Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

det er bare en vane du skal ind i ...

DonLauge skrev:Hej alle,
De sidste 7-10 dage er jeg pludselig vågnet ved en 4-5-6 tiden, fordi jeg skal pisse?
Der er ikke sket store ændringer i min kost, bortset fra en stivkrampe vaccination, som har givet mig vild migræne.
- som indebærer en del panodiler og iprener.
Skal jeg til at skrue ned for mit vandforbrug? Eller op for mine kulhydrater? - Det binder vel på vandet i kroppen, ellers har jeg misforstået noget.
Håber i kn hjælpe, for det "pisser" mig virkelig af!

Backtonature skrev:Som der nævnes så kan du vælge at skærer ned på væsken, jeg har dog vænnet mig til at pisse om natten, og så vælte ind i sengen og sove videre.
Samtidigt ser jeg det som en fordel, da jeg blander en shake inden jeg går iseng, og når jeg så pisser ved fire tiden, så drikker jeg dendet er bare en vane du skal ind i ...
Vent til du bliver gammel, så skal du op flere gange hver nat

hr_bjoern skrev:Undgå for meget væske inden sengetid. Det gør du garanteret allerede, men anyways.
Jeg er også selv ofte oppe og pisse om natten, men for det meste kan det undgås ved jeg pisser to gange inden sengetid. Jeg børster tænder, pisser og går i seng. Så kan jeg sagtens ligge og pludselig skal pisse helt vildt igen, selvom der er gået mange timer før jeg har drukket væske. Hvis jeg forsøger at sove længe, så kan jeg også sagtens være nødsaget til at stå op for at pisse om morgenen, for der ryger der igen en liter, selvom jeg ikke nødvendigvis har drukket væske før sengetid.
Jeg ville snakke med lægen, hvis det er noget der reelt forstyrer din søvn. Mit er ikke til sådan en grad at det kan anses for problematisk, det sker bare fra tid til anden - det er mere et mysterium, hvor al den væske kommer fra, når jeg pisser to gange inden senge tid og en liter igen om morgenen.

rba skrev:Fine råd de andre er kommet med ovenfor.
Havde selv problemt for nyligt, og det var virkelig irriterende da jeg følte det ødelagde min søvn.Til sidst blev det en vane at jeg lige skulle op og tisse en tår, selvom det imo ikke var ret meget der kom ud.. ZMA piller løste problemet for mig. Sover som en sten hele natten igennem i et hug, men et toiletbesøg er så også nødvendigt lige når jeg vågner. Der er blæren ved at sprænge!

freezyy skrev:Hvis du tager kreatin, så er det måske derfor, men er nok meget forskelligt fra person til person.
Jeg orkede simpelthen ikke alt det vand i kroppen til sidst, og et par måneder efter stop, var alt normalt igen.

pumper123 skrev:Du kan købe ZMA på BS til halv pris i den her uge

Dosering: 2 tabletter ved sengetid. Ikke i forbindelse med calcium. Forpakningen indeholder 60 dages brug.

Hva' fanden gør jeg så med min godnat-skyr?!

DonLauge skrev:rba skrev:Fine råd de andre er kommet med ovenfor.
Havde selv problemt for nyligt, og det var virkelig irriterende da jeg følte det ødelagde min søvn.Til sidst blev det en vane at jeg lige skulle op og tisse en tår, selvom det imo ikke var ret meget der kom ud.. ZMA piller løste problemet for mig. Sover som en sten hele natten igennem i et hug, men et toiletbesøg er så også nødvendigt lige når jeg vågner. Der er blæren ved at sprænge!
#RBA
Hvor finder du de ZMA piller? Har problemer med at finde dem på bodylab.dk

pumper123 skrev:Hva' fanden gør jeg så med min godnat-skyr?!
Du indtager din ZMA ca en halv time før du spiser din skyr. På den måde vil det calcium, der er i din skyr ikke nedsætte optagelsen af zinken i samme grad

pumper123 skrev:Navnet er bare til for at skulle sælge varen.. der er så mange tilskud der i dag hedder noget med anabolic. Indholdet er præcis det samme som i andre ZMAer.. Zink, magnesium og b6, ikke noget magisk over det. Så hvis du vælger at at investere i noget ZMA kan du lige så godt købe det fra BS nu.

DonLauge skrev:pumper123 skrev:Navnet er bare til for at skulle sælge varen.. der er så mange tilskud der i dag hedder noget med anabolic. Indholdet er præcis det samme som i andre ZMAer.. Zink, magnesium og b6, ikke noget magisk over det. Så hvis du vælger at at investere i noget ZMA kan du lige så godt købe det fra BS nu.
Jeg har bestilt tilbuddet. Tak for Info. Nu får det en chance

katouler skrev:Hvis du begynder at drømme en hel del (og nogle syrede ting) når du indtager ZMA så er det meget normalt.

Pre Big Bang skrev:Drik mindre op til sengetid og det gælder ALT flydende væske som store mængder af frugter. Tro ikke at overforbrug af vand gavner for at opbygge større muskler da kroppen selv skiller sig af med væsker den ikke har brug for igennem tis.

DonLauge skrev:pumper123 skrev:Navnet er bare til for at skulle sælge varen.. der er så mange tilskud der i dag hedder noget med anabolic. Indholdet er præcis det samme som i andre ZMAer.. Zink, magnesium og b6, ikke noget magisk over det. Så hvis du vælger at at investere i noget ZMA kan du lige så godt købe det fra BS nu.
Jeg har bestilt tilbuddet. Tak for Info. Nu får det en chance

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster