Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bone-14 skrev:Husk kreatin må ikke ligge for længe i væske! Så mister det virkningen. Max 5min.

Der er da ikke nogen videnskabeligt belæg for at man får bedre resultater end 20g protein og 20g cars efter træning.
Husk kreatin må ikke ligge for længe i væske! Så mister det virkningen. Max 5min.

TrainingDay skrev:Der er da ikke nogen videnskabeligt belæg for at man får bedre resultater end 20g protein og 20g cars efter træning.
Husk kreatin må ikke ligge for længe i væske! Så mister det virkningen. Max 5min.
Omg omg omg - "ikke nogen videnskabeligt belæg for"
- og alligevel formår du at slynge noget sluder ud om kreatin og dets interaktion med væske...
Flot, virkelig flot.
Kreatin kan blandes op i hvilken som helst væske og må gerne blandes sammen med protein eller andet. Dog skal du være opmærksom på at kreatin mister effekten hurtig i væske så det skal drikkes med det samme

MortenKjaer skrev:Tak for svarene.. Vidste ikke det med at kreatin mister virkningen efter 5 min. i væske. Meget rart at vide :-)
Så denne blanding lyder ikke helt dumt?:
74g sukker
20g proteinpulver
3-5g kreatin
Vand
Får man sådan et "scoop" med i pakken normalt, når man handler hos Bodylab?
- Det har jeg desværre ikke modtaget, så må bare finde på noget andet.

MadsJustesen skrev:MortenKjaer skrev:Tak for svarene.. Vidste ikke det med at kreatin mister virkningen efter 5 min. i væske. Meget rart at vide :-)
Så denne blanding lyder ikke helt dumt?:
74g sukker
20g proteinpulver
3-5g kreatin
Vand
Får man sådan et "scoop" med i pakken normalt, når man handler hos Bodylab?
- Det har jeg desværre ikke modtaget, så må bare finde på noget andet.
Prøv at grav lidt rundt i bøtten med en ske eller en kniv, den kan godt gemme sig lidt den måle ske

Plejer at lade shaken stå i halvanden til to en halv timer..
Padi skrev:Jeg havde slet ikke set, at der stod, at væsken gjorde sådan ved kreatin![]()
Så nu har jeg spildt ca. 500 gr. kreatinPlejer at lade shaken stå i halvanden til to en halv timer..

Bone-14 skrev:TrainingDay skrev:Der er da ikke nogen videnskabeligt belæg for at man får bedre resultater end 20g protein og 20g cars efter træning.
- og alligevel formår du at slynge noget sluder ud om kreatin og dets interaktion med væske...
Flot, virkelig flot.
Omg omg omg - Sejt sagt!! Hvad hedder du på arto? Hårddreng13?
Jeg citere fra min bøtte kreatin:Kreatin kan blandes op i hvilken som helst væske og må gerne blandes sammen med protein eller andet. Dog skal du være opmærksom på at kreatin mister effekten hurtig i væske så det skal drikkes med det samme

Ungen skrev:Bone-14 skrev:TrainingDay skrev:Der er da ikke nogen videnskabeligt belæg for at man får bedre resultater end 20g protein og 20g cars efter træning.
Flot, virkelig flot.
Jeg citere fra min bøtte kreatin:Kreatin kan blandes op i hvilken som helst væske og må gerne blandes sammen med protein eller andet. Dog skal du være opmærksom på at kreatin mister effekten hurtig i væske så det skal drikkes med det samme
Er der noget af de alvidende personer, der kan be- eller afkræfte dette?

Ungen skrev:Bone-14 skrev:TrainingDay skrev:Der er da ikke nogen videnskabeligt belæg for at man får bedre resultater end 20g protein og 20g cars efter træning.
Flot, virkelig flot.

Flot, virkelig flot.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster