Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

karsten6623 skrev:Er der mange herinde som lever efter disse principer, og hvad har i af erfaringer?
Hvor lang tid tog det, før man fik det mere energi, som nogle snakker om man ville få?
Syntes i det er dyrt at leve efter?
Og hvad med brug af protein pulver, selvom det ikke helt hører ind under principerne, er der nogel som bruger dette oven i? for dette har jeg diskuteret rigtigt mange med et kammerat, jeg siger jo til ham at så kan ham lige så godt bare kalde det en low carb.
Hvad med kartoffler må disse slet ikke spises?

DonKahle skrev:Stenalder kosten er jo mere eller mindre et cut program, hvor du skærer så mange kalorier fra som muligt.

dwellengers skrev:Jeg er ikke purist - hvis jeg er i byen og spise, indtager jeg det der bliver serveret.

Horslund skrev:dwellengers skrev:Jeg er ikke purist - hvis jeg er i byen og spise, indtager jeg det der bliver serveret.
Godt at høre - som én af mine kolleger siger: "Voksne mænd spiser hvad der bliver serveret" :-)

fitnessismydrug skrev:Jeg forstår ikke princippet i at fjerne kulhydrater fra kosten og i stedet have protein og fedt som primære energikilder. Kulhydrater er den bedst tilgængelige energikilde ift. fedt og protein, da glykogen kan optages med det samme, hvor der er brug for det, i stedet for først at skulle nedbrydes/omdannes. Det er hvertfald meget mere effektivt hvis man træner. Desuden er proteins primære opgave at opbygge og vedligeholde muskelvæv, og derfor synes jeg det er mærkeligt, at man vil bruge det som en hovedkilde til protein. Man kan risikere at miste muskelmasse.
Spis sundt og varieret! Man skal ikke være så bange for de kulhydrater. Alt med måde.

fitnessismydrug skrev:Jeg forstår ikke princippet i at fjerne kulhydrater fra kosten og i stedet have protein og fedt som primære energikilder. Kulhydrater er den bedst tilgængelige energikilde ift. fedt og protein, da glykogen kan optages med det samme, hvor der er brug for det, i stedet for først at skulle nedbrydes/omdannes. Det er hvertfald meget mere effektivt hvis man træner. Desuden er proteins primære opgave at opbygge og vedligeholde muskelvæv, og derfor synes jeg det er mærkeligt, at man vil bruge det som en hovedkilde til protein. Man kan risikere at miste muskelmasse.
Spis sundt og varieret! Man skal ikke være så bange for de kulhydrater. Alt med måde.

fitnessismydrug skrev:Men samtidig indeholder fedt ca. dobbelt så mange kalorier som både kulhydrater og protein

mere "stabilt" humør

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster