Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Zaulich skrev:Du er FULDSTÆNDIGT galt på den, hvis du er af den overbevisning, at et kosttilskud er svaret på dine problemer - Det er det ikke!
Du skal spise ordenligt - med eller uden kosttilskud. Du må på en kostplan; du skal forsøge dig frem og tilbage med kalorie indtaget og selvfølgelig indtage rigelige mængder protein. Jeg spiser lige nu mellem 4-5000kcal, så jeg tror ikke du bør klage over mad mængderne. Der er virkelig ikke andet for, end at æde endnu mere - ulækkert eller ej![]()
Jeg spiser morgen, kl. 10.40, kl 12,35, kl 15, kl 18 (shake), aftensmad kl 19, natmad kl. 22... Alle måltid omkring 700kcal...

Apollo skrev:Zaulich skrev:Du er FULDSTÆNDIGT galt på den, hvis du er af den overbevisning, at et kosttilskud er svaret på dine problemer - Det er det ikke!
Du skal spise ordenligt - med eller uden kosttilskud. Du må på en kostplan; du skal forsøge dig frem og tilbage med kalorie indtaget og selvfølgelig indtage rigelige mængder protein. Jeg spiser lige nu mellem 4-5000kcal, så jeg tror ikke du bør klage over mad mængderne. Der er virkelig ikke andet for, end at æde endnu mere - ulækkert eller ej![]()
Jeg spiser morgen, kl. 10.40, kl 12,35, kl 15, kl 18 (shake), aftensmad kl 19, natmad kl. 22... Alle måltid omkring 700kcal...
Jeg spiser så meget som jeg kan.. føler jeg. Små måltider hele tiden, mest yogurt, havregryn, tun/makrel og æg. Spiser 8 - 12 gange dagligt og det er ikke fordi jeg kan li det, det er jo netop tværtimod.
Men tak for tippet.. jeg ved bare ikke hvordan jeg skal indtage mere med end jeg gør. Desuden har jeg ingen planer om at bodybuilding skal overtage mit liv, 2-3 gange træning om ugen og så nogle gode måltider indenbords er hvad jeg har i tankerne.. det rækker bare ikke gør det? :/

kinky_fætter skrev:Nu synes jeg at du har da en rimelig god form på det sidste billed. Men det tager tid at opbygge muskler så tålmodighed er vejen frem.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster