Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

manutd skrev:Er det udelukkende bygget op på den måde for at holde træningstiden nede?

PeterK skrev:Det er sådan, jeg oftest kører programmet.manutd skrev:Er det udelukkende bygget op på den måde for at holde træningstiden nede?
Ja. Så vidt jeg husker, ekspliciterer og uddyber Joel Marion det et eller andet sted i programmets officielle tråd på T-Nation.
The EctoLion skrev:Det kan du sagtens ja. Har lige overstået første uge af programmet, og styrken stiger allerede drastisk. du kan kigge med i loggen vis Det lyster. Vil dog ikke anbefale det til folk der har trænet mindre end et halvandet år, da det er et meget krævende program. Har sovet mellem 10 og 15 timer hver nat de sidste par dage.

The EctoLion skrev:Det kan du sagtens ja. Har lige overstået første uge af programmet, og styrken stiger allerede drastisk. du kan kigge med i loggen vis Det lyster. Vil dog ikke anbefale det til folk der har trænet mindre end et halvandet år, da det er et meget krævende program. Har sovet mellem 10 og 15 timer hver nat de sidste par dage.
manutd skrev:Det lyder godt. Har du haft gode resultater med det?
Læste artiklen igen tidligere i dag og mener ikke det bliver uddybet, men så længe det sagtens kan køres uden at gøre det sådan, så går det nok.

Det lyder til, du overreacher. Desuden; jeg har på nuværende tidspunkt ikke trænet i halvandet år, og jeg har adskillige gange gennemført en måneds højfrekvent fullbody eller mere. Det er et spørgsmål om konditionering.

Har kigget lidt i loggen. Det ser meget godt ud, men jeg undrer mig dog lidt over dit øvelsesvalg.
Har ikke halvandet års erfaring, men tænker jeg vil prøve alligevel. Regner forresten med at køre det i ca. 3 uger og så tage lidt deload.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster