Jeg tænkte på det kunne være oplysende at vide hvilket erhverv/faggruppe du anser som værende lavt i øjeblikket.
Dit valg skulle gerne begrundes og eventuelt også besluttes med et glimt i øjet.
Helst ikke noget had, bedre med begrundelser
Jeg må hellere lægge ud.
Jeg har valgt politiet
Begrundelser.
Der har været en del politiskud, gennem de senere år som desværre har medført at psykisk syge mennesker, har mistet livet gennem de senere år(en psykisk syg blev skudt direkte i hovedet på en afstand af 3 meter) Det må vel kunne ordnes på en anden måde
En politimand kalder en person for perker(nej der blev vidst sagt perle)
Klimatopmøde bellacenter en stor del demonstranter kommer til at sidde i såkaldt futtog på christianshavn i mange lange timer, ja selv hara krisna folk før de bliver kørt til klima fængsel.
Klimatopmøde bellacenter en overordnet politibetjent giver ordre til at kniplerne skal være rødglødende både mod demonstranter og journalister, det må også kunne gøres bedre.
Ved opkald til politistationer forsvinder båndede samtaler også, når det går mod politiet(hvordan kan dette lade sig gøre)
Ung mand mister livet i fængsels celle da politiet sidder på ham og på den måde trykker luften ud af ham, selvom der var blevet sagt i telefonen at nu sidder de på ham, var det ikke det de mente, det var et slangudtryk. Jeg har meget ondt af den familie der mistede deres søn
De programmer som station2 og på diverse andre kanaler, ja der synes jeg desværre at betjentene optræder utroligt arrogant, og ofte for aggresive,
De kunne lære lidt af de 2 lufthavnsbetjente der er med i programmet cph airport på tv 2, to betjente som næsten aldrig er udfarende og behandler, ja selv kriminelle med respekt.
Så savner jeg Hanne Bech Hansen
Der er for mange jyder i korpset, irreterende dialekt
(hilsen københavneren)Det skal ikke forståes sådan at jeg foragter politiet, for det gør jeg på ingen måde mener bare nogle ting kunne gøres anderledes.
som nr. 2 politikere (men begrundelsens listen blev for lang)
Som nr.3 på min liste ville jeg nok have valgt personlige trænere
Kom med jeres bud
Mvh august