Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

alllstar skrev:Kan kun sige at den bedste måde at blive bedre til det på er at kaste sig ud i det. Da jeg startede med at lave pull ups, kunne jeg lave mellem 5-10 á 3 sæt. I dag laver jeg til failure, hvilket er på 45 reps i første sæt og 30-33 reps i andet. Øvelse gør mester, har jeg hørt nogen sige.

SandyFrink skrev:alllstar skrev:Kan kun sige at den bedste måde at blive bedre til det på er at kaste sig ud i det. Da jeg startede med at lave pull ups, kunne jeg lave mellem 5-10 á 3 sæt. I dag laver jeg til failure, hvilket er på 45 reps i første sæt og 30-33 reps i andet. Øvelse gør mester, har jeg hørt nogen sige.
45 reps. Vejer du 50 kg?

Begynderen skrev:Hey i mit program står der at jeg skal lave pull-ups 3x10, men da jeg simpelthen ikke har nok kræfter til at løfte mig selv op så mange gange er der så ikke en maskine eller ligende hvor jeg kan gøre det.?
Vil ikke gøre som ham der, men mere på en maskine eller ligende
http://www.youtube.com/watch?v=TLCWMVkMLSs

alllstar skrev:SandyFrink skrev:alllstar skrev:Kan kun sige at den bedste måde at blive bedre til det på er at kaste sig ud i det. Da jeg startede med at lave pull ups, kunne jeg lave mellem 5-10 á 3 sæt. I dag laver jeg til failure, hvilket er på 45 reps i første sæt og 30-33 reps i andet. Øvelse gør mester, har jeg hørt nogen sige.
45 reps. Vejer du 50 kg?
Har cuttet en del og vejer lige nu 67 kilo og fedtprocent på 8-10 lige nu.

SandyFrink skrev:alllstar skrev:SandyFrink skrev:alllstar skrev:Kan kun sige at den bedste måde at blive bedre til det på er at kaste sig ud i det. Da jeg startede med at lave pull ups, kunne jeg lave mellem 5-10 á 3 sæt. I dag laver jeg til failure, hvilket er på 45 reps i første sæt og 30-33 reps i andet. Øvelse gør mester, har jeg hørt nogen sige.
45 reps. Vejer du 50 kg?
Laver du også dine reps som de her "pull ups" aka shit ups?

alllstar skrev:Kan kun sige at den bedste måde at blive bedre til det på er at kaste sig ud i det. Da jeg startede med at lave pull ups, kunne jeg lave mellem 5-10 á 3 sæt. I dag laver jeg til failure, hvilket er på 45 reps i første sæt og 30-33 reps i andet. Øvelse gør mester, har jeg hørt nogen sige.

Moody skrev:alllstar skrev:Kan kun sige at den bedste måde at blive bedre til det på er at kaste sig ud i det. Da jeg startede med at lave pull ups, kunne jeg lave mellem 5-10 á 3 sæt. I dag laver jeg til failure, hvilket er på 45 reps i første sæt og 30-33 reps i andet. Øvelse gør mester, har jeg hørt nogen sige.
pics, or it didnt happen

alllstar skrev:Moody skrev:alllstar skrev:Kan kun sige at den bedste måde at blive bedre til det på er at kaste sig ud i det. Da jeg startede med at lave pull ups, kunne jeg lave mellem 5-10 á 3 sæt. I dag laver jeg til failure, hvilket er på 45 reps i første sæt og 30-33 reps i andet. Øvelse gør mester, har jeg hørt nogen sige.
pics, or it didnt happen
Vil prøve at upload en video på youtube engang med det, når jeg får optaget det med et videokamera - hører tit folk sige de ikke tror på det, hilket også er helt fint uden dokumentation, så må heller lave en video snart

SandyFrink skrev:alllstar skrev:SandyFrink skrev:alllstar skrev:Kan kun sige at den bedste måde at blive bedre til det på er at kaste sig ud i det. Da jeg startede med at lave pull ups, kunne jeg lave mellem 5-10 á 3 sæt. I dag laver jeg til failure, hvilket er på 45 reps i første sæt og 30-33 reps i andet. Øvelse gør mester, har jeg hørt nogen sige.
45 reps. Vejer du 50 kg?
Laver du også dine reps som de her "pull ups" aka shit ups aka Cross Shit?
Jeg faldt ærlig talt om i sofaen af grin
!!
alllstar skrev:Kan kun sige at den bedste måde at blive bedre til det på er at kaste sig ud i det. Da jeg startede med at lave pull ups, kunne jeg lave mellem 5-10 á 3 sæt. I dag laver jeg til failure, hvilket er på 40- 45 reps i første sæt og 30-33 reps i andet. Øvelse gør mester, har jeg hørt nogen sige.

alllstar skrev:Kan kun sige at den bedste måde at blive bedre til det på er at kaste sig ud i det. Da jeg startede med at lave pull ups, kunne jeg lave mellem 5-10 á 3 sæt. I dag laver jeg til failure, hvilket er på 40- 45 reps i første sæt og 30-33 reps i andet. Øvelse gør mester, har jeg hørt nogen sige.

Lyngbeck skrev:Tror dette ender lige som ham der kunne lave 8 x 200 i squat![]()

Moody skrev:Lyngbeck skrev:Tror dette ender lige som ham der kunne lave 8 x 200 i squat![]()
his name was toma, now bbfreak.

junikz skrev:Moody skrev:Lyngbeck skrev:Tror dette ender lige som ham der kunne lave 8 x 200 i squat![]()
his name was toma, now bbfreak.
Ah ja, var det ham med 15cm rom? ;o

alllstar skrev:Skal lige prøve at se om jeg kan få fat i et videokamera, så jeg kan få den optaget inden d. 16 dec hvor jeg skal operers for nyt korsbånd. Arbejder på det

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster