre ned og prøve sættet i den lokale butik på mandag, hvis det passer som det skal regner jeg også med at købe det, da det ser ud til man får meget for pengene

StefanM skrev:Tror selv at jeg vælger mørkeblå jeans, sort skjorte og hvidt slips.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster