Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

essensen skrev:Tag dig nu sammen Trainingday - det er et BB-forum og det er den slags der bliver postet her. Smut ind på hestenet.dk eller lignende hvis det er så klamt (:

Quistgaard skrev:essensen skrev:Tag dig nu sammen Trainingday - det er et BB-forum og det er den slags der bliver postet her. Smut ind på hestenet.dk eller lignende hvis det er så klamt (:
Du har helt ret, men må dog give trainingday ret, han er jo ikek en flot fyr hah

essensen skrev:Quistgaard skrev:essensen skrev:Tag dig nu sammen Trainingday - det er et BB-forum og det er den slags der bliver postet her. Smut ind på hestenet.dk eller lignende hvis det er så klamt (:
Du har helt ret, men må dog give trainingday ret, han er jo ikek en flot fyr hah
Nej, men sådan er bodybuilding og kan man ikke lide det skal man nok ikke klikke sig ind på bodybuilding.dk og kigge på bodybuildere og skrive lort om det. Jeg skriver heller ikke at heste er grimme på hestenet.dk - det giver jo ikke den store mening.

Dont feed the trolls

TrainingDay skrev:Dont feed the trolls
Ej hvor sødt

TrainingDay skrev:ruhl har muligvis den grimmeste krop jeg nogensinde har set.. fy for den lede
ad ad ad ad

Jeg skriver ikke så meget herinde, men trainingDay du er godt nok den mest ukonstruktive og trælse person på det her forum i lang tid. Det kunne være cool hvis du lod vær at poste mere, nogensinde.
På forhånd tak

A.L.P.H.A skrev:TrainingDay skrev:Dont feed the trolls
Ej hvor sødt
Hvorfor er du ikke banned endnu?

Illisher skrev:Fordi bodybuilding.dk ikke har nogle moderatore eller admins som ønsker at holde forummet rent for spammere og ordenligt for andre som ønsker at kunne snakke sagligt sammen..
Men det må man jo affinde sig med hvis man vil være her.. Det den med bageren og lugten der hersker her. så der er mange tråde der bliver ødelagt af ligegyldige indlæg.
TrainingDay skrev:Selvfølgelig tager de roids ! Du skal ikke frygte nedsabling. Din mening er akkurat af samme værdi som alle andre.
Og Ruhl skal da bare falde død om.. eller nårh ja, det gør han jo alligevel om et par år pga. roids. !
Blackmore skrev:The Juice:
Kevin Levrone er nok den bedste BB'er der aldrig har vundet mr O!!!

Sandman skrev:Virker tit som om alle de rigtig store inden for bodybuilding nærmere tilfældigt kom ind i sporten, fks. Jay cutler og ronnie.. Er det også tilfældet med ruhl?

Jeg kan kun sige, det er så .................................................... smukt!!!!!!!!!!
Jamen altså, forstår mig ikke på man kan sidde og sige ad, er jo BB for vildt, så smukt, så helt igennem skabt...........
Jamen, jamen...

TrainingDay skrev:Jeg kan kun sige, det er så .................................................... smukt!!!!!!!!!!
Jamen altså, forstår mig ikke på man kan sidde og sige ad, er jo BB for vildt, så smukt, så helt igennem skabt...........
Jamen, jamen...
Håber inderligt, at den overdrevne brug af punktummer, har til formål at understrege sarkasme...

Blackmoore skrev:The Juice:
Kevin Levrone er nok den bedste BB'er der aldrig har vundet mr O!!!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster