Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

simonp3 skrev:Jeg snakker nu mere om Window of opportunity..

simonp3 skrev:Jeg snakker nu mere om Window of opportunity..

lassej skrev:Det er klart at Window of opportunity ikke vil har den samme væsentlig effekt som først antaget, måske ingen indflydelse overhoved. Det kan dog ikke udelukkes, at der kan være visse fordele forbundet med at drikke en shake efter træning, selvom fordelene ikke er er bevist. Belægget for påstanden "Window of opportunity" er ikke helt dum, og drikker man alligevel en shake eller to dagligt for at få dækket sit protein behov, så drik den ene da efter træning. Der er stadig mulighed for potentielle fordele.
Jeg drikker i hvert fald stadig min shake efter træning, ellers er man heller ikke ægte BB'er.

Garik skrev:lassej skrev:Det er klart at Window of opportunity ikke vil har den samme væsentlig effekt som først antaget, måske ingen indflydelse overhoved. Det kan dog ikke udelukkes, at der kan være visse fordele forbundet med at drikke en shake efter træning, selvom fordelene ikke er er bevist. Belægget for påstanden "Window of opportunity" er ikke helt dum, og drikker man alligevel en shake eller to dagligt for at få dækket sit protein behov, så drik den ene da efter træning. Der er stadig mulighed for potentielle fordele.
Jeg drikker i hvert fald stadig min shake efter træning, ellers er man heller ikke ægte BB'er.
Pis, så er jeg ikke ægte BB'er.
Trådstarter: Drik den på det tidspunkt, der gør det mest behageligt for dig at lave cardio. Det kan være ret irriterende at lave cardio, hvis du har en 0,5 liter vand til at skvulpe i maven, så tag den bagefter?

.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster