Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

flamingopikken skrev:Btw., er der nogen grund til du ikke vil være bred(ere)? Og hvad er dit endelige mål med træningen, eftersom du ikke ønsker at få en bredere ryg? For det må da se dumt ud med et kæmpe bryst, store arme og en helt 'lige' og nærmest utrænet rygMen det er jo bare min mening

NiclasPiklas skrev:flamingopikken skrev:Btw., er der nogen grund til du ikke vil være bred(ere)? Og hvad er dit endelige mål med træningen, eftersom du ikke ønsker at få en bredere ryg? For det må da se dumt ud med et kæmpe bryst, store arme og en helt 'lige' og nærmest utrænet rygMen det er jo bare min mening
Mit mål med træning er at holde min krop i form, og sund. Jeg har heller ikke et stort bryst eller store arme og det får jeg nok heller aldrig. Selvfølgelig skal man kunne se mine muskler, men det gør jeg ved at holde min fedtprocent lav og ikke bliver så stor. Jeg vil gerne have en markeret ryg, mine lats skal bare ikke være brede men den øvre ryg må gerne trænes.
Og til jer der ikke forstår at mine mål ikke er at blive større og større så er det bare ærgeligt.. Alle har ikke de samme mål.

Misterhamper skrev:

NiclasPiklas skrev:Ja overskriften siger jo det meste.
Jeg gider ikke at være bred, så vil gerne undgå øvelser om gør det.
Tænkte at jeg kunne træne Dumbell Rows og Rear laterals??
Niclas
-
- 
mic skrev:NiclasPiklas skrev:Ja overskriften siger jo det meste.
Jeg gider ikke at være bred, så vil gerne undgå øvelser om gør det.
Tænkte at jeg kunne træne Dumbell Rows og Rear laterals??
Niclas
-
-

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster