Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

christofferj skrev:Du kunne jo reducere mælken lidt. Du kunne eksempelvis tage 300 ml istedet for 600 ml, det tror jeg vil hjælpe. Men hvorfor ikke bare bruge vand istedet for mælk?

curls skrev:christofferj skrev:Du kunne jo reducere mælken lidt. Du kunne eksempelvis tage 300 ml istedet for 600 ml, det tror jeg vil hjælpe. Men hvorfor ikke bare bruge vand istedet for mælk?
Har prøvet at reducere mælken, men det hjælper ik rigtigt...
Jeg brugte vand igår og det smagte af lort...Havde det svært med at får det ned og det hjælp heller ik...

Skunq skrev:Drik din shake til maden?

curls skrev:Jeg har et problem.
Efter træningen drikker jeg en shake, som består af:
ca 600 ml skummetmælk
50 g protein
ca. 20 g carbs
Jeg træner ca. kl. 6 og er færdig ca 7.30.
Nå jeg kommer hjem, er jeg helt mæt og ka ik spise...Kan først spise noget efter 2 timer, og nogen gange kan jeg slet ik.
Det eneste jeg kan får ned er havregryn og efter hånden HADER jeg havregryn...
Er der andre, som har det samme problem?
Hvad gør I?
P.s. Jeg bulker, derfor er det et problem..

BodyBlom skrev:EL ULTIMO skrev:curls skrev:Jeg har et problem.
Efter træningen drikker jeg en shake, som består af:
ca 600 ml skummetmælk
50 g protein
ca. 20 g carbs
Jeg træner ca. kl. 6 og er færdig ca 7.30.
Nå jeg kommer hjem, er jeg helt mæt og ka ik spise...Kan først spise noget efter 2 timer, og nogen gange kan jeg slet ik.
Det eneste jeg kan får ned er havregryn og efter hånden HADER jeg havregryn...
Er der andre, som har det samme problem?
Hvad gør I?
P.s. Jeg bulker, derfor er det et problem..
Mit råd vil være: Drik din protein på et andet tidspunkt. F.eks morgen, middag, UNDER træningen og aften inden sengetid. Det protein du skal have under træning skal være en speciel isolat som er beregnet til at blande op i vand... netop det at den blandes i vand gør både at den er hurtigt optaget i kroppen og at den ikke lægger sig så tungt i maven som en der blandes i mælk. F.eks er der en der hedder Whey Cooler som fåes med en masse gode og friske smage!!!
Den kan vidst ikke købe i DK mere?
Den er eller KANON go, bruger den selv og kan ikk få nok

Undskyld![]()
![]()
![]()
![]()

kuglen skrev:hvorfor træner du ikke bare 1 time eller to tidligere?? eller spiser din aftensmad inden du kører til træning? så er problemet løst.

kuglen skrev:hvorfor træner du ikke bare 1 time eller to tidligere?? eller spiser din aftensmad inden du kører til træning? så er problemet løst.

curls skrev:Jeg brugte vand igår og det smagte af lort...Havde det svært med at får det ned og det hjælp heller ik...

masskinen skrev:El Ultimo
Jeg sagde jo ikke at det var den optimale løsning, men et udemærket alternativ hvis knægten alligevel bare skal sidde og stikke lidt til sin aftensmad.. Personligt vil jeg hellere have noget næring til mine muskler end at gå i søvn i katabolsk tilstand..
Men at han så bare burde lære at tvinge skidtet ned er en anden sag![]()
Men du må gerne forklare mig hvor at et måltid med ris/kartofler whatever komplex kilde med en dertilhørende fedtfattigt protein kilde bli'r SÅ meget bedre en havregryn og protein pulver?
Men jeg kan sagtens se hvad du mener...

EL ULTIMO skrev:kuglen skrev:hvorfor træner du ikke bare 1 time eller to tidligere?? eller spiser din aftensmad inden du kører til træning? så er problemet løst.
Det er ABSOLUT ikke optimalt at spise sin aftensmad inden træning...

Pind skrev:IMO burde man bare bidde i det sure æble og hugge den ned med vand.. Det gør det så meget nemmere.

Hildir skrev:Enten kan du bruge 250 ml mælk, ellers bliver du nødt til at bruge vand!
Første gang jeg skulle prøve det brugte jeg vand. Jeg jeg indrømmer at det smager forfærdeligt!
Kan man godt drikke mælk før træning, og så tage shaken med vand efter? Eller er det ikke optimalt?

kuglen skrev:EL ULTIMO skrev:kuglen skrev:hvorfor træner du ikke bare 1 time eller to tidligere?? eller spiser din aftensmad inden du kører til træning? så er problemet løst.
Det er ABSOLUT ikke optimalt at spise sin aftensmad inden træning...
nej men det er langt mere optimalt end ikke at spise den fordi man ikke kan få noget ned pga. en shake.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 84 gæster