Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kolditz skrev:Martin har sagt det vigtigste men vil dog alligevel lige nævne et par ting.
Topic-starter
Er du helt nybegynder? I så fald så læs nogle artikler på sitet, du kan sagtens blive stor uden andres hjælp, men det kræver masser af energi og tid at blive stor. Du bliver aldrig lige så stor som de professionale bodybuilders da de bruger steroider, tjek evt. smeden og essensen log de er et godt eksempel på hvad du kan opnå clean.
Og så kan du ikke gå til bodybuilding, i hvert fald ikke af hvad jeg ved.

SørenDP skrev:Kolditz skrev:Martin har sagt det vigtigste men vil dog alligevel lige nævne et par ting.
Topic-starter
Er du helt nybegynder? I så fald så læs nogle artikler på sitet, du kan sagtens blive stor uden andres hjælp, men det kræver masser af energi og tid at blive stor. Du bliver aldrig lige så stor som de professionale bodybuilders da de bruger steroider, tjek evt. smeden og essensen log de er et godt eksempel på hvad du kan opnå clean.
Om han bliver ligeså stor kommer jo an på om han er villig til at tage det skridt eller ej, men informationen er vigtig, da mange nybegyndere faktisk tror at de allerstørste er clean, da de jo ellers ikke ville kunne stille op![]()
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

SørenDP skrev:Kolditz skrev:Martin har sagt det vigtigste men vil dog alligevel lige nævne et par ting.
Topic-starter
Om han bliver ligeså stor kommer jo an på om han er villig til at tage det skridt eller ej, men informationen er vigtig, da mange nybegyndere faktisk tror at de allerstørste er clean, da de jo ellers ikke ville kunne stille op![]()

tjek evt. smeden og essensen log de er et godt eksempel på hvad du kan opnå clean.

Kolditz skrev:Martin har sagt det vigtigste men vil dog alligevel lige nævne et par ting.
Topic-starter

DBP skrev:tjek evt. smeden og essensen log de er et godt eksempel på hvad du kan opnå clean.
Så vil Anders Holm eller Anders BR nok være bedre at henføre til, da de har længere erfaring/træning bag dem.
Nick9000 skrev:Kolditz skrev:Martin har sagt det vigtigste men vil dog alligevel lige nævne et par ting.
Topic-starter
![]()
No offence til smeden eller essensen, de har begge en imponerende form, men at bruge dem som eksempel på hvad der er opnåeligt clean, er vist lige at stramme den![]()
btw, hvor ville det være fedt at gå til bodybuilding!

poul hansen skrev:Med al respekt for Essensen og Smeden, for de er i super form!
De er jo ikke store eller bodybuildere?
De vil kunne gøre sig godt i fitness sammenhæng, rigtigt godt endda, men bodybuilder store er de ikke.
At snakke om steroider og bodybuilding for en total nybegynder er rent ud sagt idiotisk. Hvorfor give folk gode idéer før de overhovedet har begyndt?
Trådstarteren skulle komme godt i gang med god støtte, så kan man springe MEGET spildtid over.
Hvis du bor i KBh begynd i the gym, der kan du få en del hjælp af kompetente folk. IK99 er også godt, du skal bare finde dig i folks vanvid der nede!

tiblin skrev:poul hansen skrev:Med al respekt for Essensen og Smeden, for de er i super form!
De vil kunne gøre sig godt i fitness sammenhæng, rigtigt godt endda, men bodybuilder store er de ikke.
At snakke om steroider og bodybuilding for en total nybegynder er rent ud sagt idiotisk. Hvorfor give folk gode idéer før de overhovedet har begyndt?
Trådstarteren skulle komme godt i gang med god støtte, så kan man springe MEGET spildtid over.
Hvis du bor i KBh begynd i the gym, der kan du få en del hjælp af kompetente folk. IK99 er også godt, du skal bare finde dig i folks vanvid der nede!
Så du mener, at man kun er bodybuilder, hvis man er stor?

tiblin skrev:poul hansen skrev:Med al respekt for Essensen og Smeden, for de er i super form!

DBP skrev:tjek evt. smeden og essensen log de er et godt eksempel på hvad du kan opnå clean.
Så vil Anders Holm eller Anders BR nok være bedre at henføre til, da de har længere erfaring/træning bag dem.
Men ja de to er gode eksempler 
tiblin skrev:Så du mener, at man kun er bodybuilder, hvis man er stor?

Barbell skrev:Gregg Valentino expelling the myths
http://www.youtube.com/watch?v=EvitFh8A0zI
Her fortæller han om vigtigheden af "personlige" trænere/coaches eller manglen på samme.

Misterhamper skrev:tiblin skrev:Så du mener, at man kun er bodybuilder, hvis man er stor?
Man er aldrig bodybuilder hvis man er lille ihvertifald.

8800 skrev:Misterhamper skrev:tiblin skrev:Så du mener, at man kun er bodybuilder, hvis man er stor?
Man er aldrig bodybuilder hvis man er lille ihvertifald.
Det er jo forkert, hvis du ser på ordets betydning. Men du er så forhippet på størrelse Hamperer der egentlig en update på dig et sted? Du plejer jo at vokse som ukrudt

poul hansen skrev:En total nybegynder klarer sig bedst alene?

poul hansen skrev:tiblin skrev:poul hansen skrev:Med al respekt for Essensen og Smeden, for de er i super form!
Nu taler knægten om prof BB'ere. Hverken smeden eller Essensen har masse nok oller har opbygget en symmetri der ville gøre sig på en bodybuilding scene. Fitness ja, bodybuilding nej.
Begge to mangler ud fra deres struktur en del masse de rigtige steder for at kunne stå på en bb scene.
Derfor kan man ikke bruge dem som et bodybuilding ideal.
Jeg har aldrig skrevet man kun kan være bodybuilder hvis man er stor, det må være noget du har drømt. Læs mit indlæg og forhold dig konkret til det jeg skriver i stedet for at digte/tolke på det jeg skriver. Der findes jo vægtklasser i bodybuilding så jeg ville være komplet retard hvis jeg mente man kun kan være bodybuilder hvis man er "stor".
da de sagtens kan betegnes som bodybuildere.. Jeg ved udemærket godt de ikke er store nok til at være med blandt de helt store på scenen, men derfor kan man sagtens være bodybuilder alligevelDe er jo ikke store eller bodybuildere

tiblin skrev:Mener blot det er forkert når du skriverda de sagtens kan betegnes som bodybuildere.. Jeg ved udemærket godt de ikke er store nok til at være med blandt de helt store på scenen, men derfor kan man sagtens være bodybuilder alligevelDe er jo ikke store eller bodybuildere

tiblin skrev:poul hansen skrev:tiblin skrev:poul hansen skrev:Med al respekt for Essensen og Smeden, for de er i super form!
Nu taler knægten om prof BB'ere. Hverken smeden eller Essensen har masse nok oller har opbygget en symmetri der ville gøre sig på en bodybuilding scene. Fitness ja, bodybuilding nej.
Begge to mangler ud fra deres struktur en del masse de rigtige steder for at kunne stå på en bb scene.
Derfor kan man ikke bruge dem som et bodybuilding ideal.
Jeg har aldrig skrevet man kun kan være bodybuilder hvis man er stor, det må være noget du har drømt. Læs mit indlæg og forhold dig konkret til det jeg skriver i stedet for at digte/tolke på det jeg skriver. Der findes jo vægtklasser i bodybuilding så jeg ville være komplet retard hvis jeg mente man kun kan være bodybuilder hvis man er "stor".
Mener blot det er forkert når du skriverda de sagtens kan betegnes som bodybuildere.. Jeg ved udemærket godt de ikke er store nok til at være med blandt de helt store på scenen, men derfor kan man sagtens være bodybuilder alligevelDe er jo ikke store eller bodybuildere

Barbell skrev:poul hansen skrev:En total nybegynder klarer sig bedst alene?
Nybegynder og coach hænger ikke rigtig sammen, dem der generelt benytter sig af coaches indenfor bodybuilding er bestemt ikke nybegyndere. Nu er der også vidt forskellige slags coaches, men en der udelukkende hjælper dig med sammensætning af en optimal kost er okay.
Valentino, ikke direkte hans ord, men samme mening :"You're hiring a guy/girl to tell you how you feel about your body?"

poul hansen skrev:99% af brugerne her inde har elendige resultater, elendig teknik i de store løft og kommer aldrig nogen vegne.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster