Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

peter n skrev:

Stenalt skrev:Tilgængelig forskning viser beskyttende eller ingen effekt på risikoen for colo-rektal cancer så vidt jeg ved.

Psyllium Benefits Against Colon Cancer
In the Journal of Cancer Letters. November 1993, a study was published that investigated the potential synergism of wheat bran and psyllium husk in the inhibition of colon cancer in murine rats. According the study done in the Institute for Disease Prevention, George Washington University, the rats were fed with experimental diets and were given injections of azoxymethan to induce colon tumors. When fed with psyllium husk and wheat bran fibers the results clearly showed that there is a significantly reduced number of colon tumors. This study suggests that diets that include wheat bran in combination with psyllium husk could benefit human population against colon cancer risk who are addicted to high risk western diets.

TrexMode skrev:Når man i forvejen spiser meget (rødt) kød, som i øvrigt også er kræftfremkaldende

TrexMode skrev:Det kan også være kræftfremkaldende at gå rundt med konstant forstoppelse, og det hjælper fiber jo imod. Når man i forvejen spiser meget (rødt) kød, som i øvrigt også er kræftfremkaldende, og så skal fravælge fibre fordi det er dødsensfarligt forudser jeg at man kommer til at gå på toilettet en gang hver fjortende dag, og det kan absolut ikke være sundt.

essensen skrev:Peter n og Rba: Opfør jer ordentligt, tak.

peter n skrev:TrexMode skrev:Når man i forvejen spiser meget (rødt) kød, som i øvrigt også er kræftfremkaldende
The fuck is this, først husk og nu rødt kød? Har du links til studier med rødt kød og kræft?
RBA: fLOLs

Dingo skrev:peter n skrev:TrexMode skrev:Når man i forvejen spiser meget (rødt) kød, som i øvrigt også er kræftfremkaldende
The fuck is this, først husk og nu rødt kød? Har du links til studier med rødt kød og kræft?
Rødt kød der er rødt fordi det er rødt er der intet galt i. Affaldspålæg der er rødt fordi det er farvet med nitrit er muligvis korreleret med øget cancerrisiko. Kød uden branket stegeskorpe: No problem.

rba skrev:Jeg tror allerede der er en paragraf for det Dingo.
De kan vel sagtens blive trukket i journalist klagenævnet(Mener jeg der er noget der hedder). Og der ville de også tabe. Men det kræver selvfølgelig at nogen gider trække dem i retten, bare for at få ret; Jeg tvivler på at de får en nævneværdig straf.

Dingo skrev:rba skrev:Jeg tror allerede der er en paragraf for det Dingo.
De kan vel sagtens blive trukket i journalist klagenævnet(Mener jeg der er noget der hedder). Og der ville de også tabe. Men det kræver selvfølgelig at nogen gider trække dem i retten, bare for at få ret; Jeg tvivler på at de får en nævneværdig straf.
Noget med god presseskik eller sådan.
Ja I know, jeg er bare træt af deres dommedagsoverskrifter inde for ernæring... (Og meget andet)

peter n skrev:Dingo skrev:peter n skrev:TrexMode skrev:Når man i forvejen spiser meget (rødt) kød, som i øvrigt også er kræftfremkaldende
Rødt kød der er rødt fordi det er rødt er der intet galt i. Affaldspålæg der er rødt fordi det er farvet med nitrit er muligvis korreleret med øget cancerrisiko. Kød uden branket stegeskorpe: No problem.
Ah okay. Jeg har nemlig stødt på det før, hvor der var tale om et elendigt undersøgelsesdesign, hvor "kød-gruppen" samtidig spiste betydeligt færre grøntsager.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster