Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

salt skrev:Stepmaskinen, romaskinen og løbebåndet.

MortenFF skrev:Høj intens cardio/intervaltræning er det bedste. Og som du selv siger, så skal din fedtprocent betragteligt ned før du kan vise noget som helst frem. Og det er såmen ikke øvelserne, der får din mavemuskler frem, men blot at ligge i kalorieunderskud, i lang nok tid.

Necok skrev:MortenFF skrev:Høj intens cardio/intervaltræning er det bedste. Og som du selv siger, så skal din fedtprocent betragteligt ned før du kan vise noget som helst frem. Og det er såmen ikke øvelserne, der får din mavemuskler frem, men blot at ligge i kalorieunderskud, i lang nok tid.
havde overvejet at tage 10 min interval på løbebånd + 15 min Crosstrainer de dage jeg ikke træner ben (mandag + onsdag + fredag)
hvis jeg skulle lave noget i stil med det de dage jeg træner ben (tirsdag+torsdag) skulle jeg så tage øvelserne før eller efter styrktræning?

Alex789 skrev:Necok skrev:MortenFF skrev:Høj intens cardio/intervaltræning er det bedste. Og som du selv siger, så skal din fedtprocent betragteligt ned før du kan vise noget som helst frem. Og det er såmen ikke øvelserne, der får din mavemuskler frem, men blot at ligge i kalorieunderskud, i lang nok tid.
havde overvejet at tage 10 min interval på løbebånd + 15 min Crosstrainer de dage jeg ikke træner ben (mandag + onsdag + fredag)
hvis jeg skulle lave noget i stil med det de dage jeg træner ben (tirsdag+torsdag) skulle jeg så tage øvelserne før eller efter styrktræning?
Kan du ikke please lade værd med at kalde former for cardio for en øvelse. Det lyder dumt. (:

MortenFF skrev:Det mest optimale vil være at ligge din kredsløbstræning på ikke-træningsdage, da du naturligvis vil have mere energi de dage du ikke styrketræner. Men ellers kan man vel godt køre cardio efter styrketræning. Det er som regel min fremgangsmåde, men igen, så er der UTROLIG mange delte meninger omkring dette.

Necok skrev:Hej BB''ere
Som et nytårsfortsæt er jeg begyndt på programmet "Back To Basics" for at få en mere veltrænet krop, dertil hvis jeg os gerne få smidt nogen kilo eller få det omdannet til muskler.

naturallygifted skrev:Necok skrev:Hej BB''ere
Som et nytårsfortsæt er jeg begyndt på programmet "Back To Basics" for at få en mere veltrænet krop, dertil hvis jeg os gerne få smidt nogen kilo eller få det omdannet til muskler.
Jeg er nok ikke den første som fortæller dig dette, men du kan altså ikke omdanne fedt til muskler. når det så er på plads så træn du bare kardio på din ben dag også, du kommer ikke til at overtræne dem af den grund.
held og lykke med projektet

Anker skrev:Prøv at læse den her artikel. Det er en fyr, som har samlet en masse videnskabelige artikler og rangerer træningsformer efter deres evne til at fremme fedtforbrændingen.
http://www.t-nation.com/free_online_art ... f_fat_loss

Necok skrev:Anker skrev:Prøv at læse den her artikel. Det er en fyr, som har samlet en masse videnskabelige artikler og rangerer træningsformer efter deres evne til at fremme fedtforbrændingen.
mange tak, det vil jeg prøve at tage en kigger på

Anker skrev:Necok skrev:Anker skrev:Prøv at læse den her artikel. Det er en fyr, som har samlet en masse videnskabelige artikler og rangerer træningsformer efter deres evne til at fremme fedtforbrændingen.
mange tak, det vil jeg prøve at tage en kigger på
Ganske informativ artikel.
Jeg ved ikke om det står der, men når du så endelig er i gang med din styrketræning og cardio så fyr den af! Giv den alt hvad den kan trække så du er ved, at falde om af udmattelse. Så får du mest ud af det

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster