Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69538 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1173
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1170

Følg bodybuilding.dk på

Smartphone

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey people!

Jeg er pt. i en situation, hvor jeg principielt ikke må løfte mere end 1kg ad gangen og derfor kan jeg sådan set ikke flytte rundt på min laptop.

Dette kombineret med, at min SE C702 er ved at have lidt for mange koks (slukker umotiveret) gør at tiden måske er inde til at kigge efter en smartphone.

Umiddelbart er det vigtigt for mig at den:

- Er god til at surfe på nettet med
- Har et fornuftigt kamera
- Er god at skrive på
- Ser nice ud! :D

Budgetter er jeg ikke helt afklaret omkring. Kommer lidt an på om jeg skal betale det hele selv :) Umiddelbart er iPhone dog for dyr og alle har den. Dog er der jo ret mange fede apps.

Pt. er jeg lidt forelsket i N97 mini i den sorte version:

http://www.nokia.dk/find-produkter/prod ... a-n97-mini

Synes den er pivfræk! Og så er et qwerty-tastatur måske godt når man skal meget på nettet? :-k

Ellers er der også N900, den er dog lidt stor:

http://www.nokia.dk/find-produkter/prod ... in/landing

Måske SE Vivaz, er dog lidt i tvivl om hvor god den er:

https://www.telmore.dk/t2/shop/shop.do? ... sson-vivaz

En HTC er bestemt også en mulighed, men lige hvilken model er jeg måske i tvivl om.

https://www.telmore.dk/t2/shop/shop.do? ... cturer=HTC

Håber folk vil smide deres tanker og begrunde, hvorfor de forskellige telefoner er fantastiske :)

Har kigget lidt på de andre topics, men synes ikke der var nogen, der lagde op til en bredere diskusion.

På forhånd tak gutter og gutinder :hihi:
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Har selv en Iphone, som jeg er super tilfreds med :)

den er hurtigt, har RIGTIG mange Apps du kan hente til den.. (har selv kun gratis programmer) og dem er der også rigeligt af ;)

Har selv 3, som selskab og de giver 20 gb internet om måneden med i prisen :)

desuden syntes jeg også den er super fed, lækker i hånden og så er den ultimativ til musik osv.

Dog..

hvis den skulle gå i stykker, skulle der vidst være lidt problemer der, medmindre man selv hoster med kolde gyser..
Brugeravatar

Reputation point: 0

Kostplan: Ingen kostplan

Har en HTC Tattoo.. Rigtig fed telefon som kan det hele og samtidig er billig i forhold til hvad du får for pengene.. Kender nogen der også har de nye HTC Desire og Legend.. Også rigtig rigtig fede telefoner, men dog en prisklasse højere.. Men tattoo´en får du altså virkelig meget telefon for få penge, hvis du altså ikke vil ofre på de dyre drenge!
Alkohol løser ingen problemer!.. Men alligevel, det gør mælk jo heller ik`...
Brugeravatar

Logbog: Ingen logbog

Selvom du nævner at alle har en Iphone er det Kun fordi det nok er den bedste på markedet, Der er intet der kan slå den på nogle punkter, jo lige dens kamera er ikke så godt ellers så er den i toppen.
penge dk - din vej til mere fritid tjek det.tabe sig
Brugeravatar

Hvad ligger dit budget på? Så skal jeg guide dig hen hvor du får mest for pengene og en mobil der passer til dit behov. Jeg sidder med en god portion insiderviden om du vil indenfor dette område:wink:
Fisker Performance
Brugeravatar

Ibody skrev:Selvom du nævner at alle har en Iphone er det Kun fordi det nok er den bedste på markedet, Der er intet der kan slå den på nogle punkter, jo lige dens kamera er ikke så godt ellers så er den i toppen.

Som tlf. kun er der ikke mange nej, men du kan sagtens finde nogle der er mindst lige så gode imo.
Fisker Performance
Brugeravatar

Human skrev:Hvad ligger dit budget på? Så skal jeg guide dig hen hvor du får mest for pengene og en mobil der passer til dit behov. Jeg sidder med en god portion insiderviden om du vil indenfor dette område:wink:

Har telmore for tiden og regner med at fortsætte med det.

Så jeg tænker noget med 199 om måneden (håndjern) og så måske et max på 2500,-? Men det kommer som sagt an på hvor meget jeg skal betale selv.

Men du må da gerne komme med bud i flere prisklasser :)

Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Ibody skrev:Selvom du nævner at alle har en Iphone er det Kun fordi det nok er den bedste på markedet, Der er intet der kan slå den på nogle punkter, jo lige dens kamera er ikke så godt ellers så er den i toppen.

Nåe nej, bortset fra at HTC Desire har en processor, der er 0.4Ghz højere end Iphones, at dens kamera er 2 megapixels bedre (som du selv er inde på), og har et helt andet styresystem, som muligvis godt kunne være bedre end apples. Ellers er der en del andre tekniske sammenligninger på http://www.esato.com/phones/compare.php ... 604&cp=460 .
Jeg har selv en ven, der lige har købt HTC desire, med fri sms for 100kr, og fri trafik for 50kr ekstra, og det virker som en vældig god mobil :D

Geografisk sted: Skørping

Styrkeliste
- Bænkpres: 72.50
- Squat: 70.00
- Dødløft: 100.00

Jeg har en HTC HD2. Den er på mange punkter langt federe end Iphone:

- Ser elegant ud (det er kram).
- Den har en 4,2" skærm (Iphone 3,6").
- 1 gHz processor.
- Dejlig og brugervenligt styresystem. Microsoft ftw!
- Knald godt kamera.
- Alle har Iphone...

Jeg tror ikke du finder en smartphone der er "nem" at skrive på. Jeg synes ikke det er en fornøjelse at skrive på dem, men nu skriver jeg ikke så ofte som mange gør, så det er ikke noget problem.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Træner her: Power Gym
Aalborg Styrkeløfter Klub

Nokias Direktør har lige været ude og undskylde for at N97 er sådan en lortetelefon.
Brugeravatar

Reputation point: 245

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00

Android styresystemet på de nye HTC´er er altså bare kræs..
Alkohol løser ingen problemer!.. Men alligevel, det gør mælk jo heller ik`...
Brugeravatar

salt skrev:Nokias Direktør har lige været ude og undskylde for at N97 er sådan en lortetelefon.

Link? Der er jo både en almindelig N97 og så en N97 mini :)

Edit: nok dette du refererer til

http://www.t3.dk/nokia_ja_n97_har_vaere ... _og_succes

Og der virker det til N97 mini er en opdateret version? :)

Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

8800 skrev:
Human skrev:Hvad ligger dit budget på? Så skal jeg guide dig hen hvor du får mest for pengene og en mobil der passer til dit behov. Jeg sidder med en god portion insiderviden om du vil indenfor dette område:wink:

Har telmore for tiden og regner med at fortsætte med det.

Så jeg tænker noget med 199 om måneden (håndjern) og så måske et max på 2500,-? Men det kommer som sagt an på hvor meget jeg skal betale selv.

Men du må da gerne komme med bud i flere prisklasser :)

Jeg tager bare priser fra de forskellige selskaber, så har du lidt at forholde dig til.

TDC er kommet med en masse nye abn. som er lavet efter efterspørgsel fra nuværende og evt. mulige kunder. De er også de eneste på markedet med et abn. til virkelige highspenders.

TDC: Nokia N97 mini 2499,- /199,- md. så får du fri sms, mms og ringer til de lige knap 2 mio. kunder der er.
Der kan du evt. smide dataforbrug oveni som koster lidt ekstra om md., alt afhængig af hvor meget du kommer til at bruge nettet.

Den er hamrende let at finde ud af, så den er lige til at gå til.

Telmore: Nokia N97 mini 2404,- / 198,- md. Jeg kan dog kun se det er dit min. forbrug, dvs. der kommer ikke ekstra ting oven i hatten.

N900 er en af de meget få tlf. jeg ikke kender, så den kan jeg ikke rigtig udtale mig om desværre.

Vivaz optager nogle virkelig fede HD optagelser, hvis der er noget SE er eksperter i, så er det billede/video. Selve tlf. har jeg overværet en præsentation fra, fra SE egne folk som viste en kort film hvor du ser en optagelse med alm. cam. og SEs HD cam. Der var meget tydelig forskel i de to. Det ville du også sagtens kunne se.

TDC: SE Vivaz 1999,- / 199,- md. gratis sms, mms og ringer til samme som ovenstående gratis.

Telmore: 1904,- / 198,- md. kun min. forbrug.

Jeg er ikke lige helt sikker på om jeg ville vælge Vivaz som tlf. til nettet, dertil er Xperia meget bedre og kan nogle sindssygt fede ting, dog er den mere mindet som en businesstlf. og der kommer senere en pro version med tastatur som N97.

Går du efter en HTC i sidste ende, så tager du Desire, uden tvivl. Er der en tlf. der giver Iphone stærk konkurrence, så er det den. Jeg kan kort fortælle, at den tilpasser teksten til skærmen, så du er fri for at køre rundt med scroll-knappen, du skal kun tænke på op og ned. Den kan rigtig meget af det samme som Iphone og så alligevel en del mere. Den optiske mus er virkelig lækker, i stedet for de gamle med en "ball". Jeg ville anbefale du går i en TDC butik og prøver de forskellige ad, da der ikke er andre butikker der har levende modeller fremme, resten har kun dummies.

Skal du vide noget om net, så siger du til, der ved jeg sjovt nok også en del som kan være en kæmpe fordel for dig som kunde.

EDIT: Jeg har brugt både TDC og Telmore, da TDC ejer Telmore.
Fisker Performance
Brugeravatar

Dockmann skrev:

Nåe nej, bortset fra at HTC Desire har en processor, der er 0.4Ghz højere end Iphones, at dens kamera er 2 megapixels bedre (som du selv er inde på), og har et helt andet styresystem, som muligvis godt kunne være bedre end apples. Ellers er der en del andre tekniske sammenligninger på http://www.esato.com/phones/compare.php ... 604&cp=460 .
Jeg har selv en ven, der lige har købt HTC desire, med fri sms for 100kr, og fri trafik for 50kr ekstra, og det virker som en vældig god mobil :D

Det lyder rigtig meget som en TDC kunde, jeg vil næsten sige jeg med 100% sikkerhed ved det er. Han får ikke fri dataforbrug, han får 300mb om md. og fri sms for 99,- md. 300mb vil gennemsnitlig sige et forbrug af nettet 2-4 gange om ugen.
Fisker Performance
Brugeravatar

Andars skrev:Jeg har en HTC HD2. Den er på mange punkter langt federe end Iphone:

- Ser elegant ud (det er kram).
- Den har en 4,2" skærm (Iphone 3,6").
- 1 gHz processor.
- Dejlig og brugervenligt styresystem. Microsoft ftw!
- Knald godt kamera.
- Alle har Iphone...

Jeg tror ikke du finder en smartphone der er "nem" at skrive på. Jeg synes ikke det er en fornøjelse at skrive på dem, men nu skriver jeg ikke så ofte som mange gør, så det er ikke noget problem.

Til TS: Jeg ville holde snitterne væk fra en HTC der kører med Windows af den simple grund, at nettet kører yderst langsomt, dog har jeg kun prøvet det selv på en HTC HD og altså ikke HD2. Men en HTC skal imo vælges med Android.
Fisker Performance
Brugeravatar

Human skrev:
Dockmann skrev:

Det lyder rigtig meget som en TDC kunde, jeg vil næsten sige jeg med 100% sikkerhed ved det er. Han får ikke fri dataforbrug, han får 300mb om md. og fri sms for 99,- md. 300mb vil gennemsnitlig sige et forbrug af nettet 2-4 gange om ugen.

Jeg har netop bestilt en HTC desire, selvom jeg oprindeligt gik efter en 3GS. Har undersøgt en del og tjekket en del anmeldelser. De fleste mobilkritikere foretrækker åbenbart desire fremfor iphonen og har haft en iphone før, så nu prøver jeg en HTC. Ser også stort potentiale i android systemet og ligeledes applikationerne hvor alle kan bidrage pga. deres konsensus om et "open market", hvor alle må deltage og bidrage.
Derudover har desire også et par specifikationer som overgår Iphone og ligeledes er det ca. 1000 kr billigere efter 6 måneder.
Har købt den på callme for 748 inkl. oprettelse og forsendelse. Abonnementet er 499 om måneden og deraf kan jeg selv tilvælge pakker som således reducerer mit minimumsforbrug. Har eksempelvis fri sms, fri tale til fastnet, fri internet, fri callme to callme og stadig omkring 250 kr. taletid til alle andre telefoner inkluderet i mit abonnement til de 499 pr. måned.

Får den dog først den 5. maj, men ser frem til at modtage den. Umiddelbart synes jeg det lyder somom man får value for money !

Umiddelbart holder jeg fast i Telmore, da jeg har en god ordning for hvordan det bliver betalt :hihi: Pt. er mit forbrug umiddelbart mindre end 199 om måneden.

Hvad er din vurdering af N97 mini udover den er nem at gå til? Og hvad med qwerty-tastatur i forhold til touch når det handler om at surfe på nettet?

Hvad tænker du på med net? Dækning? :)

Tror umiddelbart det bliver Nokia eller HTC. Og Desire var også den der umiddelbart har fanget min opmærksomhed. Hvordan er det med applikationer til Nokia og HTC?
Men det er jo en jungle, så rart at få lidt guldkorn fra fagfolk :) Super meget tak for din tid!

En skam Telmore ikke har fysiske butikker. Har det sgu så dårligt med at gå ned i en butik, hvor jeg ikke skal købe noget alligevel :lol:

Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Har selv haft en tattoo og blev idiot af at skrive sms'er på den. Ellers en rigtigt god telefon til pengene. Har nu en N900, det er en telefon for nørder. Man skal gide at lege med den og undersæge ting på nettet. Er man ikke til det, så drop den.
FOrstår ikke din trang til at binde dig til dit selskab, hvis du skal have fri data som ikke går via Wifi er 3's 3i deal god (20GB data pr måned). Jeg har brugt min N900 og tattoo som 3G modem og har aldrig været i nærheden af max dataforbrug, men det bliver hurtigt en halvdyr omgang pr måned med eres abbonnementer (opkaldsafgift oven i det du betalte for din fri tale etc).

Generelt set er HTC's maskiner kram og når HTC kommer ud med en telefon med android og ordentligt qwerty tastatur vil jeg være meget fristet. Onscreen tastatur er mit liv ganske enkelt for kort til.
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009

Reputation point: 175

8800 skrev:Umiddelbart holder jeg fast i Telmore, da jeg har en god ordning for hvordan det bliver betalt :hihi: Pt. er mit forbrug umiddelbart mindre end 199 om måneden.

Hvad er din vurdering af N97 mini udover den er nem at gå til? Og hvad med qwerty-tastatur i forhold til touch når det handler om at surfe på nettet?

Hvad tænker du på med net? Dækning? :)

Tror umiddelbart det bliver Nokia eller HTC. Og Desire var også den der umiddelbart har fanget min opmærksomhed. Hvordan er det med applikationer til Nokia og HTC?
Men det er jo en jungle, så rart at få lidt guldkorn fra fagfolk :) Super meget tak for din tid!

En skam Telmore ikke har fysiske butikker. Har det sgu så dårligt med at gå ned i en butik, hvor jeg ikke skal købe noget alligevel :lol:

Min kammi har N97 nu, han har også en Blackberry ved siden af og har siddet med mobilsupport, mener jeg det hedder, i 2 år. Efter hvad han siger og hvad jeg selv har oplevet med den, så er den ganske udemærket til dit behov ville jeg mene. Jeg har desværre ikke som sådan gået direkte i mere dybdegående detaljer med den. Jeg mindes ikke at have hørt om eller set en mini til reperation før, eller så er der bare ikke kommet en min vej. Det er rigtig få gange jeg har fået at vide folk har været i butikken med den, fordi der har været noget galt med den. Der er jo både tastatur med touch og "skub-ud" tastatur/qwerty, så bliver du træt af det ene, så vælger du det andet. Der er ikke rigtig noget jeg synes mere om end det andet hvad det angår, det kræver som sagt du selv smutter ind og prøver den :)

Jeg er lidt usikker hvad angår dækning til mobiltlf., men hvis vi antager det er det samme som mobilt bredbånd f.eks., så er TDCs master demografisk fordelt. Der hvor der bor flest, er der flest master. Dvs. større dækning, mulighed for højere hastighed. TDC bliver desuden det firma med flest master i DK, så det er kun en god nyhed for dig og folk der bor længere væk fra storbyer:) (Må jeg antage eftersom TDC som sagt ejer Telmore).

Nokia er kommet med deres Ovi store, den har jeg ikke gennemgået så meget, da det ikke rigtig er en jeg har brugt særlig meget igennem tiden, men der skulle ifølge fagfolk være kommet en hel masse derinde. Nokia leverer desuden gratis GPS til 6-7 stykker af deres tlf., deriblandt skulle mini gerne ligge og den er også let at finde ud af.

HTC bliver der konstant udviklet nyt software til, jeg vil næsten gå så vidt at sige, hvis du ikke finder et program du kunne tænke dig på en Android model, så søger du bare efter det og vupti, så har du det. Der er ingen grænser hvad angår applikationer som du f.eks. ser på en Iphone.
Fisker Performance
Brugeravatar

Dækning burde ikke være noget problem her i Aalborg og langt det meste surf kommer nok alligevel til at foregå over wifi. Dækningen er selvfølgelig mere problematisk når jeg hjemme hos de gamle i landsbyen :mrgreen:

Desire har problemer med den bliver varm eller?

Det lugter af jeg skal undersøge en N97 nærmere omend Desire også lyder fristende, da den er indenfor det samme prisniveau og vel er en topmodel. Og Android-konceptet, med den smule jeg kender til det, lyder også cool.

Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

8800 skrev:Dækning burde ikke være noget problem her i Aalborg og langt det meste surf kommer nok alligevel til at foregå over wifi. Dækningen er selvfølgelig mere problematisk når jeg hjemme hos de gamle i landsbyen :mrgreen:

Desire har problemer med den bliver varm eller?

Det lugter af jeg skal undersøge en N97 nærmere omend Desire også lyder fristende, da den er indenfor det samme prisniveau og vel er en topmodel. Og Android-konceptet, med den smule jeg kender til det, lyder også cool.

Ikke hvad jeg har oplevet nej. Du SKAL gå i en butik og prøve dem begge :wink: Der er ikke noget værre end, at bestille en tlf. du ikke har haft mulighed for at prøve, det er et must simpelthen.

poul hansen skrev:Har selv haft en tattoo og blev idiot af at skrive sms'er på den. Ellers en rigtigt god telefon til pengene. Har nu en N900, det er en telefon for nørder. Man skal gide at lege med den og undersæge ting på nettet. Er man ikke til det, så drop den.
FOrstår ikke din trang til at binde dig til dit selskab, hvis du skal have fri data som ikke går via Wifi er 3's 3i deal god (20GB data pr måned). Jeg har brugt min N900 og tattoo som 3G modem og har aldrig været i nærheden af max dataforbrug, men det bliver hurtigt en halvdyr omgang pr måned med eres abbonnementer (opkaldsafgift oven i det du betalte for din fri tale etc).

Generelt set er HTC's maskiner kram og når HTC kommer ud med en telefon med android og ordentligt qwerty tastatur vil jeg være meget fristet. Onscreen tastatur er mit liv ganske enkelt for kort til.

Medmindre du vil betale fuld pris for en tlf. er du nødsaget til at skrive kontrakt og så kommer forbruget jo oveni.

20GB md. er lige i overkanten mener jeg, langt de færreste bruger bare 10BG. Vi snakker ca. 30% af markedet der ligger her. 8800 lyder absolut ikke til at være en af dem, så havde vi skullet gå efter et helt andet abn.
Fisker Performance
Brugeravatar

Efter at have læst en masse virker det til at N97 mini måske er lidt forældet. Hmm fuck jeg i tvivl.

Derimod får Desire rigtig mange pæne ord med på vejen. Må forbi en shop når jeg er lidt mere på toppen :)

Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

HTC tattoo. Billig telefon med wlan, blablabla.. Regner med selv at købe den.
Autodidakt kirurg - gratis indgreb
Nu også med bankrådgivning...

Mere info: www.købminbog.dk
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 5.00
- Squat: 2.00

Var nede i TDC i dag, men ingen af deres telefoner virkede, så smuttede i 3 i stedet for. Må sige at Legend ser lækre ud end Desire, men er i tvivl om den bliver hurtig ridset. Og hvor stor forskel jeg vil opleve mellem de to telefoner.

Men alle er vist meget begejstrede for Desire :)

Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

8800 skrev:Var nede i TDC i dag, men ingen af deres telefoner virkede, så smuttede i 3 i stedet for. Må sige at Legend ser lækre ud end Desire, men er i tvivl om den bliver hurtig ridset. Og hvor stor forskel jeg vil opleve mellem de to telefoner.

Men alle er vist meget begejstrede for Desire :)

Er det skærmen du tænker på? Den er ridsfri, skulle den også meget gerne være på Desire. Tag i TDC og giv den et par dask med et sæt nøgler :wink:
Fisker Performance
Brugeravatar

Hehe jamen TDC havde ikke strøm på [-X Nej det er nu mere aluminiumscoveret jeg er bekymret for :(

Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

8800 skrev:Hehe jamen TDC havde ikke strøm på [-X Nej det er nu mere aluminiumscoveret jeg er bekymret for :(

Så ville jeg nok tage derned i slutningen af ugen. Jeg ved desværre ikke om det er letpåvirkeligt med ridser til coveret, min kammi har den og jeg mindes dog ikke der er sket det store med den, endnu.
Fisker Performance
Brugeravatar

poul hansen skrev:Har selv haft en tattoo og blev idiot af at skrive sms'er på den. Ellers en rigtigt god telefon til pengene...
...Generelt set er HTC's maskiner kram og når HTC kommer ud med en telefon med android og ordentligt qwerty tastatur vil jeg være meget fristet. Onscreen tastatur er mit liv ganske enkelt for kort til.
Kan HTC tatoo holde strøm på batteriet?
Overvejer den, men den har fået lidt negativ anmeldelse på telmore.dk. bl.a. ang. batterilevetid.
Hvis den ikke kan holde strøm en hel dag, som en skriver, så er det ikke godt.
Hvis jeg kan undvære WIFI, så er der lidt penge at spare ved at købe en Nokia 5230.
Jeg oplever det kun som et problem i udlandet, hvor data via mobilnettet kan være meget dyrt.
Henning
Det bedste jeg oplever, er når folk har succes.
...så jeg deltager selv med glæde i den oplevelse :)
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Ugelbølle

Styrkeliste
- Bænkpres: 65.00
- Squat: 65.00
- Dødløft: 85.00

Galleri: Vis galleri (25)

Hvornår kommer den nye Iphone enlig?
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Bay skrev:Hvornår kommer den nye Iphone enlig?

Tidligst efteråret 2010, men jeg tror det er mere sandsynligt at det først bliver foråret 2011...

Glæder mig som et lille barn...
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Geografisk sted: Danmark

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster