Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

KRONE skrev:Er det noget jeg os skulle gøre ?

KRONE skrev:Er det noget jeg os skulle gøre ?

BiggunzZ666 skrev:KRONE skrev:Er det noget jeg os skulle gøre ?
Det vil sige du kun tager protein pulver 1 gang om dagen ?
Det mest optimale ville være hvis du kunne udskifte ALLE dine måltider med protein pulver.
Held og lykke ! Lad vær at læs for mange artikler.

KRONE skrev:BiggunzZ666 skrev:KRONE skrev:Er det noget jeg os skulle gøre ?
Det vil sige du kun tager protein pulver 1 gang om dagen ?
Det mest optimale ville være hvis du kunne udskifte ALLE dine måltider med protein pulver.
Held og lykke ! Lad vær at læs for mange artikler.
Slap lidt af mester, har skam kigget i forskellige artikler, kunne bare ikke lige finde noget om det.
Der er bare mange der tager det 2 gange om dagen i stedet for 1, er der en grund til det ?

minihebs skrev:Du må ikke være fræk, mr. Leaf!
Folk, der tager proteinpulver mere end 1 gang om dagen (eller bare tager proteinpulver generelt), gør det garanteret for at få dækket sit daglige proteinbehov. Så om du skal tage en shake 12 gange om dagen er ret svært for os at vurdere. Dog tror jeg at bodyman ville være glad, hvis du brugte 500 gram af deres pulver om dagen - så de synes måske at du skal fyre den ene shake efter den anden ned i dunken...

BB.dk skrev:Hvor stort behovet for protein er, afhænger af flere forskellige ting. For det første kommer det an på hvor meget man vejer. Jo mere muskelmasse man har, jo større er ens behov for protein. Derudover afhænger det meget af ens aktivitetsniveau. Har man et hårdt fysisk arbejde, og træner man tung styrketræning ved siden af, så er ens behov meget større end hvis man slet ikke træner, og til dagligt sidder på kontor.
Det er længe blevet diskuteret hvor meget en hårdttrænende vægttræningsatlet har brug for, og man kan tilsyneladende stadigvæk ikke blive enige. De fleste er dog af den holdning, at man bør indtage 2,0-2,5 gram protein/kg legemsvægt pr. dag. Med dette indtag skulle man være dækket ind.

nozox skrev:Hvis du vil være sikker på at du får nok protein kan det være en fin ide at tage en shake to gange om dagen, men man skal også være sikker på at man forbrænder det. For hvis man ikke bruger proteinet, så laver kroppen det bare om til fedt istedet, og så bliver man bare tyk istedet.

KRONE skrev:Jeg læser nogen gange at folk tager protein pulver 2 gange om dagen er det normalt at gøre ? da jeg selv kun gør det efter træning ?

nozox skrev:Hvis du vil være sikker på at du får nok protein kan det være en fin ide at tage en shake to gange om dagen, men man skal også være sikker på at man forbrænder det. For hvis man ikke bruger proteinet, så laver kroppen det bare om til fedt istedet, og så bliver man bare tyk istedet.

Det er på ingen måde en garanti for, at man får nok, hvis det måske er det eneste, som man får.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster