Jeg elsker mælk!
. så er det godt hvis jeg drikker meget mælk hver dag som en måde at få protein på? mellem 1-1,5 liter om dagen kan jeg sagtens hælde ned. Det er økologisk skummetmælk.
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
. så er det godt hvis jeg drikker meget mælk hver dag som en måde at få protein på? mellem 1-1,5 liter om dagen kan jeg sagtens hælde ned. Det er økologisk skummetmælk.

for så kan jeg næsten ligeså godt knalde noget mere ned.
NiclasPiklas skrev:Og der er ikke noget usundt fra det? altså det funger bare?for så kan jeg næsten ligeså godt knalde noget mere ned.

MC skrev:NiclasPiklas skrev:Og der er ikke noget usundt fra det? altså det funger bare?for så kan jeg næsten ligeså godt knalde noget mere ned.
Kommer an på så meet - mælk er en god kilde til protein, men for meget mælk er heller ikke sundt.
Der er også mange carbs i, så det kommer også helt an på om du bulker eller cutter.

Kolditz skrev:MC skrev:NiclasPiklas skrev:Og der er ikke noget usundt fra det? altså det funger bare?for så kan jeg næsten ligeså godt knalde noget mere ned.
Kommer an på så meet - mælk er en god kilde til protein, men for meget mælk er heller ikke sundt.
Der er også mange carbs i, så det kommer også helt an på om du bulker eller cutter.
Hmm. Det er vist overdrivelse fremmer forståelsen, i en liter skummeltmælk er der 350kcal!
Hvis vi ser på så meget andet ligger det i den lave ende af skalaen, og desuden er der mange gode tig i mælk!
Mht. dit spørgsmål NiclasPiklas. Der er så mange holdninger til mælk, nogle mener at det ikke er til mennesker da vi ikke er egnet til at drikke det! Mange kan ikke tåle laktose, som er mælke sukker. Og nogen kan i det hele tage ikke tåle mælk!
Hvorimod andre sagtens kan, men får de for store mængder kan de risikere at blive allergisk.
Føler du ingen problemer, evt. ala vrendskid eller svimmelhed så burde det ikke være et problem.
Dog er ingen ting gode i overdrevet mængder!
Tror det MC vil ind på er at det ikke er godt til cut, grunden de "MANGE" kcal!

Kolditz skrev:Tror det MC vil ind på er at det ikke er godt til cut, grunden de "MANGE" kcal!

Friche, du er jo også mælke elskeren over dem alleFriche skrev:Ja det er glimrende

Dingo skrev:Friche, du er jo også mælke elskeren over dem alleFriche skrev:Ja det er glimrende![]()

Nick187 skrev:Tror det MC hentyder til er at man ikke skal drikke for meget mælk da man så vil få et for højt kalcium indtag - og det er ikke sundt
Emnet blev debatteret i en tråd for nogle dage siden, hvor der blev henvist til en undersøgelse der viste at over 1,5 liter mælk om dagen ikke var hensigtsmæssigt

R0mme1 skrev:Nick187 skrev:Tror det MC hentyder til er at man ikke skal drikke for meget mælk da man så vil få et for højt kalcium indtag - og det er ikke sundt
Emnet blev debatteret i en tråd for nogle dage siden, hvor der blev henvist til en undersøgelse der viste at over 1,5 liter mælk om dagen ikke var hensigtsmæssigt
Og mig som drikker 4-5Liter mælk hver dagMen jeg vokser skam stadigvæk

Friche skrev:Dingo skrev:Friche, du er jo også mælke elskeren over dem alleFriche skrev:Ja det er glimrende![]()
Oh yeahGår direkte i guns
![]()
Skål
er det ikke en gammel mælk 

flamingopikken skrev:Trinity: No kidding. Du har svaret i en tråd der er seks år gammel
men emballagen var hvert fald federe dengang 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster