Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Startbuilder skrev:Hej, jeg har lavet et nytårsforsæt om at jeg skal bænke 55kg mindst til den 4 marts. tager pt 45kg i sæt 12x45x3. Er det muligt at opnå? Træner ca 4-5 dage om ugen.

SienZ skrev:Startbuilder skrev:Hej, jeg har lavet et nytårsforsæt om at jeg skal bænke 55kg mindst til den 4 marts. tager pt 45kg i sæt 12x45x3. Er det muligt at opnå? Træner ca 4-5 dage om ugen.
Du skal bænke 75kg til marts, ja.
For at blive god til noget, skal du gøre det. Dvs. du skal lave meget bænkpres.
Hvordan ser dit program ud nu?

WhiteHousePotential skrev:Det er det![]()
Der er forskellige bænk programmer som du kan køre for at maximere dit bænk.
Fx BSB7U
artikler/traeningsprogrammer/traeningsprogrammer/bliv-strk-i-bnkpres-p-7-uger.html
Her er ogs et lidt mere avanceret program i forhold til det andet
artikler/traeningsprogrammer/traeningsprogrammer/bliv-strkere-i-bnkpres-p-15-uger.html
Dog har jeg selv kørt BSB7U med et rigtig fornuftig resultat. Prøv at kør det - det er rigtig nemt at gå til og simpelt
Held og lykke med det!
Tak, har trænet i 2 måneder, men har nok ikke presset mig selv nok
. Så nu SKAL der knald på SienZ skrev:Startbuilder skrev:Hej, jeg har lavet et nytårsforsæt om at jeg skal bænke 55kg mindst til den 4 marts. tager pt 45kg i sæt 12x45x3. Er det muligt at opnå? Træner ca 4-5 dage om ugen.
Du skal bænke 75kg til marts, ja.
For at blive god til noget, skal du gøre det. Dvs. du skal lave meget bænkpres.
Hvordan ser dit program ud nu?

Startbuilder skrev:
Har et program som jeg har fået af en instruktør med en masse maskiner, hvor jeg så har fedtet bænkpres ind.

Alex789 skrev:Startbuilder skrev:
Har et program som jeg har fået af en instruktør med en masse maskiner, hvor jeg så har fedtet bænkpres ind.
Find et nyt program. De fleste fitness instruktører er dovne og giver dig derfor det nemmeste program hvor du ikke behøver at lære så meget. Skaf et program med primært frivægte hvis du vil have noget ud af det. Lavede selv samme fejl, fordi min makker og jeg bare fik et gratis maskin-program da vi begyndte, men vi lærte slet ikke hvordan vi skulle stige i vægt og hvornår vi skulle presse os selv. Det var bare sådan lidt - feel it - også ellers prøv dig frem.
Invester i en træner, bare for et par gange og sørg for at der bænkpress med hvis du gerne vil stige i denne øvelse. Dog er en 10 kg stigning ikke særlig meget inden for 3 måneder, når du allerede ligger så lavt.

Startbuilder skrev:Alex789 skrev:Startbuilder skrev:
Find et nyt program. De fleste fitness instruktører er dovne og giver dig derfor det nemmeste program hvor du ikke behøver at lære så meget. Skaf et program med primært frivægte hvis du vil have noget ud af det. Lavede selv samme fejl, fordi min makker og jeg bare fik et gratis maskin-program da vi begyndte, men vi lærte slet ikke hvordan vi skulle stige i vægt og hvornår vi skulle presse os selv. Det var bare sådan lidt - feel it - også ellers prøv dig frem.
Invester i en træner, bare for et par gange og sørg for at der bænkpress med hvis du gerne vil stige i denne øvelse. Dog er en 10 kg stigning ikke særlig meget inden for 3 måneder, når du allerede ligger så lavt.
Javel, så vil jeg kaste mig over Back to basic programmet, og forhåbentlig opnå et pænt resultat.

Alex789 skrev:Invester i en træner, bare for et par gange og sørg for at der bænkpress med hvis du gerne vil stige i denne øvelse.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster