Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 834
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 832

Følg bodybuilding.dk på

SDH

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej bb.dk

Jeg kunne godt tænke mig at prøve kræfter med noget højfrekvent fullbody og har hørt en masse godt om det.
Mit spørgsmål er om man kan køre programmet uden at køre øvelser ind i mellem hinanden og i stedet køre hver øvelse færdig før man begynder på en ny.

På forhånd tak.
Small I am - lift I must.

Reputation point: 40

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Selvfølgelig kan du det.
Det forlænger bare tiden, som det tager at fuldføre det og fjerner lidt af intensiteten.
Det vil du sikkert kunne hente ved at køre relativt korte pauser. (60-75sec).
Hellere være anerkendt af få, end kendt af mange...
Brugeravatar

Reputation point: 105

Geografisk sted: Horsens, HSK

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 225.00

Det havde jeg også tænkt mig.
Er det udelukkende bygget op på den måde for at holde træningstiden nede?

Det er sådan, jeg oftest kører programmet.

manutd skrev:Er det udelukkende bygget op på den måde for at holde træningstiden nede?

Ja. Så vidt jeg husker, ekspliciterer og uddyber Joel Marion det et eller andet sted i programmets officielle tråd på T-Nation.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aalborg

Det kan du sagtens ja. Har lige overstået første uge af programmet, og styrken stiger allerede drastisk. du kan kigge med i loggen vis Det lyster. Vil dog ikke anbefale det til folk der har trænet mindre end et halvandet år, da det er et meget krævende program. Har sovet mellem 10 og 15 timer hver nat de sidste par dage. :)
Be excellent to each other!
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste

PeterK skrev:Det er sådan, jeg oftest kører programmet.

manutd skrev:Er det udelukkende bygget op på den måde for at holde træningstiden nede?

Ja. Så vidt jeg husker, ekspliciterer og uddyber Joel Marion det et eller andet sted i programmets officielle tråd på T-Nation.

Det lyder godt. Har du haft gode resultater med det?
Læste artiklen igen tidligere i dag og mener ikke det bliver uddybet, men så længe det sagtens kan køres uden at gøre det sådan, så går det nok.

The EctoLion skrev:Det kan du sagtens ja. Har lige overstået første uge af programmet, og styrken stiger allerede drastisk. du kan kigge med i loggen vis Det lyster. Vil dog ikke anbefale det til folk der har trænet mindre end et halvandet år, da det er et meget krævende program. Har sovet mellem 10 og 15 timer hver nat de sidste par dage. :)

Har kigget lidt i loggen. Det ser meget godt ud, men jeg undrer mig dog lidt over dit øvelsesvalg.
Har ikke halvandet års erfaring, men tænker jeg vil prøve alligevel. Regner forresten med at køre det i ca. 3 uger og så tage lidt deload.

The EctoLion skrev:Det kan du sagtens ja. Har lige overstået første uge af programmet, og styrken stiger allerede drastisk. du kan kigge med i loggen vis Det lyster. Vil dog ikke anbefale det til folk der har trænet mindre end et halvandet år, da det er et meget krævende program. Har sovet mellem 10 og 15 timer hver nat de sidste par dage. :)

Det lyder til, du overreacher. Desuden; jeg har på nuværende tidspunkt ikke trænet i halvandet år, og jeg har adskillige gange gennemført en måneds højfrekvent fullbody eller mere. Det er et spørgsmål om konditionering.

Edit:
manutd skrev:Det lyder godt. Har du haft gode resultater med det?
Læste artiklen igen tidligere i dag og mener ikke det bliver uddybet, men så længe det sagtens kan køres uden at gøre det sådan, så går det nok.

Jeg har haft rigtig gode resultater med det, hvilket også er årsagen, til jeg tit vender tilbage til højfrekvent og DUP-orienteret fulldbody.
Det står heller ikke i artiklen, men i tråden herom på T-Nations forum.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aalborg

Det lyder til, du overreacher. Desuden; jeg har på nuværende tidspunkt ikke trænet i halvandet år, og jeg har adskillige gange gennemført en måneds højfrekvent fullbody eller mere. Det er et spørgsmål om konditionering.

Det gør jeg ikke, har det udemærket trods trætheden af og til. Styrken stiger og humøret er højt.
Er dog også klar over at det kan gå den vej lige pludselig, men så længe styrken stiger og jeg har det godt
giver jeg mig selv 100%. Mht. om man skal vente et halvandet år eller ej, er det blot baseret på hvad jeg "syntes"

Men hvis du er helt strickt, Og køre det på dagsform kan det nok godt gå med mindre træningserfaring som du nævner. :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Har kigget lidt i loggen. Det ser meget godt ud, men jeg undrer mig dog lidt over dit øvelsesvalg.
Har ikke halvandet års erfaring, men tænker jeg vil prøve alligevel. Regner forresten med at køre det i ca. 3 uger og så tage lidt deload.

jeg tager også 3 uger første gang her, Øvelsesvalget er baseret på at mine traps burde være større og
at min ryg Dominere. :)
Brugeravatar

Styrkeliste

gider du senden pm. eller bare skrive her med hvilket program du køre, hedder :)

Reputation point: 35

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 145.00
- Dødløft: 190.00

Jeg er en idiot - nvm.
)(._____)
Brugeravatar