Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

..

katouler skrev:Jeg vil rate det 3,2 promille på en skala fra godt til ok.

Schrader skrev:Flat DB squeeze 3x8

M.J.O skrev:Prøv da lige at tage jer sammen! Er rimeligt overbevist om at vi alle startede et sted! Det tror da fanden at aktiviteten her på siden er så lav, når det er den velkomst man får!

M.J.O skrev:Prøv da lige at tage jer sammen! Er rimeligt overbevist om at vi alle startede et sted! Det tror da fanden at aktiviteten her på siden er så lav, når det er den velkomst man får!

hamfrabrugsen skrev:1/10
Alt for høj volumen. Det er blot spild af energi. Jovist, du vil have "destroyed chest", men det er rent overkill.
Samtidig kunne det være behjælpeligt for os at kende til dit niveau og formål, hvis du vil have ordentlige råd
Har ikke rigtig haft nogle problemer med at være øm, træt eller udmattet, selvom jeg har kørt dette "program" og selvfølgelig også trænet resten af kroppen! Er 180 høj, 68kg og er 15 og 4 måneder! 

Schrader skrev:hamfrabrugsen skrev:1/10
Alt for høj volumen. Det er blot spild af energi. Jovist, du vil have "destroyed chest", men det er rent overkill.
Samtidig kunne det være behjælpeligt for os at kende til dit niveau og formål, hvis du vil have ordentlige råd
Jeg har trænet i omkring 1 år og 7 måneder nu og har her de sidste par måneder haft store fremskidt ang. muskelmasse, efter jeg skiftede træningsprogrammerHar ikke rigtig haft nogle problemer med at være øm, træt eller udmattet, selvom jeg har kørt dette "program" og selvfølgelig også trænet resten af kroppen! Er 180 høj, 68kg og er 15 og 4 måneder!
Var det sådan information du ledte efter?

hamfrabrugsen skrev:Schrader skrev:hamfrabrugsen skrev:1/10
Jeg har trænet i omkring 1 år og 7 måneder nu og har her de sidste par måneder haft store fremskidt ang. muskelmasse, efter jeg skiftede træningsprogrammerHar ikke rigtig haft nogle problemer med at være øm, træt eller udmattet, selvom jeg har kørt dette "program" og selvfølgelig også trænet resten af kroppen! Er 180 høj, 68kg og er 15 og 4 måneder!
Også gerne din styrkeprofil, split, estimeret arbejdskapacitet o.l. kan være fordelagtigt at vide i forhold til at tilrettelægge planen
Stor fremgang er jo relativt - og det samme med udgangspunkt fra start.
Har kammerater, der kunne bænkpresse 80 for en 5'er første gang, mens andre har haft problemer ved 30 - i 15-års alderen.

Schrader skrev:hamfrabrugsen skrev:Schrader skrev:hamfrabrugsen skrev:1/10
Også gerne din styrkeprofil, split, estimeret arbejdskapacitet o.l. kan være fordelagtigt at vide i forhold til at tilrettelægge planen
Har kammerater, der kunne bænkpresse 80 for en 5'er første gang, mens andre har haft problemer ved 30 - i 15-års alderen.
Bænk: 60kg. Squat: 70kg. Dødeløft: 90kg.
Plejer at træne 3-5 dage om ugen, alt efter om det passer med mine skole- og arbejdstider, og træner 1-2 timer når jeg træner.

hamfrabrugsen skrev:Schrader skrev:hamfrabrugsen skrev:Schrader skrev:hamfrabrugsen skrev:1/10
Bænk: 60kg. Squat: 70kg. Dødeløft: 90kg.
Plejer at træne 3-5 dage om ugen, alt efter om det passer med mine skole- og arbejdstider, og træner 1-2 timer når jeg træner.
Jeg ville dertil anbefale et 2-split. ON/ON/OFF repeteret, såfremt det er muligt.
Den førstnævnte brysttræning er simpelthen for overspækket med øvelser, supersets og dropsets i forhold til alt
Hvis bænkpres er dit mål, så bænkpres noget mere. Drop alt det ekstra halløj.
Jovist, visse øvelser er gode supplementer og skal selvfølgelig med.
Lineær progression i bænkpres med 5x5 fungerer super for rigtig mange hobbyister. Tilføj evt. nogle DB flyes, skulderpres o.l., og så er du vist godt kørende

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster