Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nders skrev:Flyttet.
Du skriver at du følger en kostplan. Vil det sige at du cutter?

Nders skrev:Hvad får du at spise i løbet af dagen? - Især inden din træning.

Thomas Jagd skrev:Man kunne mistænke, at du giver den for meget gas i din brysttræning, og derfor er svagt overreached. Kører du meget til failure i din brysttræning, anvender forced reps og dets lige ?
Man ser ofte folk træne ganske fornuftigt på alle deres muskelgrupper undtagen bryst. Der går de totalt bonanza i failure sæt og forced reps. Folk vil så gerne have et stort og veltrænet bryst, og det resulterer tit i at de giver den alt for meget gas i bryst.

Nders skrev:Hvad får du at spise i løbet af dagen? - Især inden din træning.

Randminator skrev:Nders skrev:Hvad får du at spise i løbet af dagen? - Især inden din træning.
Undskyld, for jeg lige dobbelt citere - men det er sku mere det faktum at, jeg ved jeg kan tage mere, og jeg så går død. For jeg har kunnet tage mere, og jeg har ikke overtrænet musklen... Snakkede med en eller anden hurtigt om det, og han kaldte det en forkortelse på 3 bogstaver CSI, eller noget lign.. Men fik ikke helt fat i hvad han sagde..

holstc skrev:Randminator skrev:Nders skrev:Hvad får du at spise i løbet af dagen? - Især inden din træning.
Undskyld, for jeg lige dobbelt citere - men det er sku mere det faktum at, jeg ved jeg kan tage mere, og jeg så går død. For jeg har kunnet tage mere, og jeg har ikke overtrænet musklen... Snakkede med en eller anden hurtigt om det, og han kaldte det en forkortelse på 3 bogstaver CSI, eller noget lign.. Men fik ikke helt fat i hvad han sagde..
CNS - CentralNerveSystemet.

Mikkelmaj skrev:Ang din aftensmad, er 17år og laver selv min mad fordi jeg spiser efter kostplan. Så hvis du har modet til det kan du også sagtens spise
Men det kræver noget viljestyrker når de andre sidder og gnasker, spiser dog ikke sammen med dem pga. arbejde osv.

Randminator skrev:holstc skrev:Randminator skrev:Nders skrev:Hvad får du at spise i løbet af dagen? - Især inden din træning.
Tror ikke det havde noget med det at gøre.. Det var noget med at man skulle tage den med ro, altså gå lidt ned i kilo i en uge eller 2, også kunne man komme tilbage, til det "gamle", det var lige det jeg fik fat i...

holstc skrev:Randminator skrev:holstc skrev:Randminator skrev:Nders skrev:Hvad får du at spise i løbet af dagen? - Især inden din træning.
Tror ikke det havde noget med det at gøre.. Det var noget med at man skulle tage den med ro, altså gå lidt ned i kilo i en uge eller 2, også kunne man komme tilbage, til det "gamle", det var lige det jeg fik fat i...
Det har lige præcis noget med centralnervesystemet. Du er højst sandsynligt overtrænet.
Hvor gammel er du, og hvor lang tid har du trænet?

Mini-Arnold skrev:Nu får du lige min måske lidt filosofiske, men dog meget fornuftige tilgang til det.
Det er ikke vægten der er afgørende for hvad du kan opbygge af muskelvæv, forstået således at man vil have perioder hvor man godt kan gå lidt ned hvis man har kørt sig selv meget hårdt. Det betyder ikke at din træning ikke gavner dig, tvært i mod. At du har en belastningsmæssig afvigelse i nogle uger kan være resultat af super mange ting. F.eks. har du måske glemt at justere din kostplan efter din nuværende vægt? Det kan også være at du har brugt mere energi end vanligt f.eks. i skolen eller på jobbet. Måske er du stresset eller blot umotiveret.
Så længe du føler dig nøjagtig lige så presset med den mindre vægt, som du normalt gør, så skulle du få lige så meget ud af det.
Måske du skulle forsøge dig med et nyt program? Ændre din sæt og/eller reprange, eller lave andre små justeringer der kan give dig det der edge. Vær opmærksom på dine omgivelser. Hvis du bruger tiden på at snakke og flytter fokus fra din træning mere end du plejer kan du godt få dårlige træningspas.
Jeg tror de fleste oplever stilstand i deres træning i perioder, og det er meget normalt. Nogle gange har man bare brug for en pause? - prøv at droppe træningen en uge eller to. Det får nerveenderne til at slappe af, og din krop restituere meget bedre og du kan måske opnå fornyet motivation og energi til at træne![]()
Kan sige at rigtig rigtig mange arbejder fejlagtigt med en fast reprange, hvor du ofte vil få mere ud af en flydende reprange. Forstået således at man sætter et mål om f.eks. 8 reps i et sæt, men kan man så tage 9, 10 eller 11 rep uden at ramme failure, så bør man gøre det, for den efterfølgende gang at justere vægten op så det er mere passende til hvad man faktisk kan løfte.
Ved ikke om du kan bruge noget af det, men håber det kan hjælpe.

Randminator skrev:Mini-Arnold skrev:Nu får du lige min måske lidt filosofiske, men dog meget fornuftige tilgang til det.
Det er ikke vægten der er afgørende for hvad du kan opbygge af muskelvæv, forstået således at man vil have perioder hvor man godt kan gå lidt ned hvis man har kørt sig selv meget hårdt. Det betyder ikke at din træning ikke gavner dig, tvært i mod. At du har en belastningsmæssig afvigelse i nogle uger kan være resultat af super mange ting. F.eks. har du måske glemt at justere din kostplan efter din nuværende vægt? Det kan også være at du har brugt mere energi end vanligt f.eks. i skolen eller på jobbet. Måske er du stresset eller blot umotiveret.
Så længe du føler dig nøjagtig lige så presset med den mindre vægt, som du normalt gør, så skulle du få lige så meget ud af det.
Måske du skulle forsøge dig med et nyt program? Ændre din sæt og/eller reprange, eller lave andre små justeringer der kan give dig det der edge. Vær opmærksom på dine omgivelser. Hvis du bruger tiden på at snakke og flytter fokus fra din træning mere end du plejer kan du godt få dårlige træningspas.
Jeg tror de fleste oplever stilstand i deres træning i perioder, og det er meget normalt. Nogle gange har man bare brug for en pause? - prøv at droppe træningen en uge eller to. Det får nerveenderne til at slappe af, og din krop restituere meget bedre og du kan måske opnå fornyet motivation og energi til at træne![]()
Kan sige at rigtig rigtig mange arbejder fejlagtigt med en fast reprange, hvor du ofte vil få mere ud af en flydende reprange. Forstået således at man sætter et mål om f.eks. 8 reps i et sæt, men kan man så tage 9, 10 eller 11 rep uden at ramme failure, så bør man gøre det, for den efterfølgende gang at justere vægten op så det er mere passende til hvad man faktisk kan løfte.
Ved ikke om du kan bruge noget af det, men håber det kan hjælpe.
Det lyder sku super. Også som motivation, et eller andet sted. Tak!

holstc skrev:Prøv at tage 14-dages deload.

toto_G4M3R skrev:holstc skrev:Prøv at tage 14-dages deload.
burde en uge ilkke kunne gøre det, hvis det er dekon?

holstc skrev:toto_G4M3R skrev:holstc skrev:Prøv at tage 14-dages deload.
burde en uge ilkke kunne gøre det, hvis det er dekon?
Det er vel en vurderingssag. Det kommer også an på, hvordan du deloader.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster