Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.

Pillepinball skrev:Umiddelbart ser det jo godt ud!
Dog ville jeg nu også smide en biceps øvelse ind. Desuden virker det som lidt meget triceps, at du har 3 pres øvelser, dips og skullcrushers. Her ville jeg nok droppe skullcrushers. På din ben dag laver du både benpres og squat. Træningen af dine ben vil være lidt mere jævnt fordelt hvis du laver squat + leg curls el. lign. Vil jeg da i hvert fald mene

playm8 skrev:Pillepinball skrev:Umiddelbart ser det jo godt ud!
Dog ville jeg nu også smide en biceps øvelse ind. Desuden virker det som lidt meget triceps, at du har 3 pres øvelser, dips og skullcrushers. Her ville jeg nok droppe skullcrushers. På din ben dag laver du både benpres og squat. Træningen af dine ben vil være lidt mere jævnt fordelt hvis du laver squat + leg curls el. lign. Vil jeg da i hvert fald mene
Jeg ville nok bytte leg extensions ud med leg curls, så det bliver squat, benpres, leg curls og calf raises

PopZeE skrev:Vil du ikke træne biceps ?
Pillepinball skrev:Dog ville jeg nu også smide en biceps øvelse ind.

PKloeve skrev:PopZeE skrev:Vil du ikke træne biceps ?Pillepinball skrev:Dog ville jeg nu også smide en biceps øvelse ind.
Der er biceps i chinups.Ikke dermed sagt at der er nok i programmet.

BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.

Daniel$an skrev:Tak for feedback!!!
Lunges har jeg altid haft det svært ved. Kan simpelthen ikke finde balancen til det..
Rep ranges. Der kører jeg 5x5 i de store (dødløft, bænk og squat). Ellers kører jeg 4x6-8

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster