Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

skal ha' skubbet det ind med vold!

Boris Eleiko skrev:3 x 10 er for lav volume i et 3 split. Jeg har en mistanke om at du kører 3 træninger i ugen på dit 3 split, er det rigtigt?

Resith skrev:Boris Eleiko skrev:3 x 10 er for lav volume i et 3 split. Jeg har en mistanke om at du kører 3 træninger i ugen på dit 3 split, er det rigtigt?
Er det deeet? =o

Boris Eleiko skrev:Resith skrev:Boris Eleiko skrev:3 x 10 er for lav volume i et 3 split. Jeg har en mistanke om at du kører 3 træninger i ugen på dit 3 split, er det rigtigt?
Er det deeet? =o
Med mindre du har rigtig mange øvelser, hvilket også er dumt, så ja.

SWL skrev:Har leget lidt med madlog.dk
er der nogen der ved hvor præcist det er derinde?
Ifølge deres udregning skulle jeg ligge på 2400 kcal om dagen som ligehalløj? lyder det rigtigt? altså skal jeg have 2900 kcal om dagen? det kan jeg jo ikke nå, kan ikke lave andet end at spise så?

Carsten2002 skrev:Boris Eleiko skrev:Resith skrev:Boris Eleiko skrev:3 x 10 er for lav volume i et 3 split. Jeg har en mistanke om at du kører 3 træninger i ugen på dit 3 split, er det rigtigt?
Er det deeet? =o
Hvorfor er det dumt at have mange øvelser?

Resith skrev:Carsten2002 skrev:Boris Eleiko skrev:Resith skrev:Boris Eleiko skrev:3 x 10 er for lav volume i et 3 split. Jeg har en mistanke om at du kører 3 træninger i ugen på dit 3 split, er det rigtigt?
Er det deeet? =o
Hvorfor er det dumt at have mange øvelser?
Er det dårligt at køre 3 x 10 i 3 splits? troede netop det var godt, (som nybegynder i hvert fald) kører det 2 gange om ugen.

Personligt holder jeg mig ikke til nogen rep range. Men jo højere split, jo højere volumen kan man som regelt tillade sig, men det kommer også an på antallet af øvelser.
SWL skrev:Har leget lidt med madlog.dk
Ifølge deres udregning skulle jeg ligge på 2400 kcal om dagen som ligehalløj? lyder det rigtigt? altså skal jeg have 2900 kcal om dagen? det kan jeg jo ikke nå, kan ikke lave andet end at spise så?

W_I_P skrev:SWL skrev:Har leget lidt med madlog.dk
Drik 812ml piskefløde... så har du resten af dagen til alt muligt andet!

SWL skrev:Kunne nu heller ikke finde på at drikke piskefløde![]()
Spiser allerede 3 bananer om dagen.. skal helst ikke ende som abe![]()
Har læst mig til at man kan blande kalorier i sin proteindrik? det er vel sådan noget jeg er ude i?

Falk15 skrev:Hvorfor er der ingen som har spurgt om Pics endnu ;i?!?
Men proteinpulver kunne være godt. Det er hurtigt at blande op og du får nogle kalorier indenbords. Det er altid nemmest at drikke sig til et overskud. Du kunne også lave dine egne shakes med fx sødmælk, banan og nødder - det smager også supert

SWL skrev:Falk15 skrev:Hvorfor er der ingen som har spurgt om Pics endnu ;i?!?
Men proteinpulver kunne være godt. Det er hurtigt at blande op og du får nogle kalorier indenbords. Det er altid nemmest at drikke sig til et overskud. Du kunne også lave dine egne shakes med fx sødmælk, banan og nødder - det smager også supert
Er det normalt at der bliver spurgt om billeder da?
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

SWL skrev:Oooh, der kan man bare se![]()
Har lige hurtigt ridset en alm. dag for mig op.. synes godt nok ikke det ser ud af meget, men føler at jeg ikke laver andet end at spise!
kl. 8
Yoghurt naturel
En dåse ananas
Kokosmel
2 kogte æg
kl. 10
Tun i vand – 1 dåse
1 banan
kl. 13
2 skiver rugbrød med pålæg, gerne skinke
1 banan
kl. 16