8800 skrev:Human skrev:Hvad ligger dit budget på? Så skal jeg guide dig hen hvor du får mest for pengene og en mobil der passer til dit behov. Jeg sidder med en god portion insiderviden om du vil indenfor dette område:wink:
Har telmore for tiden og regner med at fortsætte med det.
Så jeg tænker noget med 199 om måneden (håndjern) og så måske et max på 2500,-? Men det kommer som sagt an på hvor meget jeg skal betale selv.
Men du må da gerne komme med bud i flere prisklasser

Jeg tager bare priser fra de forskellige selskaber, så har du lidt at forholde dig til.
TDC er kommet med en masse nye abn. som er lavet efter efterspørgsel fra nuværende og evt. mulige kunder. De er også de eneste på markedet med et abn. til virkelige highspenders.
TDC: Nokia N97 mini 2499,- /199,- md. så får du fri sms, mms og ringer til de lige knap 2 mio. kunder der er.
Der kan du evt. smide dataforbrug oveni som koster lidt ekstra om md., alt afhængig af hvor meget du kommer til at bruge nettet.
Den er hamrende let at finde ud af, så den er lige til at gå til.
Telmore: Nokia N97 mini 2404,- / 198,- md. Jeg kan dog kun se det er dit min. forbrug, dvs. der kommer ikke ekstra ting oven i hatten.
N900 er en af de meget få tlf. jeg ikke kender, så den kan jeg ikke rigtig udtale mig om desværre.
Vivaz optager nogle virkelig fede HD optagelser, hvis der er noget SE er eksperter i, så er det billede/video. Selve tlf. har jeg overværet en præsentation fra, fra SE egne folk som viste en kort film hvor du ser en optagelse med alm. cam. og SEs HD cam. Der var meget tydelig forskel i de to. Det ville du også sagtens kunne se.
TDC: SE Vivaz 1999,- / 199,- md. gratis sms, mms og ringer til samme som ovenstående gratis.
Telmore: 1904,- / 198,- md. kun min. forbrug.
Jeg er ikke lige helt sikker på om jeg ville vælge Vivaz som tlf. til nettet, dertil er Xperia meget bedre og kan nogle sindssygt fede ting, dog er den mere mindet som en businesstlf. og der kommer senere en pro version med tastatur som N97.
Går du efter en HTC i sidste ende, så tager du Desire, uden tvivl. Er der en tlf. der giver Iphone stærk konkurrence, så er det den. Jeg kan kort fortælle, at den tilpasser teksten til skærmen, så du er fri for at køre rundt med scroll-knappen, du skal kun tænke på op og ned. Den kan rigtig meget af det samme som Iphone og så alligevel en del mere. Den optiske mus er virkelig lækker, i stedet for de gamle med en "ball". Jeg ville anbefale du går i en TDC butik og prøver de forskellige ad, da der ikke er andre butikker der har levende modeller fremme, resten har kun dummies.
Skal du vide noget om net, så siger du til, der ved jeg sjovt nok også en del som kan være en kæmpe fordel for dig som kunde.
EDIT: Jeg har brugt både TDC og Telmore, da TDC ejer Telmore.