Jeg har på nuværende tidspunkt trænet i ca. 8,5 år. Det har ikke altid været med samme høje intensitet eller med samme viden om træning som jeg har idag, men jeg har dog altid trænet i de år. Jeg har aldrig benyttet mig af andet end kosttilskud hvilket primært er protein pulver samt i perioder kreatin.
Min træning er pt. bygget op omkring et fullbody program som jeg kører igennem 3 gange om ugen. Tror for et års tid siden at det startede ud som et "Curls are for girls" program, men er siden blevet justeret lidt. Og jeg skifter løbende øvelser ud med andre. Derudover er jeg desværre i den situation at jeg snart det seneste års tid har bøvlet med problemer med min lænd. Den har førhen været super stærk men pga. forkert teknik i frontsquat(tror jeg) kom jeg onkring jul sidste år til at overbelaste den. Det har plaget mig siden og det kommer og går lidt en gang imellem. Det gør også at jeg desværre må holde mig fra Dødløft lige pt. og ikke kører så tungt i squat. Men det er forhåbentlig kun et spørgsmål om tid før jeg kan give den gas igen, jeg har i al fald svært ved at lade være.
Det blev sgu egentlig en lidt lang introduktion, men så kan folk læse den eller lade være. Lige til sidst kan i lige få et backshot. Er dog en klovn til at posere men det fremgår jo klart af billedet.