Alder:27
Højde:187cm
Hvad er målet?
Som ex fedling er jeg en af dem som må svede for at beholde formen.. Og kort fortalt.. Det har jeg ikke gjort. Så nu skal jeg igang igen.
Mine extra kilo sidder på dunken og der har de siddet "lidt" for komfortabelt de sidste par år. Samt træningsinteressen har været næsten ikke eksisterende..
Jeg spinnede meget i sommerferien men det eneste jeg fik ud af det var endnu større lår
.. Så målet er at smide 10kg inden marts! Samt beholde så meget masse og stige i styrke..primært i bryst og biceps
Svage sider
Biceps, Bryst og kulhydrater!
Stærke sider
Ryg, ben og stædighed når den ik er bedøvet af projekter og opgaver.
Lidt historie
Har været fed hele livet og da jeg var 20 vejede jeg 135.. Så tabte jeg mig til 76kg .. men har desværre ikke kunne holde det.. så jeg er røget op på 103 pr dags dato. Dog er meget af det muller.. Men jeg vil skyde på at jeg skal ha smidt 10kg ca. Jeg er kompakt bygget så man kan ikke se jeg vejer så meget.
Hvordan vil jeg gøre alt det her!?
Minimal cardio.. Maksimal styrketræning samt kost.
Da jeg tabte mig fra de 135kg var der ingen cardio involveret whatsoever.. så jeg VED jeg kan gøre det igen. Jeg har ikke særlig meget fritid pga et travlt studie så al træning forgår på skolen.. Eller i centret hvis jeg får tid.
Kost
Jeg ligger på omkring de 2000kcal om dagen.
Fordelingen er 60% Protein, 30% Kulhydrater og 20% fedt.
Grunden til den lave kulhydrat er pga ... Jeg er allergisk over for kulydrater.. Ligemeget hvad så skal jeg bage KIGGE på dem.. så sætter de sig selv.. Og jeg har haft meget gode erfaringer med low carb/high protein før.. så hvorfor lave om på noget som fungerer.
Grunden til at jeg holder mine madvarer meget simple er et ganske fornuftigt mantra..
Keep it simple stupid!
Jeg har simpelthen ikke tid (råd) til at købe varieret ind og bruge 20min på at lave mad.. Det skal laves på 5min og smage godt.
Mine fødevarer er primært
Proteiner
Kylling
Fromage frais
Tun
Protein pulver efter træning
Kulhydrater
Grov pita
Broccoliblandingen fra nætto.. ooooh yeah!..
Tzatziki
Falafler
Fedt
Forskellige olier.
Koldpresset olivenolie.
Majs olie
Hvad der ellers lige er i ovenstående fødevarer.
D.14.12.2007
Vægt: 103kg
Nuværende Mål:
Arm : 40cm
Bryst : 121cm
Lår : 70cm
Mave : 121cm
OPDATERING 21.07.08
Vægtoversigt.