Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Federico skrev:Jeg er dog ikke sikker på følgende, men jeg blev engang fortalt, at alt for mange nødder give kan give forstoppelse.

Synes det virker modsat

cj8000 skrev:Federico skrev:Jeg er dog ikke sikker på følgende, men jeg blev engang fortalt, at alt for mange nødder give kan give forstoppelse.
Synes det virker modsat![]()

cj8000 skrev: Synes det virker modsat![]()

Infinity skrev:Har også hørt, at man kan få kræft hvis man spiser. Har faktisk kun hørt godt om nødder bortset fra fedtet. Spis op!
![]()
Der er ikke nogen entydig forklaring på, hvorfor de fede nødder og frø tilsyneladende primært beskytter den kvindelig del af befolkningen mod tyktarmskræft
Kilde: cancer.dk
Denne undersøgelse demonstrerer den klare fordel, der er ved at spise jordnødder, mandler og valnødder. Fundene viser, at de, der spiste nødder fem gange om ugen, halverede risikoen for hjertekarsygdom, sammenlignet mod dem, der spiste nødder mindre end en gang om ugen.
Kilde: helsenyt.com

Smeden skrev:Man får ikke kræft af at spise nødder.
Den eneste grund til at evt holde sig fra nødder, er hvis man har allergi. Ellers kan man, med forbehold for energiindtag, spise alle de nødder man vil.

kofoed skrev:Smeden skrev:Man får ikke kræft af at spise nødder.
Den eneste grund til at evt holde sig fra nødder, er hvis man har allergi. Ellers kan man, med forbehold for energiindtag, spise alle de nødder man vil.
hvis man spiser for mange nødder kan man få dårlig mave, ligesom med frugt, det vidst det eneste "skadelige" ved det

Ivan Cyrus skrev:Nødder er rigtig godt, spis du bare alt det nødder du vil for det er et + for din krop![]()
Du spiser heller ikke 1kg nødder om dagen, vel?

mener da også der er noget med at man kan få allergi hvis man spiser for mange nøddre på, i lang tid ?.Smeden skrev:Man får ikke kræft af at spise nødder.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 84 gæster