Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

thejoker skrev:Hej bber.
Jeg har været på mange hjemmesider og kikke på sådan noget proteinpulver som smager godt og ikke bliver vammelt med tiden og som også har en ikke så høj pris.
Jeg fandt frem til dette her: link slettet.com/product/show/369-dymatize-super-mass-gainer-5-44kg
5.5kg for 300 kroner lyder ekstremt billigt hvis i spørger mig, men er det pengene værd? Jeg vil gerne tabe mig men også få masse "muskler" samtidlg. Jeg skal cutte meget omkring 10 kilo eller lidt mindre har ikke rigtig set på det. Så jeg leder efter noget godt proteinpulver som ikke "feder" men hvad syntes i om dette proteinpulver?

Spiderman skrev:Hej Thejoker
Dymatize supermassgainer er en weight gainer! protein+sukker!
Iøvrigt en af de vildeste gainere på markedet!!!
I en serving er:
1280 kcal fordelt på 50gram prots og 252 gram carbs!!!
Ja, hvis du er et siv som kan spise uendeligt meget uden at tage på kan den anbefales ellers nej! Du bliver meget hurtigt SWOLE på den ufede måde;-)
Ved ikke hvad prisen er til den side du linkede, men da størsteparten af produktet indeholder carbs burde det ikke koste mere end maks 300 kr ;-)

thejoker skrev:Ak ja, det er weight gainer jeg vidste der var noget med navnet.
Lige for at gå OT hvor mange Kalorier skal et menneske have per dag?

Nielsen_ skrev:Det kan sagtens lade sig gøre at få udemærket pulver til den pris, hvis man kan bruge noget der ikke er smækket til med alverdens reklamer, disse udgør som regel halvdelen af prisen på produktet. Jeg køber selv mit i england for omkring 65 kroner kiloet, i en stor hvid 5-liters spand.

ckp2906 skrev:Nielsen_ skrev:Det kan sagtens lade sig gøre at få udemærket pulver til den pris, hvis man kan bruge noget der ikke er smækket til med alverdens reklamer, disse udgør som regel halvdelen af prisen på produktet. Jeg køber selv mit i england for omkring 65 kroner kiloet, i en stor hvid 5-liters spand.
Link? husk mellemrum

ckp2906 skrev:Nielsen_ skrev:Det kan sagtens lade sig gøre at få udemærket pulver til den pris, hvis man kan bruge noget der ikke er smækket til med alverdens reklamer, disse udgør som regel halvdelen af prisen på produktet. Jeg køber selv mit i england for omkring 65 kroner kiloet, i en stor hvid 5-liters spand.
Link? husk mellemrum

Stephen skrev:Du kan ikke tabe dig og tage masse på samtidig..
Enten cutter du og taber dig (er i kcal underskud).
Eller også bulker du og tager på (er i kcal overskud).

thejoker skrev:http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-whey-80-176p.html
Vil lige spørger om dette er noget godt proteinpulver til en der gerne vil tabe sig men også at have "masse" samtidig. Og hvad smager det bedst med? Anbefal mig nogle varianter "ik vanillie, det bliver vammelt pt"

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster