Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

altså hvis du føler for det må du da gerne smide fotos ind 

nensypigen skrev:Lyngbæk ja hun er pæn men hvordan kan jeg se hvad hun har gjort for at komme dertil???
jeg er højere mere timeglas i det men hendes fit udseende ville jeg gerne eje:-)

Lyngbeck skrev:nensypigen skrev:Lyngbæk ja hun er pæn men hvordan kan jeg se hvad hun har gjort for at komme dertil???
jeg er højere mere timeglas i det men hendes fit udseende ville jeg gerne eje:-)
LoL, har du læst hele tråden? Hun er kommet dertil ved at dyrke motion og sådan... Men søger et mere atletisk look...
For at komme dertil skal der løftes vægte.
Man skal ikke gå til 'stram op' man skal løfte vægte.
Man skal ikke blafre med armene i godmorgen danmark, man skal løfte vægte.
Man skal ikke købe CyberAbZ 6000 bæltet fra tvshop, man skal løfte vægte.
Start med Back 2 Basics programmet der ligger et sted her på siden og få køndig vejledning i alle øvelser.

nensypigen skrev:Lyngbæk ja hun er pæn men hvordan kan jeg se hvad hun har gjort for at komme dertil???

nensypigen skrev: jeg har brug for en liste der beskriver præcis hvad jeg skal træne hvornår og hvad jeg skal spise hvornår hvor får jeg fat i det?

nensypigen skrev:Jeg er en kvinde på 26 der har trænet ca 2 år et par gange om ugen på hold træning i mit fitness center. Syntes bare ikke min krop har ændret sig særlig meget. Det er til dels nok også pga jeg ikke spiser rigtigt. Eller træner ofte nok? det er en blanding af styrke og puls. jeg har brug for en liste der beskriver præcis hvad jeg skal træne hvornår og hvad jeg skal spise hvornår hvor får jeg fat i det?
jeg er 180cm høj
vejer 66kg
ønsker ikke at blive meget makeret maskulin bare sådan flot feminint tonet lidt slankere og fastere..
hvordan kommer jeg dertil?
mvh nensypigen

nensypigen skrev:hmm jeg har ikke en fast kostplan men spiser meget og også for meget sukker. Har svært ved og vurderer hvor meget jeg kan spise og tabe mig..

nensypigen skrev:ok ville back to basic programmet og ca 1500 kcal være det rigtige? eller skal man også lave cardio?

og lov mig man ikke kommer til at se sådan ud når man træner det der som kvinde......
nensypigen skrev:ok tak
ja så må jeg se om jeg kan få en træningsvejleder til at vise mig øvelserne så jeg ikke laver skader. Må også indrømme jeg sys det lidt pinligt er jo altid de der store typer der står og bruger de frie vægte og så skal jeg mande mig op og gå hen og stå der foran spejle osv midt i det hele når jeg er vant til at gemme mig på hold:-) er ikke så mange kvinder jeg har set gøre det i lyngby fitness dk
kun lige en enkelt som ligner en russisk dræbermaskineog lov mig man ikke kommer til at se sådan ud når man træner det der som kvinde......

nensypigen skrev:ok ville back to basic programmet og ca 1500 kcal være det rigtige? eller skal man også lave cardio?
nensypigen skrev:ja så må jeg se om jeg kan få en træningsvejleder til at vise mig øvelserne så jeg ikke laver skader. Må også indrømme jeg sys det lidt pinligt er jo altid de der store typer der står og bruger de frie vægte og så skal jeg mande mig op og gå hen og stå der foran spejle osv midt i det hele når jeg er vant til at gemme mig på hold:-) er ikke så mange kvinder jeg har set gøre det i lyngby fitness dk
kun lige en enkelt som ligner en russisk dræbermaskineog lov mig man ikke kommer til at se sådan ud når man træner det der som kvinde......
nensypigen skrev:ja det er lidt ærgeligt der ikke er flere piger så ville det ikke være så pinligt men hvad tænker i mænd tænker i også det ikke er noget for en pige og blir i irriteret hvis en kvinde fx optager en vægt el lign. eller sys i bare det hyggeligt der ikke kun er tyre nakker til stede??

nensypigen skrev:ja det er lidt ærgeligt der ikke er flere piger så ville det ikke være så pinligt men hvad tænker i mænd tænker i også det ikke er noget for en pige og blir i irriteret hvis en kvinde fx optager en vægt el lign. eller sys i bare det hyggeligt der ikke kun er tyre nakker til stede??

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster