Jeg sad og undrede mig, om en e-cigaret kan have negative effekter på ens træning? Kunne ikke forestille mig at der skulle kunne ske nogen skade (da man jo kun inhalerer damp), men vil gerne have jeres mening omkring det
.
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
.
hjælpervenner skrev:Hej bodybuilding.dk.
Jeg sad og undrede mig, om en e-cigaret kan have negative effekter på ens træning? Kunne ikke forestille mig at der skulle kunne ske nogen skade (da man jo kun inhalerer damp), men vil gerne have jeres mening omkring det.

DonKahle skrev:...- vent og se hvad der sker, måske du får en tredje arm

.
dschelske skrev:Jeg ryger væske der 100% vg (vegetabilsk glycerin) og organisk. I troen om det er sundere, men er jo ikke professor så er ikke 100% sikker. Men min mavefornemmelse siger at det er bedre.
hjælpervenner skrev:Hej bodybuilding.dk.
Jeg sad og undrede mig, om en e-cigaret kan have negative effekter på ens træning? Kunne ikke forestille mig at der skulle kunne ske nogen skade (da man jo kun inhalerer damp), men vil gerne have jeres mening omkring det.

Nuggu skrev:Jeg er ikke sikker på der er studier der viser at nikotin, og andre kemikalier i tobaksprodukter er skadelige for præcis din træning. Desuden er jeg i tvivl om hvad du mener med dette; at din vækst bliver mindsket? Uddyb gerne.
Men det er jo altså bevist at rygning er skadeligt... også denne alskens el-pibe - det burde du også kunne finde på internettet.

Nuggu skrev:Jeg er ikke sikker på der er studier der viser at nikotin, og andre kemikalier i tobaksprodukter er skadelige for præcis din træning. Desuden er jeg i tvivl om hvad du mener med dette; at din vækst bliver mindsket? Uddyb gerne.
Men det er jo altså bevist at rygning er skadeligt... også denne alskens el-pibe - det burde du også kunne finde på internettet.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster