Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

DennisO skrev:Er der nogle der har erfaring med måden at sænke/løfte på ud over i German Volumen Træning?

Showtek skrev:Normalt kører man kun langsomt i den eccentriske del, den koncentriske del skal udføres så eksplosivt som muligt

mic skrev:Showtek skrev:Normalt kører man kun langsomt i den eccentriske del, den koncentriske del skal udføres så eksplosivt som muligt
ikke i GVT

mic skrev:Showtek skrev:Normalt kører man kun langsomt i den eccentriske del, den koncentriske del skal udføres så eksplosivt som muligt
ikke i GVT

Det har de flestejesperlinde skrev:Jeg har eccentriske faser i min træning

Dingo skrev:Det har de flestejesperlinde skrev:Jeg har eccentriske faser i min træning

RRRR skrev:Dingo skrev:Det har de flestejesperlinde skrev:Jeg har eccentriske faser i min træning
mon ikke han mener negativer?

hot_fifty skrev:eller at han kører tungere end hvad der er muligt så man ikke selv løfter i den koncentriske fase. Eccentrisk træning

Dingo skrev:Det har de fleste :Djesperlinde skrev:Jeg har eccentriske faser i min træning

TheFatboy skrev:Jeg har ikke eccentriske faser - jeg taber bare vægten og griber den igen ved startstedet

TheFatboy skrev:Jeg har ikke eccentriske faser - jeg taber bare vægten og griber den igen ved startstedet

Jeg tror han mener, at han kører den negative/eccentriske fase langsommere end normalt

Mikkel leicht skrev:Kan ikke se ideen med at øge TUT ved at sænke bevidst langsommere og løfte bevidst langsommere (med mindre du ønsker eccentrisk styrke af en eller anden årsag) så er det bedre (hypertrofimæssig og ikke mindst dynamisk styrke output mæssig) at træne eksplosivt, og sænke saa hurtigt du kan stadig under kontrol...
specielt den koncentriske del skal være med den fart du kan klare paa tungere vægte...

Time under tension, tid under belastning.DennisO skrev:Sorry ved ikke hvad TUT betyder.

DennisO skrev:Mikkel leicht skrev:Kan ikke se ideen med at øge TUT ved at sænke bevidst langsommere og løfte bevidst langsommere (med mindre du ønsker eccentrisk styrke af en eller anden årsag) så er det bedre (hypertrofimæssig og ikke mindst dynamisk styrke output mæssig) at træne eksplosivt, og sænke saa hurtigt du kan stadig under kontrol...
specielt den koncentriske del skal være med den fart du kan klare paa tungere vægte...
Sorry ved ikke hvad TUT betyder.
Men det er jo også derfor jeg spørge her, (vi kan godt sige jeg løfter hurtigt, men sænker langsomt) vil det give noget, da jeg prøvede kunne jeg mærke det helt vildt i biceps, så jeg fik en ide om at det var en god måde at stresse musklerne i en 6 uger, frem for bare at kører som man plejer.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster