Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Fed video - men det her en den mest ultimative Big Ron film![]()

Artz skrev:Kommer til at tænke på hvad han laver, nu hvor han ikke stiller op mere. Er han ikke blevet gift?

the-QB skrev:Artz skrev:Kommer til at tænke på hvad han laver, nu hvor han ikke stiller op mere. Er han ikke blevet gift?
han har vist ikke lagt alle konkurrencer på hylden ...

Showtek skrev:Han er gift ja, og han stiller stadig op til mindre konkurrencer. Altså 'normale' konkurrencer, han stiller bare ikke op til MR. O mere
Han er og bliver mit forbillede, hans vilje og ydmyghed er imponerende!

Odysseus skrev:Coleman og ydmyghed er vist 2 ord som ikke passer i samme sætning

Odysseus skrev:Hehe jeg synes nu ikke at han er specielt ydmyg, derimod lidt højtråbende og en pralhals hehe, men der er ikke ment noget ondt med det

Odysseus skrev:Coleman og ydmyghed er vist 2 ord som ikke passer i samme sætning

Odysseus skrev:Tja, det er vist meget længe siden han har været i uniformen efterhånden ;)

Bay skrev:Han har en langt pænere mave i videoen fra 97 end i de senere videoer - roidgut ftw

Odysseus skrev:Bay skrev:Han har en langt pænere mave i videoen fra 97 end i de senere videoer - roidgut ftw
Ja det er tydeligt at se at han først begyndte at krudte den efter 97'
Jeg fatter ikke folk der mener at BSN,Muscletech osv. er overhyped

Bay skrev:Odysseus skrev:Bay skrev:Han har en langt pænere mave i videoen fra 97 end i de senere videoer - roidgut ftw
Ja det er tydeligt at se at han først begyndte at krudte den efter 97' :mrgreen:
Ja, han brugte kun BSN supps ind til da :mrgreen: Det lort virker sku :D Jeg fatter ikke folk der mener at BSN,Muscletech osv. er overhyped :roll: :mrgreen:

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster