Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1157
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1154

Følg bodybuilding.dk på

stor eller ripped??

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

hej alle... jeg er en 15årig dreng:) mit spørgsmål er ret simpelt, syntes i godt en 15 årig kan tillade sig bare at fokuser på at blive stor!? altså vil det være oaky fint at være en 15 årig (16årig snart) og 186 høj og så bare æde og træne til man bliver grande??? i stedet for at være ripped?? altså det siger mig intet at veje 70 kg og så være total uden fedt%?? hvad jeres mening?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Gør hvad du har lyst til, dit liv.
Jeg træner fordi jeg er the ladies man
Brugeravatar

Hvad mener du med "tillade".. Vi kan da være fuldstændig ligeglade.. Du skal da gøre det, du har lyst til..

Reputation point: 65

altså ville det være grimt til en 15 årig at komme og veje 100kg.. både fedt men skam også muskler..eller syntes i bare man skal gøre som de fleste pumpe og så bare ned i fedt%

ved godt det self er mit eget valg. men nu ville jeg bare lige hører andre

Det er jo helt op til dine egne mål :) Uanset hvad så er det en god start at komme igang med at lære teknikken og så kan du jo også skifte mål undervejs hvis du skifter mening.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2008 Månedens skribent: Juli 2008
Moderator

Reputation point: 257

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 302.50
- Squat: 215.00
- Dødløft: 250.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)

Du kan i og for sig gøre hvad der passer dig?
Men hold din fedtprocent mellem 10-20 så går det nok alt sammen. Det er dog vanvittigt dumt bare at æde sig overvægtig. Det kan være ekstremt sundhedskadeligt (blodpropper, sukkersyge etc.). Sørg for en fornuftigt forøgelse på 2kg pr. måned og fortsæt så længe du lyster. (læs lige de fleste artikler omkring kost og træning i arkivet.)
Hellere være anerkendt af få, end kendt af mange...
Brugeravatar

Reputation point: 105

Geografisk sted: Horsens, HSK

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 225.00

Logbog: Vis logbog

Jeg synes personligt at et mere ripped udseende er mere æstetisk, men hvis du har det anderledes så skal du jo bare gøre som du har lyst til..

ja.. det bare jeg skifter lidt i humør syntes jeg.. så cutter jeg i nogle uger..så tænker jeg " ejj det sku egentlig ikk det du gider du vil være stor!!)... og så begynder man pludselig at få endnu mere hænge mave osv :whistle: så "ejj nu cutter du sku"...men inderst inde vil jeg bare gerne være stor og bred over skulderne :D ... kræver self meget træning og tid..

jimmy20 skrev:ja.. det bare jeg skifter lidt i humør syntes jeg.. så cutter jeg i nogle uger..så tænker jeg " ejj det sku egentlig ikk det du gider du vil være stor!!)... og så begynder man pludselig at få endnu mere hænge mave osv :whistle: så "ejj nu cutter du sku"...men inderst inde vil jeg bare gerne være stor og bred over skulderne :D ... kræver self meget træning og tid..

Virker som om du er usikker på dig selv og ikke rigtig ved hvad du vil, hvorfor du også skal have andre til at sige hvad du skal gøre.. Hvad med at overvej det et stykke tid og tage en velovervejet beslutning? Træning kræver dedikation og vilje så det er måske meget godt at få styr på dette aspekt først..

Stenalt skrev:
jimmy20 skrev:ja.. det bare jeg skifter lidt i humør syntes jeg.. så cutter jeg i nogle uger..så tænker jeg " ejj det sku egentlig ikk det du gider du vil være stor!!)... og så begynder man pludselig at få endnu mere hænge mave osv :whistle: så "ejj nu cutter du sku"...men inderst inde vil jeg bare gerne være stor og bred over skulderne :D ... kræver self meget træning og tid..

Virker som om du er usikker på dig selv og ikke rigtig ved hvad du vil, hvorfor du også skal have andre til at sige hvad du skal gøre.. Hvad med at overvej det et stykke tid og tage en velovervejet beslutning? Træning kræver dedikation og vilje så det er måske meget godt at få styr på dette aspekt først..

ja det jo nok rigtig nok.. er lidt i tvivl.. var meget tyk som lille! tror det derfor jeg ikk kan lade mig bulke for meget.. får lysten til cutte være gang jeg syntes jeg har taget for meget på.... men inderst inde vil jeg stadig gerne bare være stor :) ...må lige ligger hjernen i blød hvad jeg vil tak alle sammen:)

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster