Det er sgu godt nok presset af en mand på 40+

Delts:
http://mdtv.musculardevelopment.com/content/view/2014/225/
Chest:
http://mdtv.musculardevelopment.com/content/view/2074/225/

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Xiva skrev:Roid rage ftw

T-Reder skrev:Xiva skrev:Roid rage ftw
Haha, men tunge vægte...

Martin G skrev:Hans stil er elendig, men han ser ud til at kunne lide det.
Hans røv er aldrig i sædet, hehehehe, han må have ild i røven

Moqensen skrev:Og kan ikke lade være med at grine af ham, når at han fjerner huen for at slå sig selv på panden, og derefter pænt sætter den på plads igen. Haha.

Huttie skrev:skal man ikk ha' haft fingerne i kagedåsen for at se sådan ud?

Huttie skrev:kæft de er latterlige!
hvor stor kan man så blive clean?

Om du så havde verdens bedste gener, et kostprogram der var 200% optimalt og træningsmetoder direkte sendt af gud; så nej!Huttie skrev:nå okay, var bare mere om man kunne kunne blive om ham Rodney eller det var langt overkill at tænke sådan?

Chelseacfc skrev:Der er godt nok et par fyre på krudt i den gym. hehe- Og så skal man åbenbart brække sig når man træner ben![]()
Lækker duft af sved og bræk

Huttie skrev:nå okay, var bare mere om man kunne kunne blive om ham Rodney eller det var langt overkill at tænke sådan?
hmm, jeg er igang - indtil videre har jeg taget 9 kg på siden august, sys det er helt okay

Dingo skrev:Chelseacfc skrev:Der er godt nok et par fyre på krudt i den gym. hehe- Og så skal man åbenbart brække sig når man træner ben![]()
Lækker duft af sved og bræk
Det er weak ass at brække sig under træning. Intet hardcore i at puke de proteiner op man lige har stået og ædt...![]()

Huttie skrev:det er kan jeg så ikke lige se, ved bar at han ser stor ud
det er vel bare at tænke sig lidt om, så føler jeg de kg kommer helt af sig selv .

Moqensen skrev:Huttie skrev:nå okay, var bare mere om man kunne kunne blive om ham Rodney eller det var langt overkill at tænke sådan?
hmm, jeg er igang - indtil videre har jeg taget 9 kg på siden august, sys det er helt okay
Hvem gider også være ham. Hans harmoni er helt ad helvedes til.
Men meget kan lade sig gøre med hårdt arbejde, intens træning og den rette kost.

Huttie skrev:Nej selvfølgelig gør jeg ikke det, er vant til at folk griner af mig - ved ikke lige så meget om den her sport (: ved bare at hvis jeg har tålmodighed og passer mine ting, så kan jeg opnå det jeg vil..
Jeg elsker sommeren, så kommer alle de "store og stærke" drenge frem i alt for små t-shirts med over dimensioneret arme i forhold til resten af kroppen frem , de er for hygge/griner at se på (;

Martin G skrev:Huttie skrev:Nej selvfølgelig gør jeg ikke det, er vant til at folk griner af mig - ved ikke lige så meget om den her sport (: ved bare at hvis jeg har tålmodighed og passer mine ting, så kan jeg opnå det jeg vil..
Jeg elsker sommeren, så kommer alle de "store og stærke" drenge frem i alt for små t-shirts med over dimensioneret arme i forhold til resten af kroppen frem , de er for hygge/griner at se på (;
Ja, så må du give igen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster