Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69537 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1242
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1240

Følg bodybuilding.dk på

Onkel Morfars kamp imod vommen! - 14kg på 30dage. FASE-2

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Info
Alder:27
Højde:187cm

Hvad er målet?
Som ex fedling er jeg en af dem som må svede for at beholde formen.. Og kort fortalt.. Det har jeg ikke gjort. Så nu skal jeg igang igen.
Mine extra kilo sidder på dunken og der har de siddet "lidt" for komfortabelt de sidste par år. Samt træningsinteressen har været næsten ikke eksisterende..
Jeg spinnede meget i sommerferien men det eneste jeg fik ud af det var endnu større lår :D .. Så målet er at smide 10kg inden marts! Samt beholde så meget masse og stige i styrke..primært i bryst og biceps

Svage sider
Biceps, Bryst og kulhydrater!

Stærke sider
Ryg, ben og stædighed når den ik er bedøvet af projekter og opgaver.

Lidt historie
Har været fed hele livet og da jeg var 20 vejede jeg 135.. Så tabte jeg mig til 76kg .. men har desværre ikke kunne holde det.. så jeg er røget op på 103 pr dags dato. Dog er meget af det muller.. Men jeg vil skyde på at jeg skal ha smidt 10kg ca. Jeg er kompakt bygget så man kan ikke se jeg vejer så meget.

Hvordan vil jeg gøre alt det her!?
Minimal cardio.. Maksimal styrketræning samt kost.
Da jeg tabte mig fra de 135kg var der ingen cardio involveret whatsoever.. så jeg VED jeg kan gøre det igen. Jeg har ikke særlig meget fritid pga et travlt studie så al træning forgår på skolen.. Eller i centret hvis jeg får tid.

Kost
Jeg ligger på omkring de 2000kcal om dagen.

Fordelingen er 60% Protein, 30% Kulhydrater og 20% fedt.

Grunden til den lave kulhydrat er pga ... Jeg er allergisk over for kulydrater.. Ligemeget hvad så skal jeg bage KIGGE på dem.. så sætter de sig selv.. Og jeg har haft meget gode erfaringer med low carb/high protein før.. så hvorfor lave om på noget som fungerer.

Grunden til at jeg holder mine madvarer meget simple er et ganske fornuftigt mantra..

Keep it simple stupid!

Jeg har simpelthen ikke tid (råd) til at købe varieret ind og bruge 20min på at lave mad.. Det skal laves på 5min og smage godt.

Mine fødevarer er primært

Proteiner
Kylling
Fromage frais
Tun
Protein pulver efter træning

Kulhydrater
Grov pita
Broccoliblandingen fra nætto.. ooooh yeah!..
Tzatziki
Falafler

Fedt
Forskellige olier.
Koldpresset olivenolie.
Majs olie
Hvad der ellers lige er i ovenstående fødevarer.

D.14.12.2007
Vægt: 103kg

Nuværende Mål:
Arm : 40cm
Bryst : 121cm
Lår : 70cm
Mave : 121cm

OPDATERING 21.07.08

Vægtoversigt.
Vedhæftede filer
6277-oversigt.jpg
6277-oversigt.jpg (24.46 KiB) Vist 5128 gange
Sidst rettet af Onkel Morfar 1. aug 2008, 12:43, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

OPDATERING. 20.07.08

Efter en mislykket dialog med lægen.. Så har jeg droppet alt hvad han kunne tilbyde.. nemlig intet..

Han sagde det her til mig.. og jeg citerer ordret.. "Måske skal du bare indfinde dig med at være en smule overvægtig".

Jeg gik derfra i det røde felt.. Efter diverse tests osv var som de skulle være..

Efter en mindre nedtur og selvrealisering er jeg nu hoppet på den famøse HCG omgang.

Jeg startede d.03.07.08 med en vægt på 104 samt tallene som står i den første post.

Det er nu d.20.07.08 og min vægt siger 94kg..

Mine mål siger 110 om livet, bryst 113, ben 66.

Der er meget debat om hvorvidt det er sundt osv osv osv.. Men jeg har gjort op med mig selv at den korte periode "kuren" står på.. er det hele værd.

Samt er jeg igang med at indarbejde en vedværende ændring i mine daglige rutiner så det ikke kun står på vægttræning men også cardio.

Tidligere har jeg haft en tendens til at overdo mine projekter.. dvs hvis jeg spinnede.. så var det ikke 2-3 gange om ugen.. så var det 5-6gange.. og det brænder jeg ud på.

Så der er en masse der skal planlægges.

Jeg satser på at ramme de gyldne 85kg.. eller 90. Anywho så er jeg lykkelig over at det faktisk er muligt for mig at få smidt de kg.
Brugeravatar

Har du smidt ti kg. på 17 dage :shock: :?

Ellers godt at høre, at du ikke bare lader stå til, men at du tager kampen op. =D>
En dag uden træning, er en dag uden mening.

Interview med bodybuilding.dk viewtopic.php?p=658777#p658777
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse

Træner her: AK Atlas

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Ingen kostplan

Troede helt ærligt du var klogere end at begynde på en HCG-diæten, der vil bedst kan betegnes som en omgang light anoreksi.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

8800 skrev:Troede helt ærligt du var klogere end at begynde på en HCG-diæten, der vil bedst kan betegnes som en omgang light anoreksi.

Ups, der er åbenbart noget jeg ikke har sat mig ind i. Kan en af jeg ikke kort beskrive hvad det der HCG er for noget?

Brugeravatar

Styrkeliste

Det lyder som om du har en stærk viljestyrke, så det skal nok lykkes for dig :)

Men at du vælger ikke at dyrke cardio forstår jeg virkelig ikke :?
Du siger også at du gerne vil have lidt mere muskelmasse på? Du kan ikke tabe dig så massivt som du vil samtidig med at du bygger mere muskelmasse på :)

Til sidst tror jeg ikke at det er en god ide at bruge disse mirakel kure. Jeg kender ikke den omtalte kur, men er de fleste af dem ikke sundhedsskadelige? og når kuren er ovre sætter de samme kg sig med det samme igen?
Mål inden 2030:

Måske at begynde at træne igen: Opnået! YEAH BABY! :D
Brugeravatar

Galleri: Vis galleri (14)

8800 skrev:Troede helt ærligt du var klogere end at begynde på en HCG-diæten, der vil bedst kan betegnes som en omgang light anoreksi.

Hey min ven.

Well...eftersom hcg ikke har en dokumenteret effekt på systemet så vælger jeg at se det som en hardcore ketogenisk diæt.

Jeg vil til dels give dig ret og den skal ikke anbefales til folk som ikke ved hvad de laver. Det kan meget vel gå hen og udvikle nogle forkerte tanker hos folk.

Udover det så kan jeg godt forstå dig.. og jeg er også lidt ked af at det skulle vise sig at være en løsning. Dog føler jeg selv jeg har prøvet det meste.. uden at hoppe på t3, t4, clen, effe, DNP OG så videre..

The lesser of two evils tænker jeg..

Da jeg var nede på en kost der hed 1200kcal om dagen uden resultater med vægttræning samt cardio.. så blev jeg ret frustreret.. specielt efter lægens retarderede "vejledning"..

Men om end alt er.. Så kan jeg godt klare de tæsk for at få de resultater jeg har savnet i flere år nu.. Det er det hele værd... Besides.. Det har lært mig at styre mine måltider bedre henover dagen.. men mest vigtigt... at værdsætte mad!... ALLE de gode ting man kan lave.. hehe.. hver gang jeg er på tønden har jeg mine italienske kogebøger med derud for at få inspiration.

Kæmperen > HCG diæten er en VLCD på 500kcal om dagen. Hvor du rammer ketosis uden at carbe up i weekenden.
Og det skal liges iges at jeg er nede på 93.3 her til morgen.. så det er .. well..do the math siden igår :)
Brugeravatar

mathias1989 skrev:Det lyder som om du har en stærk viljestyrke, så det skal nok lykkes for dig :)

Men at du vælger ikke at dyrke cardio forstår jeg virkelig ikke :?
Du siger også at du gerne vil have lidt mere muskelmasse på? Du kan ikke tabe dig så massivt som du vil samtidig med at du bygger mere muskelmasse på :)

Til sidst tror jeg ikke at det er en god ide at bruge disse mirakel kure. Jeg kender ikke den omtalte kur, men er de fleste af dem ikke sundhedsskadelige? og når kuren er ovre sætter de samme kg sig med det samme igen?

Viljestyrke... jah.. når man har været oppe på 140kg.. nede på 75.. og så oppe igen på 100.. Så bliver man træt af det.. Så prøver man alt. og det her er den sidste udvej inden diverse præps bliver taget i overvejelse.
Ved godt BB.dk ikke er stedet for den slags.. men who cares.. det er ærligt..

Mirakelkur.. tjah jeg ved sgu ikke.. det er en VLCD diæt som virker ganske udemærket.. Ketosis gør mirakler..

Til slut i diæten vil jeg lave en stabilisering så vægten ikke ryger på igen. Klart hvis man bare begynder at fylde sig med carbs og lign.. så vil der sætte sig en hel del igen.. Men hvis man arbejder en langsom rutine ind på et par uger hvor man vænner kroppen til det igen. Så burde der ikke komme noget på.

Udover det så mener jeg at jeg har skrevet at jeg dyrker cardio? :)

Mht muskelmassen.. så nej..det er ikke noget jeg kan gøre nu... jeg kan vedligeholde så godt jeg kan.. Thats it.. og så begynde bagefter og bygge på igen.. Besides.. så meget er der sgu ikke at tabe.. ehe..
Brugeravatar

Når man er på så streng en diæt, har man så overskud til at træne, eller nedbryder du ikke bare kroppen totalt og dermed dit immunforsvar, med alverdens sygdomme som følge? :?

Brugeravatar

Styrkeliste

Det er jo bare noget tis når den diæt er færdig, for så ryger du vel op på et madindtag på normalt niveau igen? pg hvis du virkelig har nemt ved at tage på så vil dit hurtigt opnået vægttab vel være spildt eller hvad?

Jeg er bare ikke en fan af HCG-diæten, da det på ingen måde kan være sundt. :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Kæmperen skrev:Når man er på så streng en diæt, har man så overskud til at træne, eller nedbryder du ikke bare kroppen totalt og dermed dit immunforsvar, med alverdens sygdomme som følge? :?

Energiniveauet er ikke i top..lad mig sige det sådan.

Men nej..den bliver ikke nedbrudt totalt. Når du går i ketosis så bruger kroppen sine fedtdepoter til at få energi fra. Kroppen bruger først kulhydrater, så fedt . og til sidst proteiner.

Ved at gå i ketosis ryger fedtdepoterne hurtigt. Normalt ligger man på et højere kcal indtag.. men jeg ligger lavere.. Man kan ikke undgå muskeltab.. men den konsekvens har jeg taget med. Jeg får alle vitaminer og alt det jeg skal bruge.. plus minus.

8800 > Nej det er netop det.. når jeg er færdig her så går jeg ind i 21 dage uden kulhydrater .. men ligger på mit ligevægtsindtag. Til sidst begynder jeg langsomt at få kulhydrater ind igen. På den tid har kroppen stabiliseret sig..

Jeg kan også vende den om... jeg satser på at nå 85kg... fra 104kg.. hvis jeg tager et par kg på.. så har det været det hele værd..

Desuden er jeg igang med at få en fornuftig samsurium af cardio ind i dagligdagen. I den forstand at jeg ikke brænder ud på det.

Men du skal ikke være skeptisk .. Det er jo bare en nyanceret CKD diæt.. intet nyt i det.. udover man har indraget HCG i det..
Brugeravatar

Undskyld mig, men jeg bliver simpelhen så frustreret, når folk vælger at køre en kur der tendere mod et auswitch ophold.

Det lyder mest af alt som om du bare er desperat, i stedet for at tænke rationelt og lave en ordenlig livsstil ændring. Hvad har du tænkt dig at gøre når du er færdig med dit næsten sygelig projekt?
Det kan jo slet ikke holde ved det der.
Så falder du vel bare i den samme gryde igen?

Lav en ordenlig livsstil ændring. Dyrk cardio mindst 3 gange om ugen og spis magert, ofte og varieret. Så vil du gøre dig selv en meget stor tjeneste.
Kvantitet er også en kvalitet!
Brugeravatar

Reputation point: 30

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 235.00

madein89 skrev:Undskyld mig, men jeg bliver simpelhen så frustreret, når folk vælger at køre en kur der tendere mod et auswitch ophold.

Det lyder mest af alt som om du bare er desperat, i stedet for at tænke rationelt og lave en ordenlig livsstil ændring. Hvad har du tænkt dig at gøre når du er færdig med dit næsten sygelig projekt?
Det kan jo slet ikke holde ved det der.
Så falder du vel bare i den samme gryde igen?

Lav en ordenlig livsstil ændring. Dyrk cardio mindst 3 gange om ugen og spis magert, ofte og varieret. Så vil du gøre dig selv en meget stor tjeneste.

Det som frustrerer mig madein89 er når folk stempler andre folk uden at kende til de aktuelle facts.

Det er helt fint at du har din holdning.. og jeg er helt enig. Jeg har både læst human ernæring samt flere års træningserfaring bag mig. Jeg kender alt til hvad der skal til for at lægge en velovervejet kostplan og træningsplan.

Du har til dels ret når du siger det er en desperat handling. Dog ligger der tanker bag.

Tidligere har jeg altid kørt en 40/40/20 opdeling samt fullbody 3 gange om ugen. Jeg har også fiflet med sheiko, Turner og andre programmer. Plus jeg har spinnet. Det var dengang jeg var nede på de 80kg. Efter mit vægttab fra 135kg.. hvor jeg havde faste rutiner. Det var tilbage i 2001. Der var 6 packen der..
Hvad der så skete derefter er en meget lang og kedelig historie som jeg ikke har tænkt mig at komme ind på her. Lad os bare sige at der skete ting som gjorde at jeg havde andre prioriteter end træning og cardio.

Jeg kom op af det hul for et par år siden hvor jeg begyndte på et meget krævende studie hvor 15 timers arbejde på skolen, inkl nat ikke var ualmindeligt. Dette resulterede selvfølgelig i en kropsændring..

Nu nærmer jeg mig slutningen af min uddannelse og har tid til at fokusere på træning osv igen. Dog har jeg forgæves prøvet at tabe de genvundne kilo igen.. Vi snakker fra 85 til de 104 på de år.

Der har været reglmæssig træning, kost og cardio.. trust me. Det eneste der skete var at jeg begyndte at ligne det typiske køleskab som render rundt og ikke kan samle armene. Hvilket ikke er mit ideal. Grundet min fedme igennem min opvækst vil jeg ikke være stor og klodset.. men hakket og i form.

Jeg er udemærket klar over hvad jeg har givet mig i kast med. Jeg forsvarer ikke mine valg da jeg har mine grunde til at gøre det.. Samt.. jeg kan godt lide at prøve ting af.. prøve mig selv af. Hvis du har erfaring med en ketogenisk diæt ville du vide hvad jeg snakker om.

Det er fint nok at du kommer med dit indlæg. Men at stemple mig.. provokerer mig i sådan grad at jeg nærmer mig det røde felt. Du kender mig jo ikke..

Hvis du havde noget konstruktivt at sige er du velkommen.. men hvis du har tænkt dig at slynge rundt med "sygelig", "auswitch ophold" og det der ligner.. så må du meget gerne holde dig væk.
Brugeravatar

Er hCG ikke et hormon der fifler med kroppens egenproduktion af testosteron? Hvordan bliver det til en diæt?

Vildt vægttab iøvrigt =D>
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator

Reputation point: 5

Geografisk sted: KBH

Træner her: DTU fitness
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Dødløft: 190.00

Galleri: Vis galleri (4)

Smeden skrev:Er hCG ikke et hormon der fifler med kroppens egenproduktion af testosteron? Hvordan bliver det til en diæt?

jo det bruges i PCT'en.. Men det er i så små doser.. ca 133 2 gange om dagen.. oralt.

Men altså der er MEGA meget debat om hvorvidt det overhovedet har en indflydelse.. Derfor ser jeg mit lille projekt som en ketonisk diæt.
Udover det var jeg enormt skeptisk.. Men når jeg ser resultaterne på egen krop.. så må jeg falde til patten og erkende at NOGET virker.. om det er ketonerne eller en blanding af det hele ved jeg ikke.. Men vi snakker op til 1kg om dagen.. De første par kg var vand selvfølgelig.. men jeg er igang med at finde alt det tøj frem jeg ikke kunne passe.. Det er helt ekstremt.

Men ja.. vildt.. jeg kan ikke sige andet end de sides der findes ved en ketonisk diæt er vand i forhold til resultatet
Brugeravatar

Det lyder som et rimeligt vildt vægttab du har gang i dér, tillykke med det.
Selvom jeg ikke fatter halvdelen af de forkortelser du smider til højre og venstre :)

Håber at du fortsætter med loggen, efter du har nået dit mål, så vi kan følge at du (forhåbentligt) holder vægten :)

Geografisk sted: Virum

KimH skrev:Det lyder som et rimeligt vildt vægttab du har gang i dér, tillykke med det.
Selvom jeg ikke fatter halvdelen af de forkortelser du smider til højre og venstre :)

Håber at du fortsætter med loggen, efter du har nået dit mål, så vi kan følge at du (forhåbentligt) holder vægten :)

Tak Kim..

Jeg skal gøre alt hvad jeg kan for at fortsætte loggen. Jeg er vant til at have det hele i hovedet.. men jeg kan godt se det fornuftige i at føre log nu når jeg har læst en masse andre.

Jeg er igang med at lave en ny træningsplan jeg skal igang med når jeg er færdig med diæten..den vil jeg lægge op her.

Mht kostplan.. Så synes jeg det er lidt svært.. specielt fordi jeg er en madglad person. Jeg er vokset op i et køkken og blandt kokke.. så jeg er ikke så vild med at holde mig til en fast plan. Jeg laver tit forskellige ting.. så længe det holder sig inde for rammerne. Så jeg er igang med at finde ud af hvordan jeg gør det.. Enten smider jeg alle opskrifterne op her så folk kan følge med.. og evt så noget inspiration.. og selvfølgelig komme med kommentarer.

Jeg synes det er et kanon forum og vil gerne være mere aktiv herinde.

Jeg regner med at nå mit mål (80-85kg) inden for de næste par uger.. Såh.. men skal nok komme med løbende opdateringer :)
Brugeravatar

Onkel Morfar skrev:
Smeden skrev:Er hCG ikke et hormon der fifler med kroppens egenproduktion af testosteron? Hvordan bliver det til en diæt?

jo det bruges i PCT'en.. Men det er i så små doser.. ca 133 2 gange om dagen.. oralt.

Men altså der er MEGA meget debat om hvorvidt det overhovedet har en indflydelse.. Derfor ser jeg mit lille projekt som en ketonisk diæt.
Udover det var jeg enormt skeptisk.. Men når jeg ser resultaterne på egen krop.. så må jeg falde til patten og erkende at NOGET virker.. om det er ketonerne eller en blanding af det hele ved jeg ikke.. Men vi snakker op til 1kg om dagen.. De første par kg var vand selvfølgelig.. men jeg er igang med at finde alt det tøj frem jeg ikke kunne passe.. Det er helt ekstremt.

Men ja.. vildt.. jeg kan ikke sige andet end de sides der findes ved en ketonisk diæt er vand i forhold til resultatet

Jeg er stadig ikke helt med? Det er en behandling med hCG kombineret med en lavkalorie ketonisk diæt?

Det svarer jo bare til at indtage alt for lidt kalorier og kombinere med ekstra testosteron for at holde stofskiftet og nitrogenretentionen oppe, ikke sandt?
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator

Reputation point: 5

Geografisk sted: KBH

Træner her: DTU fitness
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Dødløft: 190.00

Galleri: Vis galleri (4)

Smeden skrev:
Onkel Morfar skrev:

Jeg er stadig ikke helt med? Det er en behandling med hCG kombineret med en lavkalorie ketonisk diæt?

Det svarer jo bare til at indtage alt for lidt kalorier og kombinere med ekstra testosteron for at holde stofskiftet og nitrogenretentionen oppe, ikke sandt?

Præcis
Brugeravatar

Sorry. Kan godt se, at jeg dømte dig for hurtigt. Kender bare typen, der springer på forskellige ting uden rigtig at vide noget om det. Men jeg kan godt se, at du ikke er en af dem. Jeg tror egentlig også jeg havde gjort det samme som dig, hvis jeg var kommet i din situation.
Kvantitet er også en kvalitet!
Brugeravatar

Reputation point: 30

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 235.00

madein89 skrev:Sorry. Kan godt se, at jeg dømte dig for hurtigt. Kender bare typen, der springer på forskellige ting uden rigtig at vide noget om det. Men jeg kan godt se, at du ikke er en af dem. Jeg tror egentlig også jeg havde gjort det samme som dig, hvis jeg var kommet i din situation.

Det er helt iorden :) .. Jeg kender også typen som bare springer ud i alt muligt og spørger om de samme ting som er blevet skrevet 1000gange før.

Jeg er også selv lidt kort for hovedet nogle gange.. Men hvad faen.. det sker jo..
Brugeravatar

Held og lykke med vægttabet. Det lyder som en meget streng diæt du har givet dig i kast med, men samtidig lyder det også til at du har viljestyrken til det. Hvad med evt. at smide lidt billeder op så vi kan følge fremgangen?

Jeg følger med fra sidelinien!
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

MC skrev:Held og lykke med vægttabet. Det lyder som en meget streng diæt du har givet dig i kast med, men samtidig lyder det også til at du har viljestyrken til det. Hvad med evt. at smide lidt billeder op så vi kan følge fremgangen?

Tak MC.

Viljestyrken er der.. selvom jeg lige tog en snydedag,, og det smed mig ud af ketosis i 2-3 dage,, så det var lige 2-3 teoretiske kg jeg kunne ha smidt de dage.. dyre lærepenge :( ..

Mht billeder så har jeg et før billede.. hvilket jeg venter med at smide op indtil jeg har et efterbillede.

Dog vil jeg senere iaften lige smide mit skema op hvor jeg har alle mine data over forløbet.
Brugeravatar

Onkel Morfar skrev:
MC skrev:Held og lykke med vægttabet. Det lyder som en meget streng diæt du har givet dig i kast med, men samtidig lyder det også til at du har viljestyrken til det. Hvad med evt. at smide lidt billeder op så vi kan følge fremgangen?

Tak MC.

Viljestyrken er der.. selvom jeg lige tog en snydedag,, og det smed mig ud af ketosis i 2-3 dage,, så det var lige 2-3 teoretiske kg jeg kunne ha smidt de dage.. dyre lærepenge :( ..

Mht billeder så har jeg et før billede.. hvilket jeg venter med at smide op indtil jeg har et efterbillede.

Dog vil jeg senere iaften lige smide mit skema op hvor jeg har alle mine data over forløbet.

Snydedage skal der også være plads til, ellers bliver det for surt i længden :) Hvis det betyder at du kan holde et par uger længere, så er det vel det værd?

Lyder godt med billeder - det vil jeg se frem til. Du må meget gerne smide det skema op senere!
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

MC skrev:
Onkel Morfar skrev:

Tak MC.

Snydedage skal der også være plads til, ellers bliver det for surt i længden :) Hvis det betyder at du kan holde et par uger længere, så er det vel det værd?

Lyder godt med billeder - det vil jeg se frem til. Du må meget gerne smide det skema op senere!

Ja bestemt skal der være plads til det.. Men den her diæt er så nådesløs at hvis man snyder.. så får man også straffen. Dum som jeg var.. så kunne jeg har undgået det.

Jeg får måske en zero eller pepsi max 1 gang om ugen. Desuden har jeg fundet en hjemmeside der hedder [url]lowcarbshopping.co.uk/[/url]
Der har jeg købt nudler som er lavet af fibre.. dvs inge prots.. ingen carbs.. ingen fedt... KANON når man gerne vil have lidt fylde i maven.

De har også chokolade og jeg ved ikke hvad... og 3 dage efter jeg havde bestilt kom pakkemanden med dem. Såh der er altid alternativer :) ..
Brugeravatar

Så kom der lige en update.. En oversigt over vægttabet so far..
Brugeravatar

Godt at se du får rørt dig lidt igen gamle dreng, eftersom du jo altid er den travle person. Ellers håber jeg det er gået godt med alle de opgaver du har haft for hånden :wink: Jeg vil følge din log spændt, ellers snakkes vi jo nok på msn.

Hcg kuren, tager du den ved inject eller oral?? Da jeg ikke har hørt om folk som har taget den oralt, så ville bar høre om virkningen var den samme hvis du tager den oralt??

Logbog: Ingen logbog

ynos skrev:Hcg kuren, tager du den ved inject eller oral?? Da jeg ikke har hørt om folk som har taget den oralt, så ville bar høre om virkningen var den samme hvis du tager den oralt??

Det er samme effekt.. Du ungår immuniteten der gør at du kun kan være på i 40dage ved inject.

Jeg tager den oralt.
Brugeravatar

Okay, er det ikke ulideligt, at have det skidt liggende under tungen i 10 min ?? :) og smagen er vel heller ikke særlig god? :D

Logbog: Ingen logbog

Næste

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 74 gæster