Rødbede = Pure bb food!


Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69540 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag



krang skrev:Lopstar, ellers så gør som mig og lav dit fast food selv. Burgere og pizza f.eks. kan blive fucking nice og samtidig sundt, hvis man bare bruger de rigtige ting. Og så lang tid tager det sgu heller ikke. Jeg deler nemlig din smag for den slags delikatesser.


krang skrev:Lopstar, ellers så gør som mig og lav dit fast food selv. Burgere og pizza f.eks. kan blive fucking nice og samtidig sundt, hvis man bare bruger de rigtige ting. Og så lang tid tager det sgu heller ikke. Jeg deler nemlig din smag for den slags delikatesser.


Rottegris skrev:krang skrev:Lopstar, ellers så gør som mig og lav dit fast food selv. Burgere og pizza f.eks. kan blive fucking nice og samtidig sundt, hvis man bare bruger de rigtige ting. Og så lang tid tager det sgu heller ikke. Jeg deler nemlig din smag for den slags delikatesser.
Dem vi har lavet har ikke været helt sunde

lopstar skrev:Det kommer også helt an på hvilket junk jeg spiser.
Har fx. aldrig set en pizza mand salte min pizza
Men ja, der er en masse fedt i, så ja, får lidt ekstra sul på kroppen i forhold til hvad man vil få af, at spise en sund og moderat kost?..
Det skal jo også lige pointeres, at man godt kan holde et lean bulk på junk?

krang skrev:Rottegris skrev:krang skrev:Lopstar, ellers så gør som mig og lav dit fast food selv. Burgere og pizza f.eks. kan blive fucking nice og samtidig sundt, hvis man bare bruger de rigtige ting. Og så lang tid tager det sgu heller ikke. Jeg deler nemlig din smag for den slags delikatesser.
Dem vi har lavet har ikke været helt sunde
Hvad er der nu galt med bacon, salatmayo og cheddarost i perverse mængder?

Rottegris skrev:krang skrev:Rottegris skrev:krang skrev:Lopstar, ellers så gør som mig og lav dit fast food selv. Burgere og pizza f.eks. kan blive fucking nice og samtidig sundt, hvis man bare bruger de rigtige ting. Og så lang tid tager det sgu heller ikke. Jeg deler nemlig din smag for den slags delikatesser.
Dem vi har lavet har ikke været helt sunde
Hvad er der nu galt med bacon, salatmayo og cheddarost i perverse mængder?
Denne weekend laver vi verdens største burgere




androide skrev:
Roetlesburger!!! Salat, cheddarost, scramble eggs og en god bøf, det er Rigtig BB mad


krang skrev:androide skrev:
Roetlesburger!!! Salat, cheddarost, scramble eggs og en god bøf, det er Rigtig BB mad
Er det de der NFL-burgere?
I så fald bør det være den absolut eneste grund til at Super Bowl













bortset din iq

lopstar skrev:bortset din iq
Vil jeg lade dig leve i din naive tro om, at den er
Karl æg >
Ja, jeg har skam læst det du skrev om flæskesvær og de andre ting.
Derudover vil jeg lige pointere, at jeg på ingenmåde kun får mine proteiner fra flæskesvær, hvilket jeg også har nævnt flere gange.
Proteinerne fra flæskesvær tælles ikke med i min kost, derfor nævnte jeg også, at jeg den dag fik ca 300g protein ( hvis man regner flæskesværene med ) dvs. at jeg har fået mit behov dækket fra andre ting, (mælk, proteinshake etc )
Androide >
Du har ret, det kan jeg nemt sige.
Men hvorfor sige noget, som ikke passer? o_O
Derudover, hvorfor er fastfood så meget ringere end alt andet? du kan da forklare mig det, hvis du ved det.
Og nej, jeg spiser ikke meget fast food hele tiden, dog nok mere end gennemsnittet.

Grunden til, at fastfood regnes for usund, er, at den ofte indeholder ganske meget fedt og salt og ganske lidt af vigtige næringsstoffer. En krop, som lever af fastfood alene, vil efterhånden forfalde, som det blandt andet er blevet illustreret i dokumentarfilmen "Super Size Me" om en mand, som i en måned alene spiste mad fra McDonald's.



lopstar skrev:Karl æg >
Ja, jeg har skam læst det du skrev om flæskesvær og de andre ting.
lopstar skrev:Du skal da vidst også lige gøre det være end det er?
Jeg har aldrig sagt, at man kun skal ligge i kcal overskud, har også sagt, at der er en del ting, som også spiller ind, fx. proteiner.
Og, ja der er klart jeg tager det nærtagende, når 4 mennesker sidder og påstår en masse ting, som de ikke kan argumentere for.
Find en klog person herinde, eller nogle gode artikler, så er jeg klar til at tage posetiv kritik, og klar til at lytte, men jeg er fandme ikke klar til at lytte, når jeres enste grundlag er " jamen det er ikke sundt for din krop "
Det ville være det samme, hvis jeg sagde " jamen fisk er faktisk ikke sundt for din krop, det er det salat du spiser heller ikke "
... - Direkte idiotisk..











Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster