Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bjarne! skrev:ah, jeg fik aldrig set pumping iron.
jeg fik en bandit version af den , af en af mine venner, men fik den desværre slettet da min laptop gik helt kold.
men hvad siger du? at det er hans vens historie, som han fortæller?
men ja , Arnold var jo levende reklame søjle for BB dengang.. gjorde det vist også ganske udemærket, hvis man skal dømme ud fra interesse stigningen efter den film

Bjarne! skrev:nok bare en anden form for jern vi havde fokuseret på at pumpe skal du se
en 29 kr.- på Cdon.com . hmm. kunne være man skulle gøre et.

Bjørnen skrev:Bjarne! skrev:ah, jeg fik aldrig set pumping iron.
jeg fik en bandit version af den , af en af mine venner, men fik den desværre slettet da min laptop gik helt kold.
men hvad siger du? at det er hans vens historie, som han fortæller?
men ja , Arnold var jo levende reklame søjle for BB dengang.. gjorde det vist også ganske udemærket, hvis man skal dømme ud fra interesse stigningen efter den film
jeg købte den for 29 kroner på cdon.com. så er der lige 29 kr i fragt også
I ekstramaterialet nævner han at det er en historie han har fået fra en anden. Han nævner også en del andre ting, som han blot har digtet eller overdrevet til filmen. Han er jo genial, hvis ikke han havde markeret sig så stærkt i denne film og sammen med weiderbrødrene som galeonsfigur, startet en kæmpe bodybuildingbølge, havde vi måske ikke siddet her og snakket om filmen?
Ret syret at tænke på..
den er super fed, man kan se den igen og igen...

Bjørnen skrev:jeg købte den for 29 kroner på cdon.com. så er der lige 29 kr i fragt også

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster