Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

miss tmp skrev:Jeg går ud fra det er Billetnet som altid

Malke skrev:Hey man,
Er der nogle der ved hvor sent det typisk slutter om søndagen?
Jeg var med til DM 2009 i Ringsted om lørdagen, hvor det sluttede ret sent - jeg tænkte om det også plejer at slutte sent søndag?
Kæresten og jeg overvejer at booke flybilletter dertil nemlig - så det ville være fint hvis man kunne booke billet hjem sent søndag aften og evt spare 1 døgn på et hotel i herning/aalborg
Mvh
Malik

kr athletic skrev:Halløjsa!
Jeg har både igår og idag prøvet at finde billetter til dette års DM, men er ikke stødt på dem nogen steder. Er der andre der har haft samme problem?
Jeg har prøvet på både billetnet og billetlugen, jeg har prøvet at søge på både "bodybuilding" og "fitness", men der kommer ingen (relevante) søgeresultater.
DBFF har meldt ud, at billetsalget startede d. 1/6, men på deres hjemmeside henviser de ikke til nogen anden hjemmeside, f.eks. billetnet som det altid har været.
Har andre hørt noget om hvor de ellers bliver solgt?

Spiderman skrev:Billetterne er altid blevet solgt igennem billetnet og de er pt ikke sat tilsalg derinde endnu. Det vil ikke komme bagpå mig hvis der er sket en fejlI må have noget tålmodighed DM er jo først 3-5. sep 2010;-)
/Spider

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster