Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

RippedInFourWeeks skrev:bumb
Edit: Er det nødvendigt for et dødløft at have skulderbladende tilbage? For i maxer guiden i dødløft siger de intet om det...

Jiyan skrev:RippedInFourWeeks skrev:bumb
Edit: Er det nødvendigt for et dødløft at have skulderbladende tilbage? For i maxer guiden i dødløft siger de intet om det...
Det står jo i artiklen du har postet. Er du bare interesseret i at dødløfte så mange kg som muligt, så kan du have gavn af at lade være med at skyde brystet vildt meget frem og så bare lade skuldrene "hænge". Hvis ikke, så er det måske en god idé at gøre det.
Skyder du brystet meget frem, så skal du selvfølgelig bøje benene mere for at komme ned og få fat i stangen

RuneB skrev:skulderbladene skal aldrig samles. Ellers øges længden ned til stangen
skulderbladene skal spredes mest muligt.
udover det så hvad sandy sagde

RippedInFourWeeks skrev:RuneB skrev:skulderbladene skal aldrig samles. Ellers øges længden ned til stangen
hmm, så har jeg misforstået "trukket tilbage" og "samles"![]()
Kan en eller anden forklare hvad der helt præcist menes med "trukket tilbage og ned" til en som mig?

RuneB skrev:skulderbladene skal aldrig samles. Ellers øges længden ned til stangen

RuneB skrev:ja.. hvis man gerne vil lave statisk trap træning på den måde.. så ja...
hvis man bare vil løfte tunge dig op fra gulvet med succes så nej.
trukket tilbage og samlet er det samme.. så det er en fejl hvis det er skrevet nogen steder. Opad skal skulderbladene ik.. jeg har vitterligt aldrig rette skulderbladene på nogen f.eks. ned...hold fokus punkterne til det maxer.dk har beskrevet.

RuneB skrev:har du en video hvor det udføres?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster