Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1080
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1078

Følg bodybuilding.dk på

stor og stadig markeret hvordan

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Kan man veje 95kg
og stadig markeret og hvis man kan hvordan :)
Eller er der noget kosttilskud der kan hjalpe en med at blive mere markeret selvom man vejer 95 kg :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

EDIT: Taget Nders svar in mente, retter jeg nu min post;

Du skal have tilstrækkelig masse samt lav fedtprocent.
->Ingen kosttilskud er mirakelmidler og de kan som sådan ikke ændre på ovenstående. Whey kan være en hjælp til at nå tilstrækkeligt proteinindtag som fører til optimal uskelopbygning.
Sidst rettet af andreas7074 15. jul 2013, 14:07, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 232

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Flyttet.

Og må hellere gøre opmærksom på at der ikke findes dumme spørsmål i begynder sektionen.
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Geografisk sted: Danmark

Jimmi96 skrev:Kan man veje 95kg
Eller er der noget kosttilskud der kan hjalpe en med at blive mere markeret selvom man vejer 95 kg :)

Hvor høj er du?

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 191.00
- Dødløft: 250.00

Jimmi96 skrev:Kan man veje 95kg

Det kommer an på mange ting.

Hvor markeret vil du være? Hvor høj er du?
Du kan gode stå med en fedtprocent på 10-11 stykker med en højde på omkring 182cm og en vægt på 95 clean, men det kræver mange års seriøse træning og ikke mindst at benene følger med.

Det handler ikke om kosttilskud, men om at få 100% styr på kost, træning, hvile, periodisering så du kan fastholde en stille og rolig fremgang år for år.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Jeg er 183 :)

jeg vil bare gerne vare markeret :)

Jimmi96 skrev:jeg vil bare gerne vare markeret :)

Så skal du ligge i kalorieunderskud og tabe dig.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

TheCzech skrev:
Jimmi96 skrev:jeg vil bare gerne vare markeret :)

Så skal du ligge i kalorieunderskud og tabe dig.

Jimmy skal helt sikker ikke ligge i kalorieunderskud (og dermed tabe sig). Han skal derimod sørge for at spise en masse mad samt træne klogt og hårdt. Så kan han altid cutte ned når han opnår en fornuftig mængde muskelmasse. :)
Brugeravatar

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.20
- Squat: 4.70
- Dødløft: 9.80

Jimmy skal helt sikker ikke ligge i kalorieunderskud (og dermed tabe sig)

Jeg antager at Jimmy er utrænet. Og hvis han er 16 år, utrænet og allerede nu vejer 95 med en højde på 183, så gætter jeg på han er lidt til den overvægtige side allerede. Begge veje fører vel i reglen til målet, men jeg ville selv starte med at smide det overflødige fedt, som jeg tror han har, hvorefter jeg ville fokusere på at opnå de 95 Kg igen, nu med en mere fornuftig fordeling af fedt og muskler :)

Ellers tror jeg han står med lige rigeligt meget fedt når han engang skal cutte.

Men nu ved jeg jo heller ikke om han allerede vejer 95 kg, eller om det er hans mål at komme derop, markeret, en dag. Jimmy?

Under alle omstændigheder: lad være at fokusere på kosttilskud, hjælpemidler og lette genveje. Afklar med dig selv om du vitterligt har viljen til at gå til stålet med hård træning og fornuftigt tilrettelagt kost, evt. suppleret af f.eks. proteinpulver. Ellers spilder du bare penge og tid :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 150.00

Danny83 skrev:

Jeg antager at Jimmy er utrænet. Og hvis han er 16 år, utrænet og allerede nu vejer 95 med en højde på 183, så gætter jeg på han er lidt til den overvægtige side allerede. Begge veje fører vel i reglen til målet, men jeg ville selv starte med at smide det overflødige fedt, som jeg tror han har, hvorefter jeg ville fokusere på at opnå de 95 Kg igen, nu med en mere fornuftig fordeling af fedt og muskler :)

Ellers tror jeg han står med lige rigeligt meget fedt når han engang skal cutte.

Men nu ved jeg jo heller ikke om han allerede vejer 95 kg, eller om det er hans mål at komme derop, markeret, en dag. Jimmy?

Under alle omstændigheder: lad være at fokusere på kosttilskud, hjælpemidler og lette genveje. Afklar med dig selv om du vitterligt har viljen til at gå til stålet med hård træning og fornuftigt tilrettelagt kost, evt. suppleret af f.eks. proteinpulver. Ellers spilder du bare penge og tid :)

Jimmy vejer ikke 95 kg. men er derimod en tideligere anorektiker med en vægt på ca. 53 kg mod sine 183 cm...
Brugeravatar

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.20
- Squat: 4.70
- Dødløft: 9.80

Almond skrev:
Danny83 skrev:

Jimmy vejer ikke 95 kg. men er derimod en tideligere anorektiker med en vægt på ca. 53 kg mod sine 183 cm...

Ja, hvis at vi antager at han er en rigtig person og ikke en troll. Det kommer vi nok aldrig til bunds med.
Vejen mod 400 point.
Brugeravatar

Geografisk sted: Nakskov

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 240.00

Tilbage til Begynder forum