Jeg har lige et spørgsmål...eller måske 2
Kan jeg godt blande Kreatin og Protein sammen og tage det på engang efter træning ?
Og hvor meget er det egentlig lige jeg må tage ?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Du må ikke blande pulveret sammen og venter med at indtage din shake til efter træning.
Protein skulle nedbryde kreatinen hvis jeg ikke husker forkert

JB skrev:Du må ikke blande pulveret sammen og venter med at indtage din shake til efter træning.

JB skrev:Du må ikke blande pulveret sammen og venter med at indtage din shake til efter træning.
Heliotropen skrev:8. Kreatin kan blandes i præcis den væske du ønsker - DOG bør det ikke ligge for længe i væsken så tilsæt denne lige inden du indtager kreatinen.

inzaneXs skrev:Det har intet på sig. Man kan sagtens blande de to ting sammen. Dog skal du ikke blande kreatin med væske i længere tid før du skal bruge det. Kreatin er nemlig ikke stabilt i væske. Men der sker intet ved at blande din PWO shake (bestående af bla. kreatin) nogle timer i forvejen.

Bjørnen skrev:Hvordan er det så mht. juice?
- Der er mange der siger at syren beskadiger kreatinet?
Der går også rygter om at sodavand giver uligevægt i kroppens kreatinbalance, eller at det ødelægger det kreatin du indtager??

TheCzech skrev:Bjørnen skrev:Hvordan er det så mht. juice?
- Der er mange der siger at syren beskadiger kreatinet?
Der går også rygter om at sodavand giver uligevægt i kroppens kreatinbalance, eller at det ødelægger det kreatin du indtager??
Kender masser af mennesker, der indtager kreatin sammen med juice med gode resultater. Har dog hørt præcis de samme rygter som dig, og har desværre ikke været i stand til, at finde noget der hverken be- eller afkræfter det. Dog har jeg set en meget kompetent fyr, anbefale at blande kreatinen med juice så tror ikke dr sker noget ved det. Har dog ingen dokumentation på det.
Teorien omkring sodavanden er også en jeg hører fra mange. Rigtigt mange anbefaler, at netop sodavand og koffein er ting, man IKKE blander sit kreatin med. Det kniber dog, med at hive de videnskabelige undersøgelser frem i dag.

Smeden skrev:Kreatin nedbrydes ganske rigtigt under sure omstændigheder, men det er en proces der tager mange timer. Husk på at kreatinen trods alt skal ligge et par timer i maven, hvor der er en pH på 1-2, hvad der er 1000 gange sure end selv den sureste sodavand, og tilsyneladende virker alligevel.

Usakli skrev:Okeey..
tusind tak folks ;-)
Så er der bare DØMT...
hardcore træning resten af året :-P hehe

Usakli skrev:Hvordan gør man det...?
er helt ny herinde jo

TheCzech skrev:Usakli skrev:Hvordan gør man det...?
er helt ny herinde jo
Du går bare ind i logbogs forummet.
Så trykker du "nyt emne" så kan du skrive en logbog, vi andre kan følge med i.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster